Motorola Moto G6 Plus zilver / 64 GB - Reviews

Opslagcapaciteit
64 GB

Wenneke 02-06-2018

Echte aanrader

Na 2 Samsuns en 2 Sony smartphones, zocht ik een nieuwe smartphone..in de winkel aangekomen was ik heel afhoudend naar een Motorola... moest een Samsung, Sony of iPhone worden..dacht ik...we weten ook allemaal dan ben je plus minus 700 euro kwijt!! De smartphone zou er 1 worden voor erbij als een soort huistelefoon... uiteindelijk toch gegaan voor de Motorola g6 plus met 64gb. Thuis aangekomen alles geïnstalleerd en tot mijn verbazing wat een mega geweldige smartphone is dit!! Echt zoveel telefoon en opties voor relatief weinig geld! De foto's zijn echt super dit is voor mij al heel belangrijk, is ook de reden waarom ik een Sony xz heb met 23 mp camera op dit moment.. .nu is het uiteindelijk zo dat ik de Motorola g6 plus in gebruik houdt voor mezelf en mijn dure Sony xz ligt hier thuis als huistelefoon...ik zeg dan ook ik betaal nooit meer veel geld voor een smartphone!

Pluspunten

• Goede camera
  • Handig in gebruik
  • Grote accu, opladen van 0-100% in 1,5 uur.
  • 64gb intern en 4 GB ram
  • Duidelijk groot scherm

Minpunten

• Nog niet ontdekt
Geschreven voor: Motorola moto g⁶ plus blauw / 64 GB / (dualsim)