Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim) - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

9,6

Jelle St 28-11-2018

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Ik had hiervoor de S7 en mocht al een tijdje verlengen. Echter kon ik niet kiezen omdat ik over de accuduur van mijn S7 allesbehalve tevreden was en ik bang was dat de S9 niet heel veel beter zou zijn aangezien de accu niet veel groter is dan zijn voorganger(s). Na contact met m'n provider toch maar voor het toestel gegaan, dit in verband met de Black Friday deals. En ik gebruik hem nu 5 dagen en man... de accu is meer dan genoeg. 's ochtends op tijd van de stroom af en kan de hele dag prima doorkomen. En dan moet ik toegeven dat ik toch wel een beetje een gebruiker ben van m'n telefoon. Gewoon lekker de vertrouwde Samsung look over Android maar wel sneller en stabieler dan de S7. Kortom ben weer tevreden, het is wel even wennen van de S7 naar de S9+ omdat hij zo groot is, maar door de handige functies, het edge menutje waar je snelkoppelingen in kan zetten en als je over de vingerafdruk scanner wrijft komt het meldingenvenster naar beneden. Waar ik ook bang voor was, was dat het mij zou irriteren dat de vingerafdruk scanner aan de achterkant zit maar ook dit valt me reuze mee. Haast wel juist prettiger dan voorop. En de irisscan unlock moet ik nog aan wennen, ik ben gewend dat ik ff snel m'n scherm aan doe om meldingen te kijken, maar die irisscan is soms zo snel dat ik die meldingen niet eens kan lezen maar m'n telefoon gelijk ontgrendeld is haha. Zoals al eerder aangegeven, ik heb hem nog maar 5 dagen. Maar ben tot dusver zeer content met het toestel! Ik heb nog wat foto's genomen in het donker wat ook weer super werkt. Dat is toch wel een reden dat ik kies voor een Samsung, de camera is uitmuntend en ook het scherm is magnifiek! Wat ik wel mis is een glasplaatje wat perfect past en over het gehele scherm plakt bijvoorbeeld ipv alleen de randjes wat zo weer los is. En ik vind het jammer dat er geen originele hardcase Samsung case is. Deze had ik wel bij m'n S7 en die heb ik, tot ik de S9+ in ontvangst mocht nemen, gebruikt. Dat vind ik veel fijner dan die Siliconen hoesjes enzo.

PAYntema 17-09-2018

Top.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Na 2 jaar lang de S7 te hebben gebruikt, merkte ik dat ik meer van de telefoon aan het verlangen was, dan dat deze aan kon. Hij werd warm en raakte snel leeg. Tijd voor een nieuwe. Ik heb, mede door de ervaringen van de S7, direct gekozen voor de S9+ omdat deze een zwaardere processor heeft.
Tot nu toe, naar volle tevredenheid.
Toch blijft het veel geld voor een telefoon.

Erdna 23-08-2018

Zeer snelle telefoon en een schitterend scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

In juli aangeschaft en geen moment spijt van de investering gehad. Werkt echt snel, heeft ruime opslagmogelijkheden en een schitterend scherm.

Dick Enschede 13-05-2018

Geweldige kamera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Omdat ik op reis ging had ik een telefoon nodig met een goede camera en de mogelijkheid om een 2e Sim kaart te gebruiken. Zo voorkwam ik gesleep met een camera en een tweede telefoon. De camera is in een woord geweldig. Ook vergrotingen op A4 formaat zijn prachtig. De opnames van concerten zijn mooi en afspeelbaar op mijn Samsung TV. Het telefoongeluid is luid en duidelijk en ook de microfoon is prima. Ik ga de telefoon nu met een opvouwbaar keyboard gebruiken en kan de IPad thuis laten. Het is een geweldige telefoon.

Pluspunten

• Camera
  • 2 simkaarten mogelijk
  • Schermkwaliteit
  • Draadloos oplaadbaar

Chiman 12-01-2019

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Het is een heel mooi en slime aparaat handig en snel ben gewoon blij mee en ik vind het ook een stoere nieuwe telefoon

Willeke16 12-01-2019

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Mooi toestel, plat, duidelijk, alles eenvoudig kunnen overzetten met de meegeleverde stekkertjes en met behulp van SmartSwitch. Vooral erg blij met de camera!

Alexandra14mj 12-01-2019

Geweldig toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Ik heb sinds een aantal dagen de S9+ en ik ben helemaal fan! Het toestel maakt super mooie foto's, heeft heel veel nieuwe functies en is daarbij ook nog heel mooi om te zien.

Ananazz 12-01-2019

Superhandig en fijn

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Heb een week geleden mijn S9+ gekocht en ben er enorm blij mee. Camera is echt geweldig, de thema's zijn supermooi en het gebruiksgemak is zoals ik gewend ben van Samsung. Met dit toestel kan ik wel een paar jaar mee vooruit.

