Huawei P Smart blauw / 32 GB / (dualsim) - Reviews

Best Reviewed mrt 2018 Huawei P Smart blauw / 32 GB / (dualsim)
Best Reviewed maart 2018
Display
5.6 inch scherm
Opslag
32 GB opslag
Besturingssysteem
Android

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 363 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Sven Brys 31-01-2018

Goede smartphone voor een goede prijs!

Review van de Huawei P smart: mooi toestel voor een mooie prijs.

Ontwerp:
De P smart heeft een mooi ontwerp (eerste indruk: lijkt op iphone). De zij- en achterkant bestaan uit aluminium. De voorkant is van glas daar het grootste deel van de voorkant bestaat uit het scherm. De scherm heeft kleine randen waardoor de P smart er modern en strak uitziet. Ook een selfie camera van 8mp is aanwezig.
Aan de achterkant vind je de twee cameralenzen en de vingerafdruksensor.
Aan de zijkanten vind je de volumeknoppen, de aan-uit knop en de sim-tray waar je ofwel 2 simkaarten kan steken of een simkaart en een SD kaart.
de onderkant heeft een stereo jack ingang, microfoon en micro usb aansluiting.
Een nadeel is dat dit nog geen usb-c aansluiting heeft.
Mijn eerste indruk was dat het een glad toestel is, dus een bescherm hoesje is geen overbodige luxe.

Camera:
Zoals hierboven geschreven heeft de p smart achteraan een dubbele camera 13 MP en 2 MP. Deze zorgt dat je een blurred effect kunt verkrijgen bij je foto’s. Deze optie vindt je vooral op premium smartphones zoals oneplus 5T, iphone 8 plus,... Hierbij onderscheidt huawei zich van de andere midrange toestellen.
Overdag bij goed licht zijn er knappe foto’s te maken met deze camera. Ook de selfie-camera van 8MP zorgt voor mooie selfies. Van zodra het donker wordt, vermindert ook de kwaliteit van de foto’s. Natuurlijk moet je hierbij rekening houden met de prijs-kwaliteit, hierdoor vind ik het een goede camera.

Binnen de camera app zijn er ook veel opties te gebruiken zoals verschillende modus mogelijkheden vb foto, pro-foto, video, panorama,... Er is ook een panorama functie mogelijk bij de selfie-camera waardoor je gemakkelijk met een grote groep op de selfie kunt of een bepaald gebouw op de achtergrond op de foto wilt.
De camera kan ook via verschillende manier bediend worden zoals zwaaien, spraakbesturing (door cheese te zeggen), herkennen van een glimlach…
Als de smartphone uitstaat kan de camera app snel gestart worden door tweemaal snel op de volumeknop te drukken. Handig als je op een onverwacht moment snel een foto wil nemen.

Scherm:
Het scherm is een randloos 5,65 inch Full View HD display. Vanuit elke hoek is het scherm goed zichtbaar. Nadeel hieraan is dat anderen ook makkelijk kunnen meekijken op het scherm, dus minder privacy.

Software:
Op hun smartphones gebruikt Huawei hun eigen skin Emui. Op de P Smart is standaard Emui 8 geïnstalleerd dat draait op de laatste android versie 8.0 oreo.
Hierdoor heb je de laatste functies van android waaronder notificaties dots die verschijnen op de icon van de app als er een notificatie is, autofill dat de login van je apps opslaat (als je dat wenst), picture-in picture,...
Hierbij voegt Huawei nog extra slimme eigenschappen toe aan de smartphone vb schermafbeelding maken door met 3 vingers over het scherm te swipen, scherm aanraken door dubbel te tikken, mini-schermweergave om de P smart gemakkelijker te bedienen met 1 hand, … Ook splitscreen mogelijkheid is aanwezig waarbij je twee apps tegelijk kunt gebruiken op je P smart vb: whatsappen met vriend en ondertussen in agenda app kijken wanneer je vrij bent om samen af te spreken.
Binnen Emui zitten ook optimalisatie mogelijkheden vb snelheid optimaliseren, batterij optimalisatie,...
Standaard is er wel wat bloatware aanwezig (apps, games) De meeste van deze kan je gewoon verwijderen.

