Nokia 1 8 GB / dark blue / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia 1 8 GB / dark blue / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Gina uit Breda 03-02-2019

Fijn toestel voor een kleine prijs

Inmiddels alweer een klein jaar in mijn bezit. Ik kan er nog steeds mee bellen, whatapp, skypen, mail lezen en versturen, foto's maken die ik direct overzet op mijn geheugenkaartje of naar de laptop. Je kan de batterij op laag verbruik zetten zodat je er nog langer mee kan doen. Voldoende voor iemand die het toestel geen hele dagen in zijn hand of aan zijn oor heeft. Zakelijk gezien zou ik een duurder toestel met meer mogelijkheden aanraden, maar voor huis/tuin/keuken gebruik is het ruim voldoende.

Pluspunten

• batterij op bespaarstand zetten
  • voor normaal gebruik is het ruim voldoende

Gina uit Breda 16-10-2018

Zelfs na aantal maanden gebruik nog steeds goed toestel

Voor de prijs is het een fijn toestel, maar ik gebruik het hoofdzakelijk voor whatsapp, bellen en mail lezen en skype. Mij bevalt het ook na een paar maanden gebruik nog steeds goed.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • redelijk simpel gebruik
  • geeft met regelmaat aan dat je ruimte vrij maken

Beau 20-08-2018

Een der grootste miskopen ooit in mijn leven

Ik zal de manco's van de Nokia1 opsommen, (heeft u een momentje?): * Zelfs bij korte gesprekken wordt de bovenzijde van het toestel ZO HEET, dat je oor bijna Vastsmelt aan het toestel!! * De klok lijdt een eigen leven; deze gaat regelmatig een uurtje stilstaan!! * Ook de radio bepaalt zelf of 'ie 't doet of niet; Tevens los contact bij 'Plug-in-ear'; (stekkertje oortje een paar keer flink in-en-uit-Raggen voor een Kraakvrij resultaat) * Ik wordt regelmatig zomaar van het internet afgeknikkerd, of tijdens het schrijven van een lange mail teruggeknikkerd naar standje 'Screensaver' (geschreven data volledig Foetsie!!) * Auto-Correct wil niet uit * Geen CapsLock mogelijkheid * Volumeregeling speakertje: Of helemaal uit, Of zeer Luid * kwaliteit camera onder de maat * Geen enkel seintje bij 'accu bijna leeg' * Cover van zo glad materiaal, zodat 'ie regelmatig (bijna) uit mijn hand glipt * En zeer 'Spannend' voor prepaid-gebruikers: Toestel bepaalt zelf of 'ie de 'Mobiele-data' inschakeld!!!! (Hat-sa-flats: €20,- binnen 5 minuutjes volledig FOETSIE, via Lebara, dus KPN-netwerk @ € 0,49 per mb-tje....) * Nokia anno 2018: Van Rolls Royce Status
gedecimeerd tot Trabant Trammelant !!! Bezint voor gij Begint aan het avontuur genaamd Nokia!!! U betaalt voor de naam, niet voor de kwaliteit. Merknaam destijds trouwens ook verkocht; Nokia fabriek zelf bestaat al lang niet meer!! Enige pluspuntje: redelijke accu (effe afkloppen, want Plofte die vroeger niet spontaan uit elkaar?¿? #Bomkia??)

Gina uit Breda 28-06-2018

fijn toestel voor hele fijne prijs

Voor de prijs hoef je het zeker niet te laten. Ik vind het een heel fijn toestel zeker gezien de goedkope prijs. Ik kan ermee bellen, whatsapp-en, sms-en en mail doorlezen en beantwoorden. Voor mij genoeg. En ik zit geen jaren vast aan een duur abonnement

Pluspunten

• prijs/kwaliteit

Minpunten

• accuduur