Motorola moto g⁶ 32 GB / deep indigo / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Motorola moto g⁶ 32 GB / deep indigo / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Albert 02-01-2019

Uitgebreide mogelijkheden voor een zacht prijsje

Mijn tweede Motorola en tot volle tevredenheid. Gunstig geprijsde dual-sim smartphone met voldoende geheugen, snelheid en mogelijkheden. Doet niet onder voor duurdere exemplaren.

Minpunten

• niet kunnen vinden

Jos 01-01-2019

Mooi groot scherm, prima smartphone.

Prima prijs voor een heel fijne smartphone. Dus een prima prijs kwaliteit verhouding. Groot scherm, een grote accu en een power/ snellader. Geleverd met een plastic beschermhoes. Een echte aanrader.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Grote accu
  • Snellader

Minpunten

• Geen Nederlandstalige gebruiksaanwijzing.

arjan meun 24-09-2018

Onderaan de streep een meer dan geweldig toestel

Ondanks m'n eigen high end Samsung was ik erg gecharmeerd van deze kleine krachtpatser. Oké, het opstarten duurt veel langer en het scherm haalt het niet bij mijn superAmoled scherm maar met een prijs die slechts 1/4 deel van m'n huidige toestel is kun je niets anders zeggen dan dat dit toestel een heel scherpe prijs/kwaliteit verhouding heeft. Naast een uitstekende accuduur en een slimme Android ervaring heeft dit toestel een nauwkeurige vingerafdruk scanner en een dubbele camera voor prachtige (portret) foto's. Is een high end midrange toestel

Pluspunten

• Accuduur

Minpunten

• Beetje dof scherm

Daan 24-07-2018

Degelijke budget smartphone

De Motorola Moto G6 is een erg fijne smartphone welke wordt gekenmerkt door een luxueus uiterlijk en krachtige prestaties. Het eerste wat opvalt is de smalle behuizing en glazen achterkant. Dit geeft de telefoon een mooie uitstraling en 'feel'. Echter is de glazen achterkant ook wat kwetsbaar, na een klein stootje tegen een tafel verschenen er sterretjes in het glas. De telefoon heeft een vingerafdrukscanner welke men niet snel vind in deze prijscategorie. De camera maakt scherpe foto's en heeft een snelle focus. De krachtige processor maakt dat je vele apps tegelijk kunt draaien zonder dat de telefoon gaat haperen. Het heldere beeldscherm maakt het prettig kijken naar filmpjes en fotos's, de kleuren komen zeer goed over. Ik zou de telefoon zeker aanraden aan diegene die een goede smartphone willen voor een zachte prijs!

Pluspunten

• Camera
  • Vingerafdrukscanner

Minpunten

• Kwetsbare glazen 'achterkant'

TrappedRat 18-07-2018

Moto G6 Review!

Ik heb dit toestel gekregen van reviewclub om het een maand te testen, ik heb eerder een aantal Motorola telefoons gehad zoals de Moto X (1st gen) en heb er nog steeds twee (Moto X Style en Moto Z). Ook heb ik de Nokia 6.1. hiermee zal ik vergelijkingen stellen

Het toestel ziet er mooi uit en de bouwkwaliteit is zeker bovengemiddeld voor toestellen in zijn prijsklasse. Hij heeft ook het moderne 18:9 Beeldverhouding en is dus future-proof

Het scherm is ook mooi maar niet geheel natuurgetrouw en de kleuren zijn erg verzadigd. De Nokia 6.1 is op dit gebied veel beter.

Het toestel maakt gebruik van de Snapdragon 450 processor, dit is een geunderclockte versie van de Snapdragon 625, ook heeft hij 3 gb ram. Hij is niet heel snel en voor spelletjes niet aan te raden, je kunt dus beter en Nokia 6.1 hebben als je zwaardere spelen wilt spelen.

De camera, eigenlijk twee camera's, is matig op zijn best. Hij heeft leuke features maar is echt niet goed.

De batterijduur is goed en gaat de hele dag gemakkelijk mee. Niets meer, niets minder.

Ik zou dit toestel niet aanraden, er zijn namelijk veel betere toestellen in deze prijsklasse oa. De Xiaomi Mi A1. Deze heeft een betere camera en scherm, ook krijgt hij sneller updates.

• Redelijk scherm

Minpunten

• Scherm te verzadigd
  • Slechte camera

Bart 14-07-2018

Mooie telefoon, betaalbare prijs, goede koop

Met de Motorola G6 weet je zeker dat je goed zit. Hij is betaalbaar en is erg vlot. Ik heb hem nu een maandje gebruikt en ben er erg tevreden over. De accu gaat lang mee en is in een half uurtje al meer dan over de helft opgeladen waar je daarna weer een dag mee vooruit kan.

Hij ziet er mooi uit en heeft een prima bouwkwaliteit. De achterkant is van plastic maar voelt en ziet er bijna uit als glas.

