Huawei P smart⁺ 64 GB / zwart / (dualsim) - Reviews

64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.1
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei P smart⁺ 64 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Merel 20-11-2018

Mooi groot scherm prachtige kleuren, heel licht.

Geschreven voor: Huawei P smart⁺ 64 GB / iris purple / (dualsim)

Prachtig toestel op zich, mooie foto's, heel licht in de hand, groot scherm en het paars is echt waanzinnig mooi. Enige min punt is de onwijs onhandige oplaadpoort. Het is weer een andere stekker dan mijn mate 9 en mate 8. Dus nu een 3e stekker liggen. Verder gaat het stekkertje mega lastig in het toestel, bij de overige toestellen van huawei nooit enige problemen mee gehad. Ook het opladen duurt veel langer dan bij de vorige toestellen. Geluidskwaliteit heb ik nog niet geprobeerd, heb hem vooral om beelden met te maken en te bekijken en te internetten tot nu toe. Ik wilde hier mijn hoofd toestel van maken maar doordat het opladen zo lastig gaat hou ik mijn mate 9 maar als hoofdtoestel en dit toestel voor erbij.

Pluspunten

• Mooi kleur toestel
  • Lekker groot scherm
  • Toch heel licht aanvoelen

Minpunten

• Oplaadpunt moeilijk te bedienen
  • Opladen duurt langer dan bij de andere toestellen

Marit 23-01-2019

heel goede accuduur, helder scherm, snel

Geschreven voor: Huawei P smart⁺ 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze gsm nu ruim een maand en tot nu toe ben ik zeer tevreden! De gsm beschikt over een heel goede accuduur, ik laad hem om de 2/3 dagen op terwijl ik bij iPhone dagelijks of zelfs meerdere keren moest opladen. De gezichtsherkenning en vingerafdruksensor werkt heel goed en snel. Ik heb de overstap gemaakt van een iPhone 6 naar deze gsm en ik heb er zeker nog geen spijt van. Ook het overzetten van de gegevens van iCloud ging vlot dankzij een app die mijn gsm aanbood bij het installeren van de gsm.

Pluspunten

• accuduur
  • helder scherm
  • vingerafdruksensor en gezichtsherkenning
  • grote opslagcapaciteit

Minpunten

• heel groot scherm
  • de foto's lijken soms een beetje onnatuurlijk

BramS 29-11-2018

Top toestel

Geschreven voor: Huawei P smart⁺ 64 GB / zwart / (dualsim)

Omdat m'n iPhone 6 na goed 3 jaar was afgeschreven (fout in het moederboard volgens Apple) had ik het wel gehad met dit merk, te meer omdat ze me een refurbished iPhone 6 wilden aansmeren met meer dan 400 euro bijbetaling. Daarom op zoek gegaan naar een budget toestel en uiteindelijk voor dit toestel gekozen. Inmiddels heb ik het toestel 2 maanden in mijn bezit en ik kan alleen maar positief zijn. Schitterend scherm, heerlijk snel, uitstekende vingerafdruk herkenning en ook nog heel erg mooi. Een minpuntje is het laadstekkertje dat er wat moeilijk ingaat, maar met het stekkertje van m'n e reader gaat het aanzienlijk beter. Het overzetten van mijn gegevens is met de Huawei app prima gegaan, alleen de WhatsApp geschiedenis is me niet gelukt over te zetten. Al met al een toptoestel voor een super koopje!

Pluspunten

• Prachtig scherm
  • Mooi toestel
  • Perfecte vingerafdruk, doet het gewoon altijd
  • Erg snel

Minpunten

• Stekkertje oplader lastig