Samsung Galaxy A6 32 GB / paars / (dualsim) - Reviews

Opslag
32 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A6 32 GB / paars / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Bert2004 16-09-2018

Top budget mobieltje voor dochter

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / zwart / (dualsim)

Top telefoontje en nu tot 23 sept met 50 Euro cashback zeer aantrekkelijk geprijsd.
Wat kan ik erover zeggen. Heeft veel opties die de duurdere vlaggenschepen ook hebben, zoals vingerprint en gezichtsherkening. Foto’s in vergelijking met mijn Samsung S8 gewoon goed te noemen voor deze prijsklasse.

Pluspunten

• Beeldscherm
  • Snelheid
  • Redelijke accuduur
  • Vingerprint
  • Gezichtsherkening

Minpunten

• Kort laadsnoertje
  • Geen draadloos laden
  • Laad niet snel

Jacob 13-09-2018

goede accu en mooi scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / zwart / (dualsim)

na twijffel toch maar weer samsung dual sim en mn oude J1 van 2016 doet het ook nog steeds maar deze weer snel veeeel meer geheugen en veeeel scherper beeld

Pluspunten

• beeld
  • accu
  • snel

Minpunten

• overzetten heb ik verkeerd gedaan geen uitleg

bert2004 01-10-2018

Geachte,

Overzetten zeer makkelijk van Samsung naar Samsung door middel van Samsung smart switch.
Makkelijker kan niet en het wijst zich vanzelf door de vriendelijke interface van het programma.
Werklijk alles wordt overgezet en ook kan je dingen weglaten die je niet overgezet wilt hebben.

107mb 05-12-2018

Een gemiddelde telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / paars / (dualsim)

Ik gebruik de A6 zakelijk. Het formaat is fijn, alsmede de accuduur. Ook is de afleesbaarheid van het scherm dik in order. Ik heb echter wel een aantal bezwaren:
- het scherm heeft een matige resolutie. Ik had liever een LCD met full HD gezien ipv dit AMOLED scherm.
- Er is geen always on display. Mail of SMS krijg ik een ping te horen, verder geen enkele notificatie op het scherm. Een super misser!
- geen notificatieled.
- google assistant is alleen te starten op een ontgrendeld toestel, en dan ook alleen op het startscherm.

Volgens mij zijn er voor dit bedrag veel betere alternatieven.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Anoniem 05-06-2018

Geweldig!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / paars / (dualsim)

Deze telefoon ziet er mooi uit en kan wel tegen een stootje.
Het heeft een zeer goeie camera en beeld kwaliteit.
Hoewel ik veel op mijn telefoon zit, kan de telefoon wel 1/2 dagen mee.
32 GB opslag vind ik niet zo weinig, maar je kan ook altijd extra bijkopen.
De telefoon is redelijk snel voor deze prijs, kortom, dit is de perfecte telefoon voor deze prijs!! Ben er zeer tevreden mee en ik raad je deze telefoon zeker aan als je niet een te dure telefoon wilt. Ga zo door Samsung!!
Oorspronkelijk gepost op samsung.com