Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

J Kroese 11-04-2020

Geweldig in prijs en prestatie.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb hem twee jaar geleden gekocht en tot nu toe nog geen ellende mee gehad zoals vollopen van het geheugen door te veel apps

Cok L 16-04-2020

Makkelijk in bediening

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Toestel heb ik nu bijna 2 jaar en vergeleken met mijn Huawei een top machine die snel en makkelijk in de bediening is en voor wat betreft prijs en kwaliteit een prima toestel.

SBSA 09-04-2020

Mooi kan ook goedkoop zijn

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik gebruik de Galaxy A8 als werk telefoon ter vervanging van de A5. Batterij gaat langer mee en de functionalteit van het toestel is net zo goed als de duurdere klasses. Hij doet wat hij moet doen en is handig in gebruik.

Jack28 31-03-2020

Gweldige kenmerken

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Je review moet maximaal 50 karakters bevatten. Ik snap niet dat jullie dit zo maar rondsturen. Flauwekul vind ik het allemaal

Atreyu1999 24-03-2020

goede prodcuten

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

ik vind dat samsung heele goede produkten maalt en er kwaliteit mee levert ik zelf gebruik een A8 en thuis een Samsung Led tv

Patrick0543 18-03-2020

Gewéldige telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

De Samsung Galaxy a8 (2018) is een super fijne en snelle telefoon. Hij doet zeker aan mijn eisen. Display is super helder en mooi. Ik zou deze Samsung zeker aanraden. Batterij is ook super goed gaat 2 dagen mee. Goede kwaliteit kan zeker tegen een stootje.

MSmit 09-03-2020

Fijn en goed toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Toestel als werktelefoon, dus wordt veel gebruikt. Werkt goed, ondanks dat hij nog wel eens valt of stoot door het werk, en is netjes geprijsd. Nu al 1,5 jaar in bezit zonder problemen en kan zeker nog even mee.

Anoniem 02-03-2020

Heel goed!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Het werkt heel echt goed! Bijna nooit een probleem mee gehad alleen een keer dat ik geen update kon downloaden maar Samsung hebt gehelpt en nu is alles perfect!

Anoniem 01-03-2020

Verbeterpunten

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik vind mijn telefoon (samsung Galaxy a8 2018) een super fijne telefoon alleen er zijn wel nog een paar verbeterpunten.

-vingerscan, deze werkt vaak niet bij mij en anders duurt het best lang voordat hij het doet.

-gezichtsherkenning, de gezichtsherkenning werkt njet in het donker, en als mijn broertje mijn telefoon pakt kan hij er ook in met mijn gezichtsherkenning terwijl wij bijna niet op elkaar lijken

Anoniem 29-02-2020

Goeie camera en werkt snel!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb hem nu bijna 2 jaar en hij werkt heel goed. Al vaak gevallen maar nog geen scheurtje of krasje heel fijn!

Anoniem 27-02-2020

Hij is erg snel en ligt goed in de hand.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de Telefoon nu al bijna 2 jaar en hij is nog net zo snel als in het begin.
Het formaat van de telefoon is top.
Ook de camera is prima voor een telefoon hierdoor kan je mooie momenten goed op camera krijgen.

Leen_hms 23-02-2020

Prachtig en geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik ging v an een s6 naar een A8 2018. De telefoon is geweldig, snel, mooi en werkt heel goed. Het is een groot verschil tussen beide. Dus absoluut is de A8 2018 heel goed en het verschil tussen elk telefoon is echt goed en mooi samsung is echt goed bezig met beter worden

Anoniem 22-02-2020

Ideale telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu anderhalf jaar en ben nog steeds onwijs tevreden. Goede updates en elke dag een genot om te gebruiken

Mexiller 21-02-2020

Veel waarde voor je geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

1,5 jaar geleden de Galaxy A8 (2018) gekocht en nog steeds heel tevreden mee.
Het is een degelijk toestel, met een goede snelheid, veel opslagruimte en een verrassend lange batterij-duur. Ik hoef hem met gematigd intensief gebruik niet eens elke dag aan de lader te leggen.
In het begin vond ik de vingerafdrukscanner aan de achterkant niet fijn. Hij leek mijn vingerafdruk niet goed te kunnen herkennen, maar inmiddels ben ik eraan gewend (of heeft de scanner mijn vinger beter leren kennen), en gaat het unlocken heel fijn.
De metale behuizing is wat glad, waardoor de telefoon soms uit mijn broekzak is gegleden als ik ondiepe zakken had en met mijn benen gekruisd zat. Telkens schrok ik, maar tot mijn verbazing ging de telefoon hier niet van kapot; er zit geen kras/ster in het scherm ondanks de 10+ keer dat hij gevallen is.
Sinds ik er een rubber hoesje omheen heb gedaan is hij niet meer zo glad, en valt hij dus ook niet meer uit mijn zakken.
Kijkend naar de kosten, en wat je er voor terugkrijgt, is het zeker een aanrader om deze telefoon te nemen.

Carlos74 20-02-2020

Snel, goed formaat, gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Zeer tevreden sinds 4 weken nu de a8. Ondanks verplichte extra beveiliging voor de apps van de werkgever toch nog snel. Batterij is prima anders rond de middag al weer opladen nu gehele dag geen probleem..

Doody 19-02-2020

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik deze telefoon 2 jaar geleden gekocht camera is goed batterij is goed helderheid is goed en opslag is goed kortom een super telefoon

lindsey48 11-02-2020

Top telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de Galaxy A8 (2018) nu bijna twee jaar en ik ben er nog steeds heel erg tevreden mee! De telefoon kan zeker tegen een paar stoten, wat zeker niet elke telefoon kan. De snelheid is nog hetzelfde gebleven. Enige nadeel vind ik dat er twee voor camera's zijn, verschil is dat de een veel dichterbij lijkt. En en kan die camera's niet wisselen voor apps..
verder heel tevreden!!

nieck 10-02-2020

traag

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Toestel gekregen van mijn werk, waar citrix apps op staan, hierdoor is het toestel traag. Fotocamera is ook niet optimaal

Assenbroek 06-02-2020

Samsung a8

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Wat een fijn toestel. Goede batterij duur en maakt mooie foto's. Ook ideaal dat je waterdicht is. Van de zomer wezen kajakken ging koppie onder maar met het toestel niks aan de hand perfect!!

Alyscha 03-02-2020

Prefect voor mij hij werkt goed en kan er alles

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Hij is goed ik heb hem ook daarom al heel lang en ben niet van plan om een andere mobiel te halen vmdan deze en hij is ook nog goedkoop nou wat wil je nog meer