Motorola Moto G5S 32 GB / grijs / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Motorola Moto G5S 32 GB / grijs / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Don’t Mention the War 07-02-2019

Waardeloze accu

Wat heb je aan een Wellicht geweldig apparaat als de accu na 1 1/2 jaar nog maar drie uur meegaat ?

Troep

Minpunten

• Accu

piet 20-10-2018

slordige review Kieskeurig

slechte review Kieskeurig.

gezocht op waterbestendig, volgens Kieskeurig is deze telefoon dit.

maar beide verkopers Bol. com en Coolblue zeggen van niet

Mike 22-05-2018

Absoluut topper,

Camera uitstekend, 2 X SIM en geheugen kaart.NFC . Reageert snel geluid en beeld zeer goed. Batterij gaat 48 uur mee.

Pluspunten

• Native android
  • Camera
  • 2 X sim

p van den Akker 26-01-2018

Opladen na 3weken niet meer mogelijk

Ik heb deze telefoon gekocht bij BCC , na 3 weken ging het opladen steeds langer duren , na 4weken was volledig opladen niet meer mogelijk , en na 3,5 uur was de accu weer leeg. Verder werd het toestel zeer warm ,ook als het niet gebruikt werd , cica 35 graden. Ik heb de telefoon teruggebracht naar BCC en moet nu 4 tot 5 weken wachten .Ik ben dus alles behalve tevreden met deze ervaring. Over de werking als telefoon ben ik in eerste instantie tevreden ,hoewel de periode dat ik hem heb kunnen gebruiken te kort is om een god oordeel te kunne geven.

Minpunten

• Accu

h.hanssen 12-04-2018

Ik ga ervan uit dat dit geen structureel probleem van de G5s is, maar een defect van dat toestel. Geen nieuw toestel zo kort na aankoop? Ik hoop dat het probleem nu opgelost is.

Harry6333 15-01-2018

Ik heb nu mijn Moto G5+ vijf maanden in gebruik en ben nog steeds heel blij met deze aankoop. Omdat de bediening héél simpel is heb ik daarover geen enkel minpunt kunnen vinden. En qua vormgeving doet hij niet onder voor welk ander merk dan ook. Omdat ik mijn telefoon 'snachts in de vliegmodus schakel gaat de batterij makkelijk 3 dagen mee

Pluspunten

• accuduur
  • bediening

Eldog 03-10-2017

Goed model

Prijs kwaliteit verhouding is dit een toppertje! Heeft alles wat je nodig heeft voor een goedkope prijs.

Pluspunten

• accu
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• onscherp
  • geluid

Miranda 30-10-2017

Heeft deze telefoon de kompas functie ?

Harry6333 27-09-2017

Super eenvoudige bediening.

Geweldig fijn toestel. Ik twijfelde aanvankelijk vanwege de onbekendheid met dit merk. Het heeft mijn verwachtingen enorm overtroffen.
Handleiding is niet nodig vanwege zijn eenvoudige bediening. Het toestel is groots in zíjn prestaties! Accu gaat erg lang mee. 2 dagen zonder opladen is geen uitzondering. Jammer dat ik niet eerder ben over gestapt van Samsung naar Moto.

saudade 02-11-2017

Lol, zal zelf maar reageren.... Helaas geen verwisselbare accu...

saudade 02-10-2017

Hoi, bedankt voor je review. Wat ok nog zou willen weten is of dit model een verwisselbare accu heeft? Kan dit nergens duidelijk vinden? Alvast bedankt!