Peet81 12-01-2019

Super fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Heel fijn toestel. Zo veel meer functies. Prachtige foto's, mooi groot scherm en heel gemakkelijk in gebruik.

Bietje 12-01-2019

Heerlijk toestel. Perfect formaat.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Toestel is mooi qua vorm en de foto en video zijn haarscherp. Ligt fijn in de hand en is makkelijk te bedienen.

yolanda1959 12-01-2019

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Geweldige telefoon, ik ben er erg tevreden over. Groot scherm en toch een elegant toestel, Doet wat het beloofd te doen.

MareilleLV 11-01-2019

Vreselijk gemist!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

2 jaar terug helaas overgestapt naar een concurrent van telefoon(S...). Wat heb ik een spijt gehad! Mn telefoon afgekocht en sinds kort weer terug naar de Samsung Galaxy S9+. Wat een fijn toestel, voor mij nooit maar dan ook echt nooit meer iets anders dan een Samsung telefoon. TOP!!

ardy 11-01-2019

Uitstekende telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Voorheen heb ik een s6 gehad. Het verschil tussen deze twee telefoons is overweldigend. De Galaxy S9 ligt fijn in de hand, heeft een prachtig scherm dat in vrijwel alle omstandigheden goed afleesbaar is, verbeterde luidsprekers die nu ook stereo weergeven, een van de beste camera's die je in een smartphone zult vinden, vooral voor fotograferen bij weinig licht, en krachtige hardware die een vloeiende gebruikservaring biedt. Tel daarbij op de mogelijkheid om óf geheugen uit te breiden óf een tweede simkaart in te voegen en de aanwezigheid van een 3,5mm-jack, en je hebt een zeer complete telefoon.

Esmée11 11-01-2019

Erg fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Ik heb enige tijd geleden een samsung Galaxy s9+ aangeschaft. (Hiervoor had ik de s7 edge). Het is een erg fijn toestel. De camera is erg duidelijk, hij maakt echt zoals gezegd word hele mooie foto's, ook zeker waar het minder verlicht is. Hij waarschuwt als de camera vies is zodat je altijd optimaal er gebruik van kunt maken. Het grote scherm is erg prettig werken, ik gebruik het ook voor het werk. Het geluid is fantastisch zowel uit de onderzijde als uit de bovenzijde komt geluid bij het bekijken van filmpjes waardoor de beleving optimaal wordt. Het besturing systeem is hetzelfde als voorgaande samsung's, maar vele malen sneller. Het is echt aanrader als je een fijne telefoon zoekt!

Hchark 11-01-2019

Topp toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Toestel ziet er mooi en topp uit. Afwerking ook goed wat is de toestel snel, wat een mooi OLED scherm de Samsung S9+. Kan met een batterij gewoon 2,5 dag mee.

Appie123 11-01-2019

Kan het nog beter: ja dat kan.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Overgestapt van een Samsung S7 Edge naar een Samsung S9+, een geweldig toestel met een hele goede camera en nog meer mogelijkheden dan de S7. Hier ga ik nog veel plezier aan beleven, Samsung bedankt!!

RobertP 11-01-2019

Altijd HTC, nu verkocht aan Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Ik ben altijd trouw gebleven aan HTC, tot dat mijn vorige toestel het begaf. Op aanraden heb ik een Samsung S9+ aangeschaft. Dit toestel overtreft mijn verwachtingen. Ligt fijn in de hand, gebruiksvriendelijk. Ik ga niet meer terug naar HTC

RemcoH 11-01-2019

De ideale reisgenoot

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Paar dagen in gebruik en ik kan nu al zeggen dat dit de beste aanschaf ooit was. De bediening en de beveiliging van de telefoon (biometrisch) werken naadloos. De foto's zijn subliem, ook in het donker. Multitasken is geen probleem voor dit toestel, de processor levert topprestaties! Wat ik ook leuk vind zijn de persoonlijke emoji's...foto van jouw gezicht maken en je hebt jouw eigen persoonlijke emoji. Dan de batterijduur... na een dag intensief gebruik met ruim 30 procent thuiskomen doet niet iedere smartphone, het snelladen is ook subliem! Samsung heeft met de S9+ een fototoestel in de collectie!

Evie123 11-01-2019

Heb net 1 dag, maar helemaal blij ermee!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Super blij! Had zomaar alles geïnstalleerd, en die camera is top! Ben echt blij dat ik ben overgestapt op Samsung!

Melanie80 11-01-2019

Fan van Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Heb nu al jaren een Samsung telefoon en ben nog steeds groot fan. Om de twee jaar weer een nieuwere versie gekozen en altijd weer nieuwe features.