Huawei P20 Pro zwart / 128 GB - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 281 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Aad 05-06-2018

Wat voor telefoon heb jij nou?

Wat voor telefoon heb jij? was de vraag van een collega nadat hij de groepsfoto had gezien die ik met de P20 Pro gemaakt had in het kantoor met tegenlicht. 'Wat een geweldig goede foto !' Was de reactie van anderen. 'Ik wist niet dat jij je camera bij je had' Positieve reactie na reactie. Ik denk dat hiermee de camera wel goed omschreven is. Met name de 3D functie en de kwaliteit bij minder licht is subliem. Ik gebruik de P20 Pro overdag veel, in de trein Netflix kijken, mijn email behandelen, office documenten doorlezen etc. etc. Iets smaller dan mijn vorige telefoon en iets langer, daardoor VEEL beter hanteerbaar. Vingerafdrukscanner, gezichtsherkenning, allemaal niets mis mee. Tijdens vergaderingen zie ik iedereen met twee telefoons 'klooien', ideaal toch een dualsim (werk en privé sim kaart). In het weekend zet ik de werk simkaart meestal offline. Wat moet ik nog meer van de P20 Pro zeggen? Duur? Als je iets koopt wat veel geld kost en niet voldoet! Dat is duur, goedkoop is de P20 Pro niet maar wat is dit een fijn apparaat! Oja....., je kunt er ook nog gewoon mee bellen of lekker ouderwets mee SMS'n :)
En ojee wat is die camera goed, of had ik dat al geschreven............ ;)

Pluspunten

• Camera, camera en camera
  • Formaat
  • Accu
  • Snelheid
  • Gezichtsherkenning

Minpunten

• Scherm wordt wat sneller vies
  • Opladen en kabel headset tegelijk kan niet

Erik 06-05-2018

Super accu en vele opties

Grootste pluspunt is de accu in combinatie met de snellader. Super snel vol. Ongeveer een uur van helemaal leeg tot vol. Vervolgens kan ik er ruim 1,5 dagen mee doen. Ik ben best een flinke gebruiker.
Fotos zijn erg scherp, maar de AI heb ik uit gezet. Groene grasvelden worden wel heel groen gemaakt anders.

Pluspunten

• Accu duur
  • Snel opladen (lader meegeleverd)
  • Screenprotector is al aangebracht
  • Bumper is ook meegeleverd
  • Gezichtsherkenning werkt snel

Minpunten

• Foto's met AI is te veel automatische fotoshop
  • Zoveel instellingen, soms lastig terug te vinden

Adam Cheraitia 05-06-2018

Beste telefoon die ik ooit heb gehad

Deze telefoon is echt uitstekend. ik had natuurlijk in het begin omdat ik van de galaxy s7 edge af kwam, wat moeite met het wennen aan de android versie ''EMUI''. maar binnen 1 dag vond ik het echt helemaal geweldig. je kan in de instellingen de notch weghalen en ervoor zorgen dat je alles bestuurd alleen met de homeknop waar ook de vingerscanner inzit. de faceunlock werkt zelfs in zeer donkere omgevingen maar soms niet. de camera is echt uitstekend je kan alles instellen wat je maar zou kunnen bedenken als je het verstand hebt om dat te doen. helaas is tijdens het filmen de kwaliteit toch wel net wat minder omdat het beeld dan trilt door bijvoorbeeld lopen. dit zou niet goed zijn als je van plan was om te filmen met het toestel. maar wat je ervoor terug krijgt is een super mooie camera die je eventueel op een houder zou kunnen zetten zodat het beeld wel stabiel blijft. ook is de batterij duur echt uitstekend ongeveer 1 procent per half uur heb ik gemerkt en ik kan er letterlijk 2 dagen mee door zonder op te laden. het geluid is crystal clear omdat het via usb C gaat en omdat het toestel een soort van code heeft om het geluid aan te passen op de oortjes. waardoor het echt 100x beter klinkt. het scherm is ook echt mooi je ziet er echt veel op. en natuurlijk is het altijd wel even wennen als je bijvoorbeeld komt van een andere merk telefoon. maar dat is snel over want als je aan de huawei p20 pro went kom je er niet meer van aff. ik vind het nu zelfs raar om me oude telefoon soms even te gebruiken. omdat deze telefoon toch wel meer power heeft kan je ook super goed ermee gamen of andere intensieve apps gebruiken. ik raad dit product gegarandeerd aan voor elke gebruiker die van een grote telefoon houd met een elegante look en enorm veel power!

