Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

Simon31 30-12-2018

Geweldige, gebruiksvriendelijk toestel

Eindelijk eens een echte smartphone. Nooit eerder gehad. Groot bedieningsgemak en erg snel.
Doet wat er van hem verwacht wordt.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • Groot scherm

Minpunten

• Eigenlijk iets te groot voor in een borstzak

Natascha 14-11-2018

Prachtig foto-apparaat, grote opslagwaarde

Ik had graag een blauw apparaat gekocht, maar dat was niet te krijgen in 256 GB, dus moest ik mij tevreden stellen met een zwarte phone. Ik heb alleen maar iPhone's gehad tot nu maar doordat ik niet blij was met het foto-apparaat op de iPhone 7+ en in verscheidene professionele reviews lees dat de de Galaxy een van de beste foto-apparaten heeft, dacht ik ... dit is het moment op over te stappen op Android. De Galaxy S9+ is een mooi toestel, snel, en maakt zoals men zei prachtige foto's. Nu, enkel nog op een gemakkelijke manier al mijn muziek overdragen van iTunes naar mijn nieuwe smartphone ... en dat weet ik niet of het zo eenvoudig zal zijn!

Pluspunten

• mooi beeld
  • prachtige foto kwaliteit voor een smartphone
  • goedkoper dan de iPhones

Minpunten

• 256 GB niet in blauw of paars te krijgen
  • muziek van iTunes overbrengen niet eenvoudig
  • opnieuw alle apps aankopen

Roel 05-07-2018

Perfect formaat, nog net niet te groot

Superfijn, snel, mooi, apparaat, haarscherp beeld, nóg fijner als de s6, waar ik ook 3 jaar probleemloos van heb mogen genieten.
Absoluut, wederom een aanrader!

Pluspunten

• Groot scherm
  • Snel
  • Perfect beeld
  • Haarscherpe foto's
  • Formaat

Minpunten

• Snel vies (vingerafdrukken)

Ann 25-06-2018

Top gsm

Top toestel scherm camera snel kan er veel meedoen. Gebruikt dagelijks. Laad snel op raad aan voor iedereen. Ook gekocht bij een top web winkel phonemarket.nl een aanrader voor iedereen zeer betrouwbaar.

Pluspunten

• Top gsm
  • Top gsm

Dick Enschede 13-05-2018

Geweldige kamera

Omdat ik op reis ging had ik een telefoon nodig met een goede camera en de mogelijkheid om een 2e Sim kaart te gebruiken. Zo voorkwam ik gesleep met een camera en een tweede telefoon. De camera is in een woord geweldig. Ook vergrotingen op A4 formaat zijn prachtig. De opnames van concerten zijn mooi en afspeelbaar op mijn Samsung TV. Het telefoongeluid is luid en duidelijk en ook de microfoon is prima. Ik ga de telefoon nu met een opvouwbaar keyboard gebruiken en kan de IPad thuis laten. Het is een geweldige telefoon.

Pluspunten

• Camera
  • 2 simkaarten mogelijk
  • Schermkwaliteit
  • Draadloos oplaadbaar