Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim) - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Jelle St 28-11-2018

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik had hiervoor de S7 en mocht al een tijdje verlengen. Echter kon ik niet kiezen omdat ik over de accuduur van mijn S7 allesbehalve tevreden was en ik bang was dat de S9 niet heel veel beter zou zijn aangezien de accu niet veel groter is dan zijn voorganger(s). Na contact met m'n provider toch maar voor het toestel gegaan, dit in verband met de Black Friday deals. En ik gebruik hem nu 5 dagen en man... de accu is meer dan genoeg. 's ochtends op tijd van de stroom af en kan de hele dag prima doorkomen. En dan moet ik toegeven dat ik toch wel een beetje een gebruiker ben van m'n telefoon. Gewoon lekker de vertrouwde Samsung look over Android maar wel sneller en stabieler dan de S7. Kortom ben weer tevreden, het is wel even wennen van de S7 naar de S9+ omdat hij zo groot is, maar door de handige functies, het edge menutje waar je snelkoppelingen in kan zetten en als je over de vingerafdruk scanner wrijft komt het meldingenvenster naar beneden. Waar ik ook bang voor was, was dat het mij zou irriteren dat de vingerafdruk scanner aan de achterkant zit maar ook dit valt me reuze mee. Haast wel juist prettiger dan voorop. En de irisscan unlock moet ik nog aan wennen, ik ben gewend dat ik ff snel m'n scherm aan doe om meldingen te kijken, maar die irisscan is soms zo snel dat ik die meldingen niet eens kan lezen maar m'n telefoon gelijk ontgrendeld is haha. Zoals al eerder aangegeven, ik heb hem nog maar 5 dagen. Maar ben tot dusver zeer content met het toestel! Ik heb nog wat foto's genomen in het donker wat ook weer super werkt. Dat is toch wel een reden dat ik kies voor een Samsung, de camera is uitmuntend en ook het scherm is magnifiek! Wat ik wel mis is een glasplaatje wat perfect past en over het gehele scherm plakt bijvoorbeeld ipv alleen de randjes wat zo weer los is. En ik vind het jammer dat er geen originele hardcase Samsung case is. Deze had ik wel bij m'n S7 en die heb ik, tot ik de S9+ in ontvangst mocht nemen, gebruikt. Dat vind ik veel fijner dan die Siliconen hoesjes enzo.

PAYntema 17-09-2018

Top.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Na 2 jaar lang de S7 te hebben gebruikt, merkte ik dat ik meer van de telefoon aan het verlangen was, dan dat deze aan kon. Hij werd warm en raakte snel leeg. Tijd voor een nieuwe. Ik heb, mede door de ervaringen van de S7, direct gekozen voor de S9+ omdat deze een zwaardere processor heeft.
Tot nu toe, naar volle tevredenheid.
Toch blijft het veel geld voor een telefoon.

Erdna 23-08-2018

Zeer snelle telefoon en een schitterend scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

In juli aangeschaft en geen moment spijt van de investering gehad. Werkt echt snel, heeft ruime opslagmogelijkheden en een schitterend scherm.

Dick Enschede 13-05-2018

Geweldige kamera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Omdat ik op reis ging had ik een telefoon nodig met een goede camera en de mogelijkheid om een 2e Sim kaart te gebruiken. Zo voorkwam ik gesleep met een camera en een tweede telefoon. De camera is in een woord geweldig. Ook vergrotingen op A4 formaat zijn prachtig. De opnames van concerten zijn mooi en afspeelbaar op mijn Samsung TV. Het telefoongeluid is luid en duidelijk en ook de microfoon is prima. Ik ga de telefoon nu met een opvouwbaar keyboard gebruiken en kan de IPad thuis laten. Het is een geweldige telefoon.

Pluspunten

• Camera
  • 2 simkaarten mogelijk
  • Schermkwaliteit
  • Draadloos oplaadbaar

Anoniem 09-12-2018

De telefoon die bij mij past!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Samsung is een merk dat bij ons in huis niet te missen is, zelfs bij het kiezen van deze telefoon duurde het niet lang voor ik overtuigd werd. Door het grote scherm en fantastische camera begonnen mijn ogen te glinsteren. Tot de dag van vandaag ben ik nogsteeds super blij met deze telefoon

Marion64 09-12-2018

Scherp, helder en veel mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

In Oktober ontvangen en ontdek nog elke dag nieuwe mogelijkheden. Een openbaring voor een 50 plusser. :). Ook de camera maakt me blij. Prachtige scherpe foto's.

Oprecht 09-12-2018

Love it

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Mijn vriendin had er een paar weken geleden een voor mij en ik raakte er op slag verliefd op de camera is geweldig het is een lekker groot scherm, even wennen wel maar daar kan ik nu niet zonder meer en voor de rest heb ik geen spijt van de aankopen elke cent waard en beveel hem aan al mijn vrienden al aan!