Vingerafdrukscanner:
De P smart is aan de achterkant voorzien van een vingerafdruksensor. Deze zorgt ervoor dat het toestel kan unlocked worden via vingerafdruk. Dit werkt heel snel, de vinger raakt maar even de sensor en binnen de seconde is het toestel unlocked. Hierbij zijn ook extra’s mogelijk vb door naar beneden te wrijven het notificatiescherm laten verschijnen.

Snelheid en geheugen:
De P smart heeft een ingebouwde kirin 659-chip en 3gb werkgeheugen. Hierbij verlopen de meeste apps vlot en gaat multitasken zonder problemen. Je hebt standaard 32GB opslagruimte. Er is een mogelijkheid om een geheugenkaart in toestel te steken om dit nog uit te breiden tot maximaal 256GB. Voor mij is de 32 GB meer dan voldoende maar dit hangt af wat je zoal op je toestel wil plaatsen vb veel games, veel videos,...

Batterij:
De P smart heeft een 3000mAh batterij. Ik moet elke avond het toestel herladen ( bluetooth , mobiel internet, auto-sync en wifi scan continu aan) wat ik bij mijn vorige toestellen ook deed. Op 33% heb ik een screen-on tijd (tijd hoelang ik de smartphone effectief gebruik) van 3u30 min. Er is een batterij besparing functie aanwezig waarbij het toestel automatisch zaken zal uitschakelen om zo langer met het toestel te kunnen werken. Ook kan je via het instellingsmenu een inschatting zien hoelang je nog met de batterij zult kunnen verder werken. Snel oplaad functie is niet aanwezig op dit toestel.

Conclusie:
Voordelen:
Bij goede lichtomstandigheden, goede camera met leuk bokeh effect (uiteraard niet zo perfect als een spiegelreflex camera)
Android 8.0
Werkt vlot en heeft standaard 32GB opslagruimte
Goede accu
snelle vingerafdrukscanner
mooi design
Nadelen:
Bloatware aanwezig ( sommige apps wel te verwijderen)
Huawei emui skin (voor mij niet storend maar sommige kunnen hierover struikelen)

Pluspunten

• android 8.0
  • Dual Camera
  • snelle vingerafdrukscanner
  • goede accu
  • mooi design

Minpunten

• bloatware
  • huawei skin emui8

Peter K. 31-01-2018
  • Product gekregen

?Beste Dual-SIM Smartphone die ik ooit gehad heb (Oreo)?

☺Beste Dual-SIM Smartphone die ik ooit gehad heb met o.a.v Android Oreo, 32 GB Interne Opslag, uitbreidbaar met Micro SD-kaart tot 256 GB, Handige Fingerprint sensor achterin, Gyroscoop voor super 360° VR, WiFi-Bridge om WiFi beter over hele huis/kantoor te versterken & een screenprotector netjes op de smartphone. Het enige spijtige vind ik dat ik geen vijsjes op het toestel zie, dus vrees dat als ik die ooit per ongeluk zou beschadigen, dat ik afhankelijk ga zijn van een professionele hersteller om die dan te herstellen. Sommige Huawei-smartphones zoals de Huawei Y6II Compact & de Huawei Nova 1 hebben vijsjes die het gemakkelijker maken om zelf te herstellen in geval de garantie zou verlopen zijn. Wat het compenseert is dat als je jouw Huawei smartphone in BE/NL hebt gekocht & die binnen de 30 dagen op de Dr. Mobile Huawei website registreert dat je dan 1 jaar GRATIS garantie bijkrijgt. De 3 jaar Huawei Garantie is na registratie online ook geldig in de Huawei Customer Experience Center in Brussel. Daar heb ik een van mijn Huawei toestellen onder garantie al kunnen herstellen. Mijn ervaring met de Huawei 3 jaar Garantie is tot nu toe helemaal top ☺

