Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim) - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 47 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera

Kees 19-03-2018

Kosten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

SanneMe 16-09-2018

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

Na jaren overgestapt van iPhone naar Samsung. Nog geen moment spijt gehad. Eindelijk bevrijd van IOS. De camera is geweldig.

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm

Patrick 8124 16-11-2018

Geweldige kenmerken top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

Super fijn toestel blijft me verbazen iedere keer weer. Zeer blij met deze aankoop.
Mijn vrouw wil er ook graag 1 van de Sint... dus.......

Megan 10-12-2018

Super toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

Echt een aanrader. In het begin wat huiverig, ik kom van iphone af. Uiteindelijk toch de stap gemaakt om naar samsung te gaan. En nu wil ik niks meer anders.

Samet66 10-12-2018

Super leuke telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon al bijna half jaar en nog geen een keer storing gehad of rare dingen alles werkt gewoon goed en het kwaliteit van het camera is super mooi en duidelijk fotos . Voortaan blijf ik op samsung top kwaliteit

Rick_rick 09-12-2018

Lange batterij duur, werkt snel, mooie foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

De telefoon werkt snel en is super fijn om dagelijks te gebruiken. De vingerscanner werkt perfect. De telefoon maakt mooie foto's. Hij laad snel op en de batterij gaat lang genoeg mee. Het design van de telefoon ziet er ook goed uit.

Benedetta 09-12-2018

Prachtige foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

Heb deze telefoon gisteren gekocht en nu al heel tevreden over de camera en de cameraopties!! In 1 woord wauw!

GuidoC 09-12-2018

Geweldige toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

Sinds een week heb ik een Samsung S9. Het toestel bevalt erg goed! Vele opties zijn aanwezig, zoals een goede camera, slimme opties zoals Bixby (ook al is dat nog niet in NL), maar desalniettemin een mooie opvolger in de Galaxy reeds. De uitstraling is ook zeer fraai te noemen door het grote toetsloze scherm.

NickZeChick 09-12-2018

Heel fijn toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

Ligt lekker in de hand ;) softfeel.
Mooi groot scherm.
Layout is nice, camera functies zijn tof.
Enige minpuntje vind ik dat de superslomo niet meer 1 hele opname kan zijn zoals bij de s7.. zijn nu allemaal kleine moment opnames die erg moeilijk te timen zijn.
Verder is het een geweldige telefoon!

Anoniem 09-12-2018

Fijne telefoon, gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

Van de zomer overgestapt na altijd iphone gehad te hebben, maar zeker geen spijt van. Was wel even wennen. Maar inmiddels helemaal gewend!

Rick1892 09-12-2018

Prachtig toestel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb dit toestel deze week gekocht. Ik heb er geen seconde spijt van. De functies van het toestel het design en de prijs. Echt een aanrader.

B_right 09-12-2018

Geen leven meer zonder s9!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

Wat een TOP telefoon... alles werkt zoals je t verwacht.. hij is snel, apps zijn razend snel, hij loopt niet vast en maakt het leven echt een stuk makkelijker! Mijn leven is echt completer met de s9

Aj engel 09-12-2018

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

Voordat ik de s9 had, Had ik de j5 en ik merk natuurlijk zoveel veranderingen. De s9 is sneller meer geheugen en je kan overal makkelijker bij

Rvdm 09-12-2018

Supergave telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik had eerst de Samsung Galaxy S7 en die vond ik al erg fijn, dus de nieuwe versie was zeer welkom. Moest even wennen aan de knoppen die veranderd zijn t.o.v. de S7, maar ben er nu erg blij mee. Heb nog niet alle functies kunnen uitproberen, maar in dagelijks gebruik is het al een topper!

Sandre01 09-12-2018

Veelzijdige krachtpatser!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb mijn S9 nu ca 3 maanden, hij bevalt mij zeer goed. Vooral de kwaliteit van foto's bij weinig licht. Het is mijn 5e Samsung achtereenvolgens en ik zou hem zeker aanbevelen!! Wel mag de accuduur verbeteren, zakelijk gebruik ik een Samsung A3 (2016),deze heeft een accuduur van ca 2 dagen in tegenstelling van 1 dag van mijn S9. Maar samengevat een top toestel!!