Anoniem 09-12-2018

Geweldig veelzijdig toestel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Heb het toestel nu ongeveer 2 dagen in bezit en ben eigenlijk al compleet overtuigd!
De camera maakt prachtige foto's, het toestel is zeer snel en heeft tevens ook een perfecte batterij!
Zeer goede keuze geweest!

Paulien 09-12-2018

Komt niks tekort!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Zoveel mogelijkheden met dit ding, niet normaal. Camera is fantastisch, geheugen is perfect, snelheid is goed en blijft goed. En alle kleinere details zijn ook erg fijn om te gebruiken! Ideale phone!!!

Glupsy 09-12-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Zeer fijne en vlotte telefoon, geen 5 sterren omdat hij mij net iets te groot uitvalt. Had misschien beter een s9 kunnen halen. Maar verder helemaal top!

Stimpy 09-12-2018

Een warm bad na t uitstapje naar Apple.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Helemaal weer thuis bij mijn oude vertrouwde samsung en nu met het flagship van deze tijd als ik ik t zo mag noemen. Wat een prestaties kan deze telefoon leveren zeg. Zeker met mijn passie voor fotografie word ik heel happy van deze telefoon.

Anoniem 08-12-2018

Geweldige uitvinding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb sinds Augustus mijn samsung S9+ en ben zeer tevreden. Ik maak veel fotos en raakt niet vol. Speel heel veel spelletjes en ook dat komt helemaal goed met het geheugen. De camera is zo scherp dat je gewoon perfecte fotos kan maken! Video's kijken gaat ook geweldig!
Het is zeker een aanrader!!!

Stephanmol 08-12-2018

Geweldig snel, maar energie slurpend

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Toestel inmiddels enige tijd in bezit. Bevalt erg goed, toestel reageert snel, camera werkt goed. Enige echte punt van aandacht is de accu, deze is erg snel leeg...

Mr Hearts 08-12-2018

De allrounder

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb de S9+ nu ongeveer 2 maanden en kan niet anders zeggen dan dat ik super tevreden ben. Het toestel is super snel.

Het scherm van de S9+ is mooi groot en ontzettend scherp!

De vingerafdrukscanner achter op het toestel is veel logischer geplaatst in vergelijking met de voorganger, de S8+. De gezichtsherkenningfunctie werkt nog beter/sneller.

De camera is echt heel goed. Onder de donkerste omstandigheden weet dit toestel er nog een prima foto van te maken.

Ook de accu van de S9+ is gewoon goed. Ook bij zeer intensief gebruik is de S9+ de hele dag te gebruiken.

Door het interne geheugen van de S9+ van maarliefst 256 GB is er eigenlijk geen noodzaak voor een geheugenkaartje erbij. Dit biedt de mogelijkheid om gebruik te maken van de dualsim functie. Ideaal als je je zakelijke nummer en privenummer op een toestel wil laten binnenkomen.

Kortom een dikke aanrader!

RoyN 08-12-2018

Geweldige telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Paar maand geleden gekocht. 2 week geleden ging mijn speaker kapot en begon deze te kraken. Dit is perfect gerepareerd door Samsung. Wat een fijn geluid en een top camera.

Niek93 08-12-2018

Geweldige top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Een telefoon gebruik je elke dag. Ik vind dat je er daarom niet op moet bezuinigen. De s9+ is precies wat ik in een toestel zocht. Snel, goede camera en overzichtelijk. Ook de prijs kwaliteit verhouding ben ik erg content mee. Ik ben er erg blij mee en ik heb nog geen minpunten gevonden.

Frank1973 08-12-2018

Top toestel, geweldige foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Het toestel voldoet prima aan mijn verwachtingen, de camera is subliem - mooie foto's bij weinig licht. Door de dubbele lens ook mooie portretten maken met onscherpe achtergrond. Geen extra camera meer nodig tijdens vakantie.

Anoniem 08-12-2018

Zeer snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Heb hem nu ėėn week en ben zeer versteld van de snelheid ,diverse apps te gelijk op scherm maar geen vertraging.
Super

TomV2101 08-12-2018

Dynamische alleskunner!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Top toestel! Reageert altijd even soepel door ruim voldoende werkgeheugen, mooi design, genoeg opslagcapaciteit en slim in elkaar gezet!

Pascalm 08-12-2018

En groot scherm, en goede accuduur

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Na alle S series gehad te hebben was de 8 niet zijn grote stap als van de 6 naar de 7.dus nu maar een keer een groot scherm, 9+. En dat scheelt! Het duurt iets langer om hem op te laden maar gaat langer mee dan de 8. Ik kan haast niet bedenken waarom ik naar de 10 zou gaan. Mis niks. Of ga ik toch voor een betere bio ID.. Maar wel de serie compleet houden en ben benieuwd. Wat leuke gadgets bij de 9, na de VR brillen zou wel leuk zijn.