LAND ROVER Explore 64 GB / zwart / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LAND ROVER Explore 64 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Ben 23-04-2020

Accu leeftijd slecht

Aanvankelijk prima toestel. Echter na 11 maanden begint de achterkant los te laten en is de accu versleten bij NIET intensief gebruik. Ik heb spijt van de aankoop

Remabro 11-02-2019

Degelijke Smartfone

Een beer van een toestel.
Na binnen een week twee telefoons laten vallen en beide het scherm en achterkant defect,was ik het zat en een robuuste telefoon gezocht met een super batterij.
Ja hij voelt lomp aan maar dan heb je wel wat in je handen en is het tevens toch nog een net model.
Na de update naar Android 8,1 werkt voor mij alles naar behoren.
Wil je een degelijk product zonder onzin en shock proof?
Raad ik je dit toestel zeker aan.

Pluspunten

• Robuust
  • Prima accu
  • No nonsens product

Minpunten

• Gebruiksvoorwaarden aanwijzing moet je downloaden
  • Speaker is wat schel

Ronald 06-06-2018

Boven verwachting

Toestel is pas net uit en het was een beetje afwachten of het zou voldoen aan de geschepte verwachtingen. Heb er totaal geen spijt van, toestel is solide en ziet er in mijn ogen stijlvol uit voor een " rugged" toestel. Batterij gaat met intensief gebruik meer dan een dag mee en dan is er nog het adventure pack voor als je er echt op uit gaat, wat de batterij capaciteit bijna verdubbelt. Outdoor apps zijn super handig, zowel de "hub" waar je vanalles zelf kunt instellen en de viewranger maps zijn top.

Pluspunten

• Batterij
  • Rugged
  • Outdoor apps

Minpunten

• Met adventure pack behoorlijk log