Pluspunten

• Helder scherm en groot
  • Mooie camera
  • Uitstekende batterijduur
  • Snelle face unlock en Fingerscan
  • Helder geluid met elk type oortje

Minpunten

• Geen headphone jack
  • video blijft niet recht

Kenan 02-06-2018

Perfect

Zeer goede camera zeer goede accu
Deze telefoon is een Iphone killer
Zeer snel processor en is goedkoper dan iphone
Iphone killer

Pluspunten

• Camera 40mp
  • 128 gb
  • Handige menu
  • Accu

Gerben 29-05-2018

Geweldige foto's, goede accu en mooi scherm

Ik heb de HUAWEI P20 Pro gekozen nadat mijn nexus 6P aan zijn einde levensduur was. De 6P was vor mij de bench mark, een geweldige telefoon ook door huawei gemaakt, maar zonder de EMUI van Huawei. De p20 bevalt me heel erg goed, hij is snel, strak vormgegeven, beeld is prachtig en hij maakt echt heel erg mooie foto's en filmpjes. De EMUI moest ik even aan wennen, maar de is totaal niet storend.

Ik ben een hele zaterdag bezig geweest met filmen, foto's maken voor een projectje en het resultaat is echt heel mooi. De accu was na die hele dag op 20% zonder bijladen. Wat wil je nog meer?

Kortom, het is geen goedkope telefoon (nog steeds goedkoper dan de Iphone X, die mindere specs heeft), maar hij is zeker het geld waard!

Pluspunten

• Accu
  • Waterdicht
  • Scherm helderheid
  • Snelheid
  • Camera!

Minpunten

• Geen standaard koptelefoon ingang
  • Is helaas geen NEXUS of PIXEL model

Demir 26-04-2018

Uitstekend telefoon Huawei p20 pro.

Uitstekend telefoon Huawei P20 PRO.

Ik heb veel gelezen over deze telefoon en daarna besluit genomen om deze telefoon te kopen. Ik ben zeer tevreden over de camera prestaties, ik ben zeer en zeer tevreden over de accu duur gaat anderhalf dag mee. De geluidskwaliteit is uitstekend. Kortom ik zou deze telefoon aan iedereen aanraden, twijfel niet en koop deze mooie telefoon met een gerust gevoel en een fijn gebruiks gemak.

Pluspunten

• Camera
  • Accu
  • Snelheid

Minpunten

• Laden zonder kabel, wireless laden

NicoNicoNico 21-06-2018

strak design en modern

De P20 pro is alles en meer waar je op kunt hopen in een mobiele telefoon. Ik koos voor deze telefoon omdat ik de nieuwste technologie wilde zonder meer dan 50 euro per maand te betalen voor mijn gegevens en telefoon. Ik denk dat ik zeker mijn geld waard word. Het kostte me een tijdje om te wennen aan het grote scherm, maar het is het waard. De beeldkwaliteit is spectaculair en zeer gebruiksvriendelijk. De camera is ook de hype waard en maakt altijd geweldige foto's. De telefoon kwam ook met een schermbeschermer al geplaatst en een zachte hoes! Ik was bang om over te schakelen van iOS naar Android, maar deze telefoon heeft het zo gemakkelijk en erg leuk gemaakt. Ook een geweldige telefoon als je van het streamen van video's houdt, je krijgt echt een geweldige filmische ervaring.

Pluspunten

• AI camera
  • Top beeldkwaliteit
  • Modern
  • Gebruikersvriendelijk
  • Gratis schermbeschermer/hoesje

Judith Claessens 05-06-2018

Mooie camera, batterij gaat lang mee, top!

De Huawei P20 pro maakt prachtige foto's, lijkt wel spiegelreflexkwaliteit. Soms worden ze echter door het besturingssysteem iets te heftig bewerkt, maar dat kan je daarna nog naar smaak aanpassen. De accu gaat lang mee en hij laadt zich binnen anderhalfuur volledig op. Gezichtsherkenning en vingerafdrukscanner verloopt ook vlot. Ik ben er heel erg blij mee!

Pluspunten

• Kwaliteit foto's
  • Accuduur
  • Snel opladen
  • Vingerafdrukscanner
  • Gezichtsherkenning

Minpunten

• Foto's worden soms automatisch erg bewerkt

Herman van Duffelen 05-06-2018

Zeer makkelijke bediening en lange accuduur

Zeer goed camera and lange duur van de accu tevens gemakkelikke bediening,
Telefoon is zeer snel en heeft een duidelijke indeling

Pluspunten

• Accu
  • Camera

Minpunten

• gewicht

Furkan 30-05-2018

Ongelofelijke camera’s!!!

Ik heb zoveel telefoon gebruikt alle merken en ben altijd een apple fan geweest alleen deze telefoon heeft elke telefoon uitgespeelt want in alle opzichten is het gewoon een telefoon die met ze kwaliteit boven alles zit. Mijn vrienden waren gewoon verbaast toen fotos van hun ging maken. Hoe scherp kan het nog. Echt een aanrader voor de mensen die nieuwe telefoon willen aanschaffen. Ik heb een iphone x toch hebbik deze telefoon ook erbij gehaald en heb er zeker geen spijt van!

