Motorola moto g⁶ plus 64 GB / deep indigo / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Motorola moto g⁶ plus 64 GB / deep indigo / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dikke pake 31-07-2019

Bloated systeem software

Goede telefoon, alleen jammer dat er bijna een kwart van het geheugen is gebruikt voor je het toestel hebt aangeraakt. Dus eigenlijk 48gb toestel. Google is daar verantwoordelijk voor volgens Motorola.

Pluspunten

• Prijs prestatie verhouding is prima

Minpunten

• Bloated systeem software.

Agnes B 27-10-2018

Groot scherm, lange accuduur, goed te installeren

Groot en duidelijk scherm, lange acccuduur 3-4 dagen, makkelijk te installeren, weinig verplichte apps

Pluspunten

• Groot scherm
  • Lange accuduur

Tangasierra 26-07-2018

Mooi groot scherm lange accu duur

Mooie gsm ging eigenlijk voor een samsung S7 maar vond hett scherm te klein omdat ik nu een ab heb wilde ik een groter scherm en 4g toen ik de samsung S7 zag vond ik het scherm erg klein bij verder zoeken bij de mediamarkt viel mijn oog op deze groot scherm 5,9 lekker veel geheugen 4 mb en 64 gb opslag toen masr de keus gemaakt nog geen spijt van gehad lange accu duur bij intensief internet doe ik 12 uur met de accu anders anderhalve dag enigste minpunt vindt ik zitten geen oortjes bij maar die kan je ook apart aanschaffen maakt mooie foto,s al met al het is een goede aanschaf

Pluspunten

• Grootscherm
  • Lekker veel geheugen
  • Ligt lekker in de hand
  • Lange accu duur

Minpunten

• Geen oortjes

Joyce 07-07-2018

Kwalitatief uitermate goede telefoon

Ik wilde mij graag oriënteren op een nieuw toestel omdat ik ontevreden ben over mijn huidige Apple toestel (slechte batterij)
Ik was op zoek naar een telefoon met lange batterijduur, die snel reageert en een mooi scherm heeft. Deze telefoon heeft dat allemaal!
Mooie kwaliteit foto’s, laad snel op en de batterij gaat lang mee.
De telefoon is makkelijk in gebruik voor iedereen, mede door het grote beeldscherm. Dit vind ik persoonlijk iets minder maar voor filmpjes is het juist weer handig.
Ik zou deze telefoon oprecht aanraden.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Opladen snel

Minpunten

• Groot scherm

Victor 07-07-2018

Super telefoon voor een lage prijs

Deze telefoon heb ik nu 3 weken in mijn bezit. Wat een geweldig apparaat. Deze telefoon kun je gerust langs de grote merken leggen! Snelle processor, lange accuduur, groot scherm, mooie foto's en film (2 camera's). Ook handig is dat men 2 simkaarten kan plaatsen.

Prima telefoon met vele ingebouwde gadgets; vingerscan, gezichtsherkenning en meer.
Toppie... een echte aanrader,

Pluspunten

• Lange accuduur. min. 2 dagen
  • Groot scherm
  • Snelle oplaadtijd

Bysana 06-07-2018

Super prijs-kwaliteit verhouding

Wat een toptelefoon is de Moto G6! Een fijn groot beeldscherm, hij werkt snel en er zitten genoeg mogelijkheden op om hem helemaal naar jouw smaak in te stellen. Ik had wat moeite met het maken van screenshots, wat je doet door de 2 knoppen aan de rechterkant van de telefoon tegelijk in te drukken. Na een aantal screenshots kreeg ik de mogelijkheid om met 3 vingers op het scherm te tikken voor een screenshot, dit werkt geweldig!

Ik ben vooral ook superblij met de camera. Zowel in huis zonder natuurlijk licht, als buiten tegen het zonlicht in, deze telefoon maakt echt supermooie foto's! Deze functie zal ik nog heel veel gaan gebruiken.

Pluspunten

• Camera
  • Snelheid
  • Batterijduur

Arno Vervest 06-07-2018

Mooie grote smartphone voor een mooie prijs

Ik heb nu een iPhone5s van 3 jaar oud, de camera van deze Smartphone is al niet zo goed en nu helemaal niet meer omdat er stof achter zit. Een nieuwe iPhone 8 of 10 is erg duur. Een overstap naar Android is groot en ik twijfel. Nu ik de Motorola Moto G6 voor een lange tijd kan testen ben ik een week bezig geweest om te ont-apple-en en ik moet zeggen het bevalt me goed! De Moto heeft een mooi formaat, zie er goed uit en geeft een fantastisch beeld, is snel. Alle apps van iPhone kan ik ook installeren op Android van Moto G6. Jammer dat er geen transfer app is van iPhone naar Android. De Moto G6 maakt ook goede foto's. Mijn vrouw heeft een Samsung G8, die is een stuk duurder (4x zo duur!). Ik zie amper verschil in kwaliteit. Mijn veto: by by iPhone hello Motorola Moto G6. En dan die prijs! Geweldig!

Pluspunten

• Kwalitatief en prijstechnisch goede Smartphone
  • Erg goede display
  • Lekker snel
  • Net zoveel apps als bij iPhone
  • Lekker open systeem als je iPhone gewend bent

Minpunten

• De camera ligt boven op de behuizing
  • Kwaliteit van behuizing op lange termijn?

Robert58 04-07-2018

Goede smartphone

Na jaren Samsung kreeg ik de mogelijkheid om deze Motog6 te testen. De eerste indruk. Mooi toestel, wel glad. Gelukkig hoesje eromheen. Hij werkt snel en maakt goede foto's. Opladen in korte tijd. Qua prijs is het zeker een aanrader zeker in vergelijking met mijn vorige Samsung smartphones. Kortom een goede snelle en mooie smartphone

Wenneke 02-06-2018

Echte aanrader

Na 2 Samsuns en 2 Sony smartphones, zocht ik een nieuwe smartphone..in de winkel aangekomen was ik heel afhoudend naar een Motorola... moest een Samsung, Sony of iPhone worden..dacht ik...we weten ook allemaal dan ben je plus minus 700 euro kwijt!! De smartphone zou er 1 worden voor erbij als een soort huistelefoon... uiteindelijk toch gegaan voor de Motorola g6 plus met 64gb. Thuis aangekomen alles geïnstalleerd en tot mijn verbazing wat een mega geweldige smartphone is dit!! Echt zoveel telefoon en opties voor relatief weinig geld! De foto's zijn echt super dit is voor mij al heel belangrijk, is ook de reden waarom ik een Sony xz heb met 23 mp camera op dit moment.. .nu is het uiteindelijk zo dat ik de Motorola g6 plus in gebruik houdt voor mezelf en mijn dure Sony xz ligt hier thuis als huistelefoon...ik zeg dan ook ik betaal nooit meer veel geld voor een smartphone!

Pluspunten

• Goede camera
  • Handig in gebruik
  • Grote accu, opladen van 0-100% in 1,5 uur.
  • 64gb intern en 4 GB ram
  • Duidelijk groot scherm

Minpunten

• Nog niet ontdekt