Pluspunten

• ☺Android 8.0 (Oreo)
  • ☺32 GB Interne Opslag + Micro SD-kaart tot 256 GB
  • ☺Handige Fingerprint sensor achterin
  • ☺Gyroscoop voor super 360° VR
  • ☺WiFi-Versterker & WiFi-Bridge

Minpunten

• Geen Vijsjes, dus moeilijk zelf te herstellen
  • Geen hoesje inbegrepen (wel super screenprotector)

joopgommers 14-04-2018

hallo peter k,

weet je zeker, dat je een derde garantiejaar erbij gekregen hebt?

ik heb een hele mailwisseling gehad met huawei, eind vorig jaar tot gisteren en ze zeggen me, dat dat extra jaar niet meer erbij wordt gedaan sinds november vorig jaar.

ik zou graag bericht van je willen hebben hierover, wil je dat doen?
zou je erg dankbaar zijn .

uiteraard hou ik je op de hoogte van een en ander.

goed weekend ,

joop gommers

Peter K. 14-04-2018

Dag Joop, hartelijk dank voor uw vraag. Ik kan u bevestigen dat als u eender welke Huawei-smartphone in België koopt & binnen de 30 dagen registreert op https://huawei.drmobile.eu/hua_nl , dan krijgt u op dit moment het 3de jaar GRATIS Huawei fabrieksgarantie. U kunt dat zelf ook bevestigd krijgen, als u de vriendelijke medewerkers van Huawei GRATIS zou bellen op 0800-23711 (in België) & 0800-9188 (in Nederland) :-)

Teun 03-04-2018

Middenklasse smartphones voor een lage prijs

Goed degelijk toestel voor personen die niet het allernieuwste of snelste te willen hebben maar toch het allerbeste voor een lage prijs willen hebben, voorzien van Android 8 met updates tot 2 jaar (bij Huawei is dat toch even afwachten) .

Scherm:

Heeft iets meer pixels dan full hd, vandaar dat het FHD+ heet (18:9 en 2160x1080), mooi scherm en oogt vrij helder, de zon sensor voor aangepaste helderheid functioneert goed, ook is er een blauw licht filter beschikbaar wat ervoor zorgt dat het scherm prettiger voor je ogen is.

Design:

Door de smalle randen oogt de Huawei Smart P als een echte designer of high-end smartphone, zelf geef ik niet echt om design maar het is wel leuk om te hebben, mensen kijken toch met vol bewondering naar je telefoon alsof je iets super duurs hebt.

Camera:

Het bokeh effect werkt leuk (scherpte op een bepaalde hoek), met minder licht kun je ook wel goede foto's maken, de snelheid van foto's maken is ook optimaal, moest wel wennen dat je telkens gevraagd wordt om de foto op te slaan, waarschijnlijk kun je dit in de instellingen aanpassen.

NFC:

De Huawei beschikt over NFC wat leuk werkt, hierdoor kun je bijvoorbeeld je paypall account of wallet van Google koppelen waardoor je hiermee kunt betalen, zelf heb ik hiermee nog niet geëxperimenteerd.

Vingerafdrukscanner:

De vingerafdrukscanner werkt erg snel en nauwkeurig, eigenlijk niets op aan te merken, je kunt al je vingers als het ware opslaan.

Batterij:

Gaat de gehele dag makkelijk mee (3000 mAH), fijn om geen powerbank mee te hoeven nemen.

Netwerk:

Ondersteund alle veelgebruikte frequenties in de EU, waaronder 4G LTE kanaal 8 (900mhz), dit is voor mij een pluspunt want ik zit bij T-Mobile en heb nu het volledige bereik van 4G (mijn vorige toestel Huawei Honor 6 had dit niet), de Huawei ondersteund ook een extra simkaart via 2G.

