Huawei Y 6 2018 goud / 16 GB / (dualsim) - Reviews

Besturingssysteem
Android

Bep 24-06-2018

Huawei Y6 2018 mooi scherm

Mooie betaalbare telefoon. Ik had wat moeite met de nano-sim te installeren maar dat lag aan mij, het is mijn tweede telefoon dus erg veel weet ik er niet vanaf. Ik weet wel dat ik enorm veel moeite heb moeten doen om al die trillingen er uit te krijgen, wat is dat een ergernis. Als je denkt nu heb ik het voor elkaar deed hij het nog steeds, je moet alle apps en instellingen langs want hij staat overal aan. Dit en het mooie toetsenbord van Swiftkey, dat ik uit heb moeten zetten omdat daar de trilling niet uit gezet kon worden, vond ik minder leuk. Verder is het helemaal mijn toestel geworden zoals ik mijn vorige ken. Hij werkt snel en de foto's zijn zuiver. Nu ga ik nog uitzoeken hoe ik hem langer over kan laten gaan, ben er al een poos naar op zoek, dus veel zoekwerk op dit toestel maar ik denk dat ik er wel veel en lang plezier mee zal hebben.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • mooie achtergrond, mijn smaak
  • snel
  • foto's zijn zuiver
  • dun

Minpunten

• de trillingen uitzetten vinden
  • veel app's die je niet kunt aanpassen
  • onduidelijke en veel instellingen
  • weinig info bij alle instellingen, of onaanpasbaar
  • te korte tijd met overgaan geluid
Geschreven voor: Huawei Y 6 2018 zwart / 16 GB / (dualsim)

Hulsebos 10-06-2018

groot helder scherm en lange accu duur intensief gebruik.

I.v.m. opstart eigen bedrijf zocht ik een low-budget smart phone voor mijn medewerkers. Eisen waren kunnen bellen, Whatsapp, e-mailen en internetten. Het toestel voldoet hier perfect aan. Bij intensief gebruik kan de telefoon met gemak 48 uur gebruikt worden gebruikt zonder lader. Toestel is gebruiksvriendelijk. De telefoon kan zelfs ge-unlocked worden met gezichtsherkenning. Heeft dual-sim toegang en kan qua geheugen middels de kaart uitgebreid worden. Geluid is erg goed en scherm mooi en helder. Kortom, voor een low-budget prijs een meer dan volwaardige telefoon!

Pluspunten

• Helder en mooi scherm
  • Gezichtsherkenning
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Nog niet
Geschreven voor: Huawei Y 6 2018 zwart / 16 GB / (dualsim)