De telefoon wordt geleverd met een schermprotector, hoesje en een snellader wat vele telefoons er niet bij leveren.

De G6 is vlot en kan gemakkelijk de laatste games aan. Ik heb ook met deze telefoon mijn eerste win op PUBG gehaald wat door de snelheid en de hoge framerate ook geen lastige klus was.

Ik ben dus erg tevreden over Motorola hoe ze voor zo’n prijs een top telefoon kunnen leveren.

Pluspunten

• Batterij
  • Kwaliteit
  • Snelheid

Minpunten

• Plastic

Peter tester 13-07-2018

Mooi groot scherm

Ik heb deze mobiel getest omdat ik een vervanger zoek voor mijn Huawei P6 light die erg traag is geworden. Op dat gebied is de Motorola g6 een verbetering. Ook is het scherm mooi groot en mooi helder en kleurrijk. De standaard beltoon is wel irritant dus maar gouw aangepast. Ook kreeg ik geen melding toen mijn telefoon bijna leeg was, hij ging meteen uit. Verder een prima telefoon die waar voor zijn geld bieden.

Pluspunten

• Snel
  • Mooi groot beeldscherm

Minpunten

• Irritante beltoon

William triple dillion 13-07-2018

Snelle mobiel met top kwaliteit.

Eerst wil ik het over de batterijduur hebben, tot nu toe gaat deze langer mee dan je nodig hebt. Als je je mobiel elke avond oplaad dan heb je geen last dat de telefoon uit kan vallen. Overigens kan dit later gaan veranderen dus de vraag is nu hoe lang het duurt voordat de telefoon van prestatie gaat verminderen.

De kwaliteit van het scherm is toch wel één van de betere die ik heb gezien, in vergelijking met de Samsung Galaxy s8 is de kwaliteit van de motorola g6 de s8 een stap voor.

De snelheid is top alle spellen in de appstore kunnen gespeeld worden zonder last te hebben van framedrops of een trage telefoon.

Conclusie: Zeker een aanrader je kan er alles mee doen en de telefoon is nu nog in top conditie met weinig competitie.

Pluspunten

• Grote mobiel
  • Top kwaliteit
  • stevig

Kim1981 12-07-2018

lange batterijduur

heel fijn toestel, zeker gezien de prijs kwaliteit verhouding.
hiervoor altijd Apple of Samsung gehad maar voor deze prijs een prima vervanging.
wel is het even wennen aan het besturingssysteem maar dat he b je na een paar dagen onder de knie.
camera maakt scherpe foto's en ook leuk dat er een camera aan de voorkant zit zodat je makkelijk selfies kan maken.
batterij gaat heel lang mee, ook na langdurig gebruik.
Enige minpunt is de geluidskwaliteit, die is een stuk minder dan bij mijn Samsung.

Pluspunten

• camera
  • batterijduur

Minpunten

• geluidskwaliteit

Dylan Smit 12-07-2018

Geweldige telefoon voor de prijs!

De Motorola Mote G6 is een ware budget topper en zeker een aanrader voor iedereen die een budget telefoon wilt halen! Er zijn in deze prijsklasse weinig telefoons die opmerkbaar sneller zijn en geen die een betere camera en uiterlijk hebben!
De software van Motorola is oon heel goed en lijkt op de standaard android. Er zijn nouwelijks apps geïnstalleerd die je niet zou gebruiken!
Deze telefoon is het beste voor dagelijks gebruik, zoals mailen, whatsappen, videos kijken etc, maar is ook in staat om zware games te spelen. PUBG (bekend battle royale spel) is dan ook zeer speelbaar op de lagere settings!
De camera is ook een toppunt! De fotos zijn scherp en hebben mooie kleuren. Met de portret modus is diepte om voorwerpen ook goed weergeven zonder slordige afrondingen! Dit is mogelijk door de dubbele camera.
De batterij is niets speciaals, maar ook zeker geen zwak punt. Ik kan met het kijken van videos makkelijk 6, 7 of 8 uur scherm aan tijd krijgen, waarmee je makkelijk een dag mee kan doen!

Pluspunten

• Camera
  • Batterij
  • Scherm
  • Mooi
  • Prijs

Minpunten

• Matige speaker

Donna 11-07-2018

Na weer een gebroken glasscherm van een duur toestel helemaal klaar met die dure krengen. Uitgekomen en zeer benieuwd naar deze Motorola vanwege zijn kunnen en zijn plastice behuizing en scherm.
Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer aangenaam verrast ben en zeker niet teleurgesteld. Ja de camera is wel iets mindere kwaliteit dan een iPhone x maar wat wil je voor dat prijsverschil. Want behalve de camera heb ik nog geen nadelige verschillen opgemerkt.
Zeer tevreden over de helderheid en grootte van beeld, het snelle opladen, de simpelheid van het hele toestel, snelle reactie en geluid. Geluid is overigens een stuk luider dan vorige telefoons.
Ik geef nooit meer zo een vermogen uit aan andere telefoons nu ik dit heb geprobeerd. Top.