Wi-Fi:

Ondersteund alleen 2,4 Ghz, dus geen 5 Ghz, dat is dan wel jammer, maar voor de prijs eigenlijk niet te klagen, mijn vorige toestel had dit overigens wel, overigens haalde ik wel een nette 40mbit via mijn Wi-Fi thuisnetwerk (speedtest), wat een hele goede score is.

Algemeen:

Kan gelijk gemakkelijk omgaan met de Emui 8.0 skin vanwege mijn vorige Huawei toestel, stond wel wat bloatware op zoals Amazon en nog een paar apps, gelukkig zijn deze gemakkelijk te verwijderen.

Toestel werkt snel voor alle daagse taken, verder niets op aan te merken, voor mij is een Micro USB een pluspunt, omdat ik veel opladers en kabeltjes heb met micro USB, inclusief de auto adapter, ook als ik er een kwijt ben heeft er altijd wel iemand in de buurt zo'n kabeltje liggen.

Conclusie:

Voor mij is dit de perfecte gulden middenweg voor een zacht prijsje, met heel veel features en Android 8, zoek jij een goede smartphone voor onder de 250 euro?, zoek niet verder en koop deze Huawei

Pluspunten

• Micro USB + FM radio + NFC + vingerafdruk
  • Prijs-prestatie-kwaliteits verhouding
  • Android 8
  • 32GB opslag + uitbreidbaar naar 256GB
  • 2018 kwaliteits-scherm

Minpunten

• Geen snelladen
  • Bloatware (wel gemakkelijk te verwijderen)

StijnM 02-02-2018
  • Product gekregen

Groot scherm, vingerafdruksensor, NFC, dubbele camera,...

Design
Ik heb nog nooit veel de vraag gehad “welke gsm is dat?” Het design spreekt veel mensen aan en het lijkt dan ook geen budget toestel op vlak van design. Zeer mooi afgewerkt, elegant en een groot scherm met kleine randen. Vingerafdruksensor en beide camera’s zitten mooi ingewerkt. Het toestel voelt licht aan maar ligt toch stevig in je hand. Headphone jack is aanwezig en een micro usb poort en geen usb-c poort maar daar liggen niet veel mensen wakker van vermoed ik. Standaard komt het toestel met een screenprotector wat mooi geplaatst ligt en dus handig is omdat je niet zelf nog moet prutsen. De Huawei is gemaakt uit plastiek/metaal, niet uit glas wat naar mijn mening beter is i.v.m. vingerafdrukken en stof

Scherm
Het toestel heeft dankzij zijn kleine randen een 18:9 verhouding. Apps die niet voor dit formaat gemaakt zijn kunnen softwarematig aangepast worden. De schermresolutie kan aangepast worden voor bijvoorbeeld batterijbesparing. De maximale waarde is 2160x1080. In de zon vond ik het scherm soms wel wat moeilijk leesbaar doordat het scherm niet heel helder gezet kan worden. Kleurweergave kan ook aangepast worden naargelang uw voorkeur.

Software
De Huawei P Smart komt met Android 8.0 Oreo waardoor hij mee is met de laatste nieuwe versie. Liefst van al heb ik een stock android ervaring waardoor voor mij de Huawei skin niet altijd even positief was. Huawei biedt wel een hele reeks thema’s aan om het toestel naar uw zin te zetten. Standaard staan er wel wat apps geïnstalleerd die niet nuttig zijn maar deze zijn eenvoudig te verwijderen. Een handige app is wel de Phone Clone die ervoor zorgt dat je moeiteloos al je gegevens van op je oude toestel kunt overzetten naar je nieuw. Slechts een paar apps konden niet worden overgezet maar voor de rest een zeer handige tool. Huawei biedt ook een eigen cloud aan waar bijvoorbeeld een backup van foto’s gemaakt kan worden. Gratis 5GB aan opslag. Deze tool gebruik ik zelf niet omdat ik google foto’s gebruik als backup. Al lijken beide sterk op elkaar.
Batterij
De batterij gaat naar mijn ervaring ruim een dag mee, zelfs een volledige dag foto’s maken, navigeren en communiceren tijdens een citytrip houdt hij vol. Snelladen is helaas wel niet aanwezig dus het volledig opladen duurt enkele uurtjes.

