Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)
9,8 (1995)

Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)
9,8 (1995)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 47 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera

Kees 19-03-2018

Kosten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

SanneMe 16-09-2018

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Na jaren overgestapt van iPhone naar Samsung. Nog geen moment spijt gehad. Eindelijk bevrijd van IOS. De camera is geweldig.

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm

Patrick 8124 16-11-2018

Geweldige kenmerken top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Super fijn toestel blijft me verbazen iedere keer weer. Zeer blij met deze aankoop.
Mijn vrouw wil er ook graag 1 van de Sint... dus.......

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Anoniem 06-12-2018

Geweldige telefoon, alles werkt goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Ik vind dat de samsung s9 ten eerste een hele gave kleur heeft (paars). Verder is het gewoon een erg snelle telefoon . Ik vind alleen de bixby knop niet handig, maar dat komt omdat ik hier geen gebruik van wil maken. Verder is je eigen emoji maken erg leuk en de camera is perfect! Tot nu toe is dit de telefoon waar ik de mooiste fotos mee kan maken.Ik zou deze telefoon zeker aanraden!

Basvd 06-12-2018

De beste smartphone tot nu toe

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Nadat mijn s6 er na 3 trouwe jaren mee ophield, ben ik over gegaan tot de s9. Het was op t begin even wennen, zo'n snelle en krachtige telefoon, maar ik ben er ondertussen aan gewend. Dit toestel is mijn beste smartphone die ik tot nu toe gebruikt heb. Prijs/kwaliteit zit meer dan top! Elke week kom ik nog wel achter snufjes die ik tot die tijd nooit gebruikt had! Super leuk is dat. Kortom: voor mij de ideale smartphone tot nu toe.

Rahul 06-12-2018

Overstap van Apple naar Samsung na 5 jaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Ik heb de Samsung S9 vorige week gekocht en ik ben er zeer tevreden mee. Ik heb de overstap van Apple naar Samsung gemaakt en ik heb geen spijt. Ik vind echt alles beter bij Samsung. Apple is overpriced terwijl Samsung meer kan en goedkoper is dan Apple. Ik raad iedereen aan om Samsung te kopen.

Anoniem 06-12-2018

Toch nog een stap vooruit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

De S9 is mijn derde Samsung op rij. Vanaf mijn S7 is het weer een grote stap voorwaarts. Het geheugen past bij de toepassingen van deze tijd, de camera maakt van mij plots een goede fotograaf en de gebruiksvriendelijkheid is vooruit gegaan.

Goed, het is niet echt eerlijk om een S7 op leeftijd te vergelijken met de nieuwe S9. Als ik de S9 afzet tegen de nieuwe telefoons van mensen in mijn directe omgeving, dan snap ik hun afgunst wel. De camera die sfeervolle foto's kan maken met minimaal licht is ontzettend prettig.

Eigenlijk heeft het enige minpunt te maken met een ander pluspunt; de mogelijkheid voor een dual kaart.
Die heb ik geïnstalleerd, wat me voor mijn werk veel voordelen brengt. Het enige nadeel is dat de accu daardoor sneller leeg is. Het is geen nadeel waar Samsung iets aan kan doen. Het draaien van 2 telefoonnummers (die beide continu in de lucht zijn) op 1 accu leidt natuurlijk tot snellere leegloop van de accu.
Deze S9 is gewoon zo goed, dat ik het bijna niet gek vind te verwachten dat Samsung nu ook wonderen kan realiseren. Het is het gevolg van zo een hoge standaard. Een goed voorbeeld is de foto die ik in een café maakte deze week. De foto was genomen en één van de gefotografeerden zei: 'Ik zat te wachten op een flits.' Dan is het toch grappig wanneer je alleen maar hoeft te zeggen: 'S9' Vervolgens draaide ik mijn telefoon om naar haar en onderschreef de foto wat ik daarmee bedoelde.

Heel goede batterij

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Ik heb mijn mobiele telefoon sinds afgelopen zomer en ik ben er heel blij mee. De batterij is echt een groot pluspunt van de telefoon, sinds ik de telefoon heb is het namelijk zelden voorgekomen dat de mobiel op was voordat ik thuis was. Ook laad hij heel snel op en is dit bijvoorbeeld handig wanneer je hem bent vergeten op te laden en je komt hier de volgende ochtend achter. Met de snellader die je bij de telefoon krijgt kan je hem dan nog naar de 100% krijgen als je gaat douchen en ontbijten want dan heb je hem toch niet nodig. De waterdichtheid van de telefoon is ook heel goed. Hij is een aantal keer onder water geweest en doet het nog uitmuntend. Mijn telefoon heeft nog geen enkele keer vastgelopen en doet alles super snel.

Geweldig betrouwbare partner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Voor zowel zakelijk als prive gebruik is de s9 mijn rots in de branding. Nooit laat hij me in de steek en de perfecte camera zorgt ervoor dat ik de meest schitterende foto's kan maken. Tijdens de sport bied hij mij de mogelijkheid alles vast te leggen...zelfs in super slomo...
Al met al mijn beste digitale maatje

Edje Samsung 05-12-2018

Wat een snelheid!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Vandaag de nieuwe Samsung Galaxy S9 ontvangen en geïnstalleerd. Wat een geweldig mooi design. Enorme snelheid t.o.v. de Samsung Galaxy S7. Mooi formaat, ligt erg goed in de hand.

Sonja79 05-12-2018

Super fijne camera

September mijn abonnement verlengd
Heb de s9 gekozen
Ben er zoo blij mee
Hij is ook al paar x gevallen maar echt geen krassen of niks

Ellen98 05-12-2018

Alleen maar pluspunten!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Geweldige telefoon. Heb hem nu een maand in gebruik en bevalt me heel goed. Vooral de snelheid en de vele mogelijkheden van de telefoon maakt het toetsel fijn in gebruik. De erg goede camera en het haarscherpe beeld zijn voor mij grote voordelen. Kortom een top toestel.

Annick 05-12-2018

Proud to show my S9!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Toen ik mijn telefoon abonment moest verlengen was mijn keuze vrij snel gemaakt. Ooit eens gestart bij ee samsung galaxy S3 mini en eigenlijk altijd bij samsung gebleven. Hiervoor had ik een samsung galaxy s7 edge, prima telefoon maar ik hou van verandering dus ging direct voor de nieuwste! Het geluid van het toestel "dolby cinema" is perfect vooe mijn netflix en muziek verslaving. De fotos die het toestel maakt zijn vrijwel haarfijn en het scherm is super kwa kleuren. Ook het toestel afwerking is erg mooi. Het formaat is mooi en compact, ligt zeer goed in de hand en heeft een mooie afronding aan de zijkanten. Dit is mijn mooiste en best werkende telefoon tot nu toe!

Ina55 05-12-2018

Wow!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Sinds zaterdag, dus nu 4 dagen, de S9 in gebruik en helemaal blij!! Even wennen en ik heb vast nog lang niet alle nieuwe mogelijkheden ontdekt, maar tot dusver ontzettend onder de indruk!

EmiilyEmzz 05-12-2018

Fantastisch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Heerlijk toestel! Veel opties, geweldige camera! Nog wel het een en ander aan het uitvogelen maar ik ben super te vreden!