Pluspunten

• Camera
  • Accuduur

Minpunten

• Te mooi dat je bang bent dat het gaat krasse

J.P. de Leau 23-05-2018

Juiste keuze na aanschaf Huawei P20 pro

Vanaf begin Mobiel tel. gebruik, Nokia, HTC, Samsung div. is ook nu ander merk aanschaf een plezier. Nl. de Huawei P20 pro, met zijn lang accu power beschikbaarheid, groot scherm en geweldige camera functies is het zeker zijn aanschaf waard!
Gewoon een prima smartphone voor mij de beste!

Peter 23-05-2018

Absolute topper!

Het is mijn eerste Huawei. Snel. Super camera. Goed OLED scherm. Lange accuduur. Kan zeggen dat ik erg tevreden ben...

Pluspunten

• Accuduur
  • Camera

Gokhun 23-05-2018

Grote scherm,prachtige fot kwaliteit

Ben heel erg tevreden met me toestel,mooie foto kwaliteit ,veel functie en onzettend snel ,goede battarij laad snel op heldere geluid kan niet is echt een aanrader

Pluspunten

• Moooie foto
  • Snel opladen
  • Heldere geluid
  • Ontzettend snel

Firas 23-05-2018

Groot scherm, prettige kleuren en een toppe camera

Ik vind hem de beste mobiel in deze tijd. Hij is supper snel met downlanden en internet. Bovendien heeft de mobiel een heel scherpe camera met prettige kleuren.

Dennis 18-04-2018

Wauw!

Na twee weken heb ik nog geen nadeel kunnen vinden. Het werkt heel erg snel en makkelijk. Het voelt erg degelijk en solide aan. Je merkt gewoon dat het een ijzer sterk apparaat is. Van te voren nog wel twijfels over de prijs maar die zijn nu vervlogen.

Pluspunten

• snel
  • degelijk
  • waterdicht en stofdicht

Willem Visser 18-04-2018

Goede camera, en accu, goed gewicht

Ik heb deze mobiel gekozen vanwege de camera die er op zit.
Maar ook voor het telefoneren, en alle andere functies

Minpunten

• diafragma in Prostand

Erik 17-04-2018

Topper deze p20 pro

Geweldige mooie en gebruikers vriendelijk smartphone met een enorme grote accu , na vele jaren Samsung toch de overstap gewaagt en daar heb ik lekker geen spijt van.
Meer smartphone voor minder geld en dan hebben se het nog niet eens over de camera gehad, echt een top toestel.

Pluspunten

• Accu
  • Camera
  • Snelheid

Tymen 24-06-2018

Mooi van buiten, schitterend van binnen.

De beste Android telefoon van Q2 2018. Wordt in de markt gezet als top camera-telefoon met een gelikt jasje. Dat is leuk als je op uiterlijk valt, maar daarmee doe je de P20 pro tekort. Belangrijker is wat er onder dat mooie scherm en glanzend ruggetje zit: de immense batterij capaciteit (bijna 2x zo veel als de iPhone x) en het grote werkgeheugen. P20 pro gaat de hele dag mee, zelfs bij continu gebruik. Ondanks die specs is hij niet bijzonder dik. Aanrader

Pluspunten

• Batterij (4000mah)
  • Intern werk geheugen (6GB)
  • Camera
  • Groot, helder en scherp scherm

Minpunten

• Bakt geen appeltaart

Nikitakauffmanx 24-06-2018

Groot scherm, zeer snel, lange accuduur. Kortgezegd: TOP

Zeer goede en snelle telefoon. Precies wat ik er van verwacht had. Ik wou deze telefoon voornamelijk voor zijn camera, deze is van uitstekende kwaliteit. Accu gaat bij veel gebruik rond de 16u mee.

Pluspunten

• Camera
  • Snel
  • Goede accu
  • Mooi uiterlijk

Vinny 24-06-2018

Groot scherm, lange accuduur, fantastische camera!

Doorslaggevend was voor mij de prijs-kwaliteit verhouding. Was tot op heden onbekend met het merk maar ik heb me aangenaam laten verrassen!
Telefoon werkt fijn en snel, daarbij gaat de accu bijna twee dagen mee ook bij veelvuldig gebruik (overigens laadt deze ook heel snel op) . Om maar te zwijgen over de magnifieke camera!!

Lang verhaal kort, een erg goede telefoon voor een hedendaagse acceptabele prijs!

Pluspunten

• Camera
  • Accuduur
  • Gebruiksgemak
  • Groot scherm
  • Oplaadsnelheid

Minpunten

• Geen Jack