Camera
De dubbele camera is in deze prijsklasse niet veel te vinden. De front camera heeft 8MP, de achterste respectievelijk 12MP en 2MP. De tweede camera wordt gebruikt om dieptezicht na te bootsen waardoor je prachtige portretfoto’s kunt maken met een wazige achtergrond. Dit is echt prachtig en zeer cool dat je dit uit zo’n budget gsm kunt krijgen. Bij de Samsung Galaxy S8 die 1 camera heeft kan dit softwarematig nagebootst worden maar dit komt lang niet in de buurt van de 2 camera’s. De camera stelt tamelijk snel scherp en je kunt dus vlot foto’s nemen. Het effect waarbij slechts 1 kleur zichtbaar is en de rest van de foto zwart wit is kun je direct vanuit de camera app toevoegen aan je foto wat voor mooie creaties zorgt. Dit en zoveel meer heeft de camera te bieden. Al die snufjes geven je coole foto’s. Desondanks had ik soms te maken met rare kleurweergaven en toch wel sterk gepixelde stukken wanneer je de foto op een groter scherm bekijkt. Ook de kleuren zijn enorm fel, dit kun je wat bewerken door het contrast aan te passen achteraf.

Extra’s
NFC aanwezig voor mobiel betalen
Vingerafdruksensor achteraan, snel en veilig ontgrendelen
Uitbreidbaar geheugen of dual-sim
Eindoordeel
Persoonlijk vind ik dit een fantastisch toestel voor zijn prijs. Ik zou er gerust 100 euro meer voor willen betalen. Als huidig toestel gebruik ik een galaxy S8. 100% vergelijken kun je uiteraard niet doen want op vlak van snelheid, schermreactie, camera komt het toestel toch wel wat te kort maar we rijden niet allemaal met een Ferrari dus voor veel mensen is dit het ideale toestel. Enkele jaren terug was het OnePlus die een straf toestel aanbood aan een scherpe prijs. Die prijs is ondertussen ook al aan het stijgen naar de 600 euro. Dus voor iemand die een degelijk toestel wil met veel mogelijkheden en snufjes is dit het toestel!

Pluspunten

• prijs
  • design
  • Android 8.0
  • camera
  • premium gevoel

Minpunten

• touchscreen
  • schermhelderheid
  • Huawei skin

Eric B. 20-03-2018

Prestaties van middensegment voor budgetprijs

Zat met "smart" te wachten op dit toestel. Groter scherm, betere camera dan mijn vorige (P9 lite). Nieuwe toetsenbord moest wel even wennen maar werkt uiteindelijk lekkerder. Accu gaat makkelijk een dag mee, meestal staat ie op een procent of 40-60 als ie snachts weer op de lader gaat, en ik speel ook spelletjes op het apparaat. En: geen BKR-registratie voor deze telefoon bij een abonnement....

Pluspunten

• scherm
  • geluid
  • dubbele Bluetooth-verbinding
  • Accuduur
  • Stevig gebouwd.

