OnePlus 6 Mirror 128 GB / zwart / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de OnePlus 6 Mirror 128 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

AvD 14-06-2018

Snelste Android toestel op dit moment

Erg snel toestel, mooi groot beeldscherm met slechts kleine randen rondom. Toestel voelt degelijk aan. De geluidskwaliteit van de ingebouwde luidspreker valt enigszins tegen bij hoger volume. Snelle oplaadtijd, maar wel alleen met kabel op te laden. Beschermglas en hoesje voor de achterkant worden standaard meegeleverd.

Pluspunten

• Mooi groot beeldscherm
  • Erg snel toestel
  • Snel op te laden
  • Beschermglas en hoesje meegeleverd
  • 3,5 mm jack aansluiting voor hoofdtelefoon

Minpunten

• Luidspreker is bij hoog volume minder zuiver

RN@ 04-06-2018

Goede telefoon, goede prijs

Ik had een nieuwe telefoon nodig omdat mijn oude erg traag werdt. Deze telefoon is snel, heeft een mooi design en heeft een goede camera. Het Oxygen os is erg fijn en heeft weinig nutteloze apps (bloatware). Door Dash Charge laadt de telefoon snel op, en hoef je dus niet uren te wachten voor een volle accu. Hierdoor heb ik persoonlijk draadloos laden niet gemist. Op oneplus.com krijg je 20 euro korting op accessoires met deze link om bijvoorbeeld een gratis hoesje uit te kunnen kiezen: https://www.oneplus.com/nl/invite#EXEYH9VTJCGZ126

Pluspunten

• Extreem snel
  • Goede camera
  • Goed scherm
  • Hoes en screenprotector meegeleverd
  • Laadt snel op door Dash Charge

Minpunten

• Geen IP-Rating
  • Geen draadloos laden
  • Geluidskwaliteit speaker

Hobbest 28-05-2018

Oneplus 6 128GB 6GB 6 Inch scherm

Oneplus stond al bekend om de prijs kwaliteit verhouding en deze telefoon maakt dat zeer zeker waard, snel en heel degelijk design en genoeg hoesjes!

Pluspunten

• Groot scherm
  • Heel snel
  • Oxgen OS vocht hele andere extra's toe aan Android
  • Geen bloatware
  • Prijs kwaliteit verhouding is heel goed!!

Minpunten

• Camera minder dan Samsung of Iphone
  • Grote telefoon als je iets kleiners gewend bent