BlackBerry Key 2 64 GB / zilver

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de BlackBerry Key 2 64 GB / zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

G 04-01-2019

Top

Snel toestel en lekker typen op echte toetsen. Scherm is wel iets kleiner dan bij de gigantische uitgeschoven Priv, maar effectief groter dan bij menig ander toestel als het virtuele toetsenbord 'opent' staat.
De toetsen zijn ook groter dan bij de Priv, wat handig is bij grotere duimen, zoals de mijne.
Goede accu, beter dan bij Priv, wordt ook niet warm.
Goede en elegante bouwkwaliteit. Stevig en met veel grip aan de achterkant.
Extra veiligheidssoftware is prettig tegenwoordig en is handig in gebruik.
Voor video's kijken is het scherm wat kleiner dan bij telefoons zonder toetsenbord, maar voor een internetfilmpje heb ik het grotere scherm niet gemist.
Ook voor bijv. car games zijn er waarschijnlijk betere alternatieven, maar die doe ik niet op de telefoon.

Een iets opstaand randje boven de bovenste rij toetsen was handig geweest om niet onbedoeld de terug, home en switch app keys te raken.

Pluspunten

• Toetsenbord
  • Accu
  • Hub
  • Software
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• Schuifmechanisme geeft natuurl'k 'n groter beeld.
  • Gemis opstaand randje