Minpunten

• Toetsenbordbediening was even wennen

marijke 20-03-2018

fijn scherm

fijne simpele smartphone .
Doet wat tie doen moet.
En niet ingewikkeld
zoek je een goede simpele smartphone dan is dit een echte aanrader

Pluspunten

• groot scherm terwijl het toestel niet groot is.
  • helderbeeld

Minpunten

• selfie camara had van mij wel iets beter gemogen

Rn. Vermeulen 20-03-2018

Veel voor minder euro's

Mooi design, opslag van 32 gb, snel, perfecte vingerscan , accu gaat lang mee (regelmatig appe , Facebook, nieuws, mail en YouTube en bijna 2 dagen zonder opladen. Dit alles voor een lagere prijs dan de grotere merken. Als ze zo doorgaan is Huawei de grootste.

Pluspunten

• Strak design
  • Lange battery duur
  • Snel

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Jonatan Moerman 31-01-2018

Goede budget smartphone

De Huawei smart p lijkt me een van de betere budget smartphones die momenteel op de markt zijn. De metalen behuizing en de dual camera met leuke opties is een mooi pluspunt. Als je dus opzoekt bent naar een goede smartphone in deze prijsklasse is dit zeker een aanrader. Verder is het scherm zeer goed en komen de kleuren er mooi uit. Een minpunt is wel dat deze smartphone nog geen usb type c heeft. De kroptelefoonaansluiting is dan gelukkig wel aanwezig. Batterij is standaard een dag bij gewoon gebruik dus elke avond in de lader en gaat weer een volledige dag mee. De fingerprint scanner werkt ook zeer goed en is te vinden aan de achterkant.

Pluspunten

• Metalen behuizing
  • Camera
  • Scherm
  • Fingerprint scanner

Minpunten

• Micro usb
  • besturingssysteem

Peter K. 31-01-2018

Dual-SIM Smartphone, Android 8 Oreo, 32 GB, NFC, Aanrader

☺Beste Dual-SIM Smartphone die ik ooit gehad heb met o.a. Android 8 Oreo, 32 GB Interne Opslag, uitbreidbaar met Micro SD-kaart tot 256 GB, Handige Fingerprint sensor achterin, USB-OTG-support, NFC Contactloos Betalen, Gyroscoop voor super 360° VR, WiFi-Bridge om WiFi beter over hele huis/kantoor te versterken & een screenprotector netjes op alle Huawei P Smart's uit de doos. Het enige spijtige vind ik dat ik geen vijsjes op het toestel zie, dus vrees dat als ik die ooit per ongeluk zou beschadigen, dat ik afhankelijk ga zijn van een professionele hersteller om die buiten garantie te herstellen. Sommige Huawei-smartphones zoals de Huawei Y6II Compact & de Huawei Nova 1 hebben vijsjes die het gemakkelijker maken om zelf te herstellen in geval van zelf veroorzaakte schade buiten de garantie. Wat het compenseert is dat als je jouw Huawei smartphone in BE/NL hebt gekocht & die binnen de 30 dagen op de Dr. Mobile Huawei website registreert dat je dan 1 jaar GRATIS garantie bijkrijgt. De 3 jaar Huawei Garantie is na de online registratie ook geldig in de Huawei Customer Experience Center in Brussel. Daar heb ik een van mijn Huawei toestellen onder garantie al kunnen herstellen. Mijn ervaring met de Huawei 3 jaar Garantie is tot nu toe helemaal top ☺

Pluspunten

• ☺Android 8.0 (Oreo)
  • ☺32 GB Interne Opslag + Micro SD-kaart tot 256 GB
  • ☺Handige Fingerprint sensor achterin
  • ☺Gyroscoop voor super 360° VR
  • ☺WiFi-Versterker & WiFi-Bridge

Minpunten

• Geen Vijsjes, dus moeilijk zelf te herstellen
  • Geen hoesje inbegrepen (wel super screenprotector)

Jasper 24-04-2018

Goede accuduur

Deze telefoon is erg fijn in gebruik en ik hoef de batterij maar 1x per 2 dagen op te laden. Heerlijk!

Richard Bomhof 05-04-2018

goede telefoon

ik heb de telefoon nu al een paar dagen en ik ben er zeer tevreden over heeft een goede batterij en is mooi groot. lekker helder en heel snel. ik zou deze telefoon aan iedereen voorstellen die geen samsung of iPhone wilt.

