Huawei P smart⁺ 64 GB / zwart / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei P smart⁺ 64 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

BramS 29-11-2018

Top toestel

Omdat m'n iPhone 6 na goed 3 jaar was afgeschreven (fout in het moederboard volgens Apple) had ik het wel gehad met dit merk, te meer omdat ze me een refurbished iPhone 6 wilden aansmeren met meer dan 400 euro bijbetaling. Daarom op zoek gegaan naar een budget toestel en uiteindelijk voor dit toestel gekozen. Inmiddels heb ik het toestel 2 maanden in mijn bezit en ik kan alleen maar positief zijn. Schitterend scherm, heerlijk snel, uitstekende vingerafdruk herkenning en ook nog heel erg mooi. Een minpuntje is het laadstekkertje dat er wat moeilijk ingaat, maar met het stekkertje van m'n e reader gaat het aanzienlijk beter. Het overzetten van mijn gegevens is met de Huawei app prima gegaan, alleen de WhatsApp geschiedenis is me niet gelukt over te zetten. Al met al een toptoestel voor een super koopje!

Pluspunten

• Prachtig scherm
  • Mooi toestel
  • Perfecte vingerafdruk, doet het gewoon altijd
  • Erg snel

Minpunten

• Stekkertje oplader lastig

Merel 20-11-2018

Mooi groot scherm prachtige kleuren, heel licht.

Prachtig toestel op zich, mooie foto's, heel licht in de hand, groot scherm en het paars is echt waanzinnig mooi. Enige min punt is de onwijs onhandige oplaadpoort. Het is weer een andere stekker dan mijn mate 9 en mate 8. Dus nu een 3e stekker liggen. Verder gaat het stekkertje mega lastig in het toestel, bij de overige toestellen van huawei nooit enige problemen mee gehad. Ook het opladen duurt veel langer dan bij de vorige toestellen. Geluidskwaliteit heb ik nog niet geprobeerd, heb hem vooral om beelden met te maken en te bekijken en te internetten tot nu toe. Ik wilde hier mijn hoofd toestel van maken maar doordat het opladen zo lastig gaat hou ik mijn mate 9 maar als hoofdtoestel en dit toestel voor erbij.

Pluspunten

• Mooi kleur toestel
  • Lekker groot scherm
  • Toch heel licht aanvoelen

Minpunten

• Oplaadpunt moeilijk te bedienen
  • Opladen duurt langer dan bij de andere toestellen