Pluspunten

• Scherm
  • Geluid
  • Snel opladen
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Camera

Nick 08-07-2018

Veel telefoon voor je geld

Ik heb deze telefoon ter test verkregen en ik moet eerlijk zeggen dat het toestel mij niet tegen valt. Ik had al eerder goede recensies gelezen en net als de anderen ben ik enthousiast over het toestel. Toch zou ik persoonlijk liever een paar euro meer uitgeven en voor de moto G6 plus variant gaan. Reven hiervoor is dat dit toestel niet veel vlotter aan voelt dan mijn (geroote) Samsung S5. Deze test leek mij eerlijk omdat beide GSM's dan een "stock" android draaien. Het performance verschil tussen beide telefoons miniem waardoor dat dit mij niet zou overtuigen om de standaard moto G6 te kopen. Als ik de S5 met standaard software vergelijk met de moto G6 dan is de moto G6 veel sneller. Kortom het weglaten van alle bloatware heeft ervoor gezorgd dat de moto G6 veel bang for the buck kan bieden. De camera is overigens geweldig veel beter dan die van de S5 zeker in het donker. Mocht je graag een telefoon hebben dan is deze telefoon misschien wel het toestel voor jou. Het je echter iets meer te besteden dan zou ik dat doen en voor de G6 plus gaan.

Pluspunten

• Goede camera
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding
  • Gratis beschermhoesje
  • Groot scherm oppervalk

Minpunten

• Snelheid kan iets beter
  • Speaker geluid

Erik Fl. 06-07-2018

Redelijk groot scherm en goede accu duur

Ik heb de moto G6 blauw nu n maandje in gebruik en ook 2 weken in he buitenland. De telefoon bevalt mij zeer goed. Werd compleet geleverd met bodyprotector en snel oplader. De telefoon was erg snel geladen en de accu gaat ondanks dat ik in het begin erg veel appjes heb gedownload en mee gespeeld heb om hem te leren kennen (overschakeling van android 6 met LG schil naar bijna kale android 8) en in te stellen erg lang mee. Het scherm is helder en ook instelbaar om automatisch in n soort avond stand te gaan (minder blauw licht van t scherm). Ook 2 weken in Griekenland als navigatie apparaat gebruikt, gps doet het goed en zuiver, niet op foutjes kunnen ontdekken, licht ook aan gebruikte app. Ondanks dat ging accu toch nog ruim n dag mee. De fotos die ik er mee gemaakt heb zijn perfect en met n hoge resolutie. Ook macro opnames met het lensje bijna tegen he onderwerp zijn erg goed. Video opnemen nog niet geprobeerd. ook het geluid is goed en met de bluetooth koptelefoon, van de motorola actie, welke ik later heb ontvangen is het perfect. De instelling van vinger ontgrendeling en instelling van 2 verschillende vingers ging gemakkelijk en werkt ook perfect, ook de bluetooth koppeling naar verschiĺlende andere aparaten en mijn auto gingen eenvoudig en werken goed. Met 2x schudden gaat de led, welke ook flitser is branden als zaklampje.

Pluspunten

• Groot helder scherm
  • Gratis protector
  • Goed geluid
  • Accu duur
  • Bijna kale android8, zonder onnodige apps

Minpunten

• Nog gee update naar android 8.1!!!!
  • Nog geen telefoonhoesjes voor te koop
  • Gevoelig aanraakscherm

Ruud 23-05-2018

Fijne telefoon,groot scherm,makkelijk in te stellen.

Wel wat vroeg,maar ik wil er toch wat over schrijven.

Bij coolblue besteld, en opgehaald in de winkel te Eindhoven, (top geholpen dames)was mijn eerste keer bij jullie in de winkel.

De telefoon meegekregen na eerst even gekeken te hebben in de doos.
Thuis uitgepakt,alles zat er bij,zelfs een body protector.
Telefoon eerst opgeladen,en na ong een uurtje zat deze helemaal vol.(lekker snel)
Sim kaart geplaatst en aangezet.
Ja eigenlijk kan ik van alles schrijven,maar het wijst gewoon zich zelf.

Het beeld van de camera ziet er helder en voortreffelijk uit,even vergeleken met mijn schoonzoon zijn veel duurdere telefoon,en ja de kleuren van de g6 waren veel beter.

Verder zit de accu na 24 uur nog steeds op 45%,na veel te hebben in gesteld ,en te hebben upgedate ed.

Vingerafdruk werkt goed en snel.,fijne optie,had ik bij mijn vorige niet.(huawei p8 lite ).

Verder is het een mooie afgewerkte telefoon,en voelt zeker niet goedkoop aan.

Kortom eigenlijk ben ik tot nu toe zeer tevreden met deze G6 van motorola.

Pluspunten

• vinger afdruk
  • makkelijke instuctie
  • body protector inclusief
  • accu duur
  • zeer mooi beeld,van camera.

Minpunten

• tot nu toe geen