Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim) - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 47 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera

Kees 19-03-2018

Kosten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

SanneMe 16-09-2018

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim)

Na jaren overgestapt van iPhone naar Samsung. Nog geen moment spijt gehad. Eindelijk bevrijd van IOS. De camera is geweldig.

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm

Patrick 8124 16-11-2018

Geweldige kenmerken top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim)

Super fijn toestel blijft me verbazen iedere keer weer. Zeer blij met deze aankoop.
Mijn vrouw wil er ook graag 1 van de Sint... dus.......

Francis46 12-01-2019

Nog veel beter

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim)

Gisteren deze telefoon gekocht. Ik was al fan sinds de s3 en en met ieder model wordt het meer. Nog scherper beeld dan se s8 en nog mooiere foto's. Helemaal top

Rachid ElA 12-01-2019

Geweldige telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim)

Ik stap over van de iPhone 6 naar de galaxy S9. Wereld van verschil! Prachtig scherm en wat schiet de camera mooie foto’s! Zal nooit meer terug naar naar de iPhone! Prachtig toestel ook!

Anoniem 11-01-2019

Geweldige telefoon hebben jullie gemaakt

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim)

Jullie hebben echt een mooi telefoon gemaakt design is perfect prestatie perfect beste telefoon wat ik ooit heb gehadt

Anoniem 11-01-2019

Eens Samung, altijd Samsung!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim)

Al meer dan 16 jaar Samsung. Makkelijk in gebruik! Top kwaliteit foto's.
Even getwijfeld over een Iphone omdat het thuis makkelijker zou zijn maar ik maak die overstap niet! Ook de kinderen hebben inmiddels een tablet en dit zijn ook Samsung toestellen!

Anoniem 11-01-2019

De hele wereld in je broekzak en nog mooi ook!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim)

Mijn nieuwe Samsung Galaxy S9 is niet alleen veelzijdig, maar ook snel en maakt sublieme foto's. Daarnaast is hij ook nog eens een erg mooi in de kleur Coral Blue.
Het overzetten van oude gegevens is ook kinderlijk eenvoudig en snel. Voor een beroepschauffeur is dit een mooie aanvulling op de tools onderweg.

MaHa 11-01-2019

Snel met een uitstekende camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim)

Na een gesneuvelde S7 de S9 edge gekozen. Het was de bedoeling om op de S10 te wachten, maar ik ben zeer blij met de aanwinst. Alles werkt snel en soepel. Nog een beetje aan het stoeien met de camera Pro stand, maar geweldige foto's. Ook zonder de Pro stand zijn de foto's boven mijn verwachting.
De vingerafdruk herkenning is prima in orde (met 3 maal dezelfde vinger ingesteld...)
Bixby nog niet geprobeerd.
Geluid is prima.
Nog steeds jammer dat bij de top toestellen niet een Samsung hoesje wordt meegeleverd (daarmee zou Samsung zich wel onderscheiden van de rest).

Julia91 11-01-2019

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim)

Mooie telefoon met super beeldscherm en top camera. Lekker veel geheugen ook en mogelijkheid die nog verder uit te breiden. Installatie en het overzetten van de apps en bestanden was echt simpel!

Geweldige telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim)

Wat een geweldige telefoon is dit! Snel, mooi uiterlijk, ligt fijn in de hand, goeie accu, geweldige camera. Ik kan echt helemaal niks bedenken wat er minder is aan deze S9. En ook nog eens stofbestendig en spatwaterdicht. Ik ben heel blij dat ik de overstap (terug) heb gemaakt van Sony (Xperia X) naar Samsung. En daar ga ik voortaan bij blijven! Ik ga hier heel veel plezier van hebben :) Voor mij geen ander merk meer.

Anoniem 11-01-2019

snelle reactievermogen en sublieme foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim)

mooi design, snelle reactievermogen. Sublieme hoogwaardige foto's. en vele extra leuke functies. een laptop is niet meer nodig!

Yass 11-01-2019

Vlotter en beter dan de s8

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim)

Het is van de buitenkant net een s8 maar dan luxer. Presteert sneller en er kunnen 2 simkaarten in! Tevens heeft de camera een beter kwaliteit dan de s8

Bimma 11-01-2019

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim)

Ik heb mijn Samsung S9 nog maar 2 weken, maar ik ben er al erg tevreden over! Goed format, veel mogelijkheden en sluit aan bij al mijn verwachtingen van een mobiele telefoon zoals die moet zijn!

Anne007 11-01-2019

Strak design, goede camera, lange accuduur

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim)

Na de Samsung S7 nu gekozen voor de inmiddels beschikbare S9. Strak slank model, (mooi in een samsung sleepcover led-view cover), prettig waterdicht. Accu gaat 2 etmalen mee bij intensief gebruik. Apps-edge functie is handig (met 1 swipe je favoriete apps op het scherm).
Samsungpass zat bij de S7 aan de voorkant dat vond ik logischer, nu raak je steeds de camera aan. En je kunt allen snel opladen met de bijgeleverde adapter - terwijl eerder lag er altijd wel ergens één in huis ;)