Pluspunten

• snel met opstarten van apps
  • laangduurige batterij
  • groot beeld
  • vingerscan
  • mooi

Samer Yassin 27-03-2018

Gerrit van Heemskerkstraat 19

Ik vond hem mooi, licht en soepel .. Snel en scherm en een onderscheidende camera Ik gebruikte de P8, die me aanmoedigt om een ​​andere telefoon te kopen van Huawei .

Tessa 20-03-2018

Geweldige budget telefoon

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Vergelijkbaar met duurdere telefoons maar voor een mooi prijsje. Ik raad het product zeker aan als je een op zoek bent naar een goedkope telefoon met betere functies.

Pluspunten

• Goede camera
  • lange accuduur
  • laad snel op

Minpunten

• micro-usb

Skafie 20-03-2018

Super Phone voor een nette prijs!

Prachtig uiterlijk deze telefoon waar alles op en aan zit wat je nodig hebt. Een echte eyecatcher (heb nl. zelf de blauwe).
Voor deze prijs een zeer goede telefoon. Altijd al tevreden met Huawei geweest, kan weer jaren vooruit.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Batterij

Minpunten

• Schermgroote

Aleks 20-03-2018

Grote scherm met Vibrante kleuren

De huawei p smart, een geweldig telefoon voor Netflix en youtube door zijn unieke grote breedbeeld scherm en ips komen de kleuren tot leven en ziet er alles levendiger uit en dankzij de energie zuinige cpu gebruikt hij per aflevering maar 3%baterij het geluid is heel zuiver en goed te verstaan en de camera doet het ook prima

Pluspunten

• Grote scherm, energie zuinig
  • Levendige kleuren door ips paneel
  • Energie zuinig
  • Prijs Qualiteit
  • Screen protector standaard geplaatst

Minpunten

• Geen 5G wifi
  • Geen NFC opladen
  • Geen USB type C

Marjan 20-03-2018

Fijn toestel

Erg blij met dit Huawei toestel. Mijn vorige was erg verouderd en traag. Ben zo tevreden met het merk dat ik nu de P Smart heb aangeschaft. Het toestel werkt helemaal naar verwachting. Ligt fijn in de hand en heeft mooie features zoals de dubbele camera op de achterkant en de vingerscan.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Batterijduur
  • Dubbele camera
  • Vingerscan achterop

Leo 20-03-2018

Groot scherm, lange accusuur en voor een mooi prijsje

Na veel vergelijkingen met andere merken en besturingssysteem kwm de Huawei P Smart voor mij als beste er uit. Voor de techniek, gebruikte materialen als makkelijk te bedienen is er geen vergelijkbare in deze prijsklasse.

Pluspunten

• Groot scherm toch handzaam
  • Lange accu duur
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Zou niet weten

MB 20-03-2018

Geweldig toestel

Het toestel is bij leveren nog mooier en beter dan verwacht, mooi groot scherm en ligt goed in de hand...hij doet zeker niet onder de duurdere merken, dus al met al tevreden. Vooral de prijs-kwaliteit verhouding is perfect.

Pluspunten

• Ontgrendelen met vingerafdruk.

Stefan 20-03-2018

Mooi design en snel

Overstap van ios naar Android zonder spijt met de Huawei p smart! Mooi design en goede camera. De beste telefoon in zijn prijsklasse.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Mooi beeld
  • Goede Camera
  • Snelle vingerprint reader

Gerrit Lania 20-03-2018

Veel voor weinig

Telefoon werkt prima, gaat goed met stroomgebruik om.

Camera heeft veel mogelijkheden.

Staat in de top 3 meest verkocht.

Pluspunten

• Werkt prima
  • Zuinig in stroom verbruik

Minpunten

• Nog niet gevonden