Apple iPhone 6 32 GB / goud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPhone 6 32 GB / goud op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nieck 25-12-2018

Heldere schermkwaliteit, mooi design, gaat lang mee

Geschreven voor: Apple iPhone 6 32 GB / goud

Dit is mijn tweede iPhone die ik als los toestel gekocht heb. In 2015 heb ik deze iPhone 6 gekocht, en hij doet het nog steeds naar behoren. Hij is, nu ik hem al 3,5 jaar in gebruik heb, iets trager geworden en de accu gaat ongeveer 1 dag mee. Maar dat stoort me niet, ik ben heel blij dat hij het nog steeds doet. Ik ben verrast dat hij zo lang mee gaat, terwijl ik hem redelijk vaak laat vallen. Ook 2x in het water, terwijl hij niet waterdicht schijnt te zijn. Het design vind ik nog steeds erg mooi en de schermkwaliteit ook. De foto’s die hij maakt zijn scherp en helder, bij schemer heeft de camera het wel moeilijk. Qua formaat vind ik dit ideaal. Niet te groot, niet te klein en vind het fijn dat ie zo dun is. Ben benieuwd hoe lang hij nog mee gaat, op naar de 4 jaar!

Pluspunten

• Schermgrootte&design
  • Accuduur
  • Schermkwaliteit
  • Scherpe foto’s

Carla 05-12-2018

In 1 woord:"Fantastisch".

Geschreven voor: Apple iPhone 6 32 GB / goud

Mooie I Phone voor een zeer redelijke prijs. Mooi groot scherm en heel gebruiksvriendelijk. Ik zou dit product bij iedereen aanbevelen.