Huawei P smart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 366 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei P smart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

DJMaurice 15-03-2018

Prima werkende telefoon

Geschreven voor: Huawei P smart

Het is een prima telefoon voor deze prijs (270 + sdkaart), camera werkt goed. Ik ben gewend aan Stock Android maar deze EMUI werkt ook prima, maar wel even wennen.
Met de accu haal ik makkelijk een dag, zelfs met games.

Pluspunten

• Beeld
  • Camera
  • Snelheid
  • Bestuurbaarheid

Minpunten

• Speaker aan onderzijde

roesies 15-03-2018

Eindelijk een slimme en betaalbare dualsim smartphone

Geschreven voor: Huawei P smart

Ga je met je smartphone buiten de EU op reis? dan is een duosim zo heerlijk. Voor deze prijs ? Uitstekend, veel eenvoudiger dan de anderen. Jammer dat de batterij niet is te vervangen

Pluspunten

• gemak
  • duo sim

Minpunten

• Niet te vervangen batterij
  • Handleiding plaatsen van een simkaart matig
  • SIM Moest zelf op YTube zoeken hoe te doen

ChaosTaco 15-03-2018

Erg compleet voor weinig

Geschreven voor: Huawei P smart

Het totaalpakketje aan hardware is super! Je krijgt niet alleen veel (kwantiteit) maar vooral kwaliteit . Een super allrounder!!

Pluspunten

• Beeldscherm
  • Bouwkwaliteit
  • Twee camera's
  • Screen protector uit de fabriek
  • Dualsim

Minpunten

• WiFi niet van (snelle) AC standaard

Anieldath Dwarkapersad Sharma 15-03-2018

Mooie telefoon

Geschreven voor: Huawei P smart

De Huawei P Smart is echt een aanrader. Vooral voor mensen die A technisch zijn. Super fijne foto's maken of selfie's het is zo simpel. Er is over alles nagedacht. Ik zeg niet twijfelen, want voor dit bedrag krijg je echt iets leuk voor terug.

Pluspunten

• Accuduur
  • Beeldscherm
  • Dikte

Minpunten

• N.v.t
  • N.v.t

Martijn 14-03-2018

Aangename verassing

Geschreven voor: Huawei P smart

Deze telefoon gekocht op basis van een aantal reviews die ik online heb gelezen. De telefoon werkt goed en snel, ligt goed in de hand. Standaard wordt al een screen-protector meegeleverd met de telefoon. Video's en Foto's zien er goed uit. Vervagen van de achtergrond dmv de 2e camera is een beetje scherp bij de randen.

Deze P-Smart is zijn prijs dubbel en dwars waard. Zoek je een goede mid-range telefoon dan is dit wat je zoekt. De P-Smart heeft de uitstraling van een high-range toestel met de prijsstelling van een Low-range smartphone.

Pluspunten

• Goed, groot scherm
  • voldoende opslag
  • SD card geheugen uitbreiding of 2e sim
  • Snel genoeg
  • 2 dagen op accu

Minpunten

• geen 802a wifi
  • geen draadloos/snel laden
  • Bloat en Crapware, maar wel te verwijderen

Sylvia 14-03-2018

Eens wat anders . . . en verbluffend goed

Geschreven voor: Huawei P smart

Altijd een Samsung gebruikt en uiterst tevreden. De oude was aan vervanging toe, geen major software updates meer, alleen nog maar security patches. Op zoek gegaan naar een nieuwe. Gekeken naar prijs / prestatie en mogelijkheden. En tot mijn verbazing kwam er dit keer geen Samsung maar een Huawei (P Smart) uit.

Pluspunten

• Snel, bloedsnel :-)
  • Major software updates lange tijd "gegarandeerd".
  • Geweldige prijs / prestatie verhouding.

Minpunten

• Eigenlijk geen.

MarcoK 14-03-2018

Fijne mobiele telefoon.

Geschreven voor: Huawei P smart

Hele fijne telefoon. Hij heeft een prachtig mooi beeld en is snel.
Ook Android 8 bevalt mij uitstekend. Heb eerder de P10 lite gehad, de smart is een goede keuze en niet al te duur.

Pluspunten

• Dubbele camera
  • Groot Scherm.
  • Veel werkgeheugen. 3Gb

Daan burger 14-03-2018

Prachtige telefoon

Geschreven voor: Huawei P smart

Mooie telefoon mooi design goede camera met leuke functies zoals portret en timelaps en een groot display scherm en vingerscan op de achterkant ik zou deze zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Goede camera
  • Groot display
  • Mooi desing
  • Vingerscan

Pim 14-03-2018

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Huawei P smart

Ik heb deze telefoon gekocht omdat ik heb mooi en betaalbaar vind.
Wekt prima en snel dus een echte aanrader !

Pluspunten

• Snel
  • Goed scherm
  • Goede foto's & video's

Anita 14-03-2018

Huawei P Smart, toptelefoon

Geschreven voor: Huawei P smart

Snel toestel, prima camera kwaliteit en vele mogelijkheden. Opslagcapaciteit is ook zeer goed en ruim

Ro Rebbel 14-03-2018

Top Smartphone Voor Een Budget Bedrag

Geschreven voor: Huawei P smart

Na drie Sony Xperia telefoons te hebben gehad, nu voor het eerst een Huawei aangeschaft; de P Smart.
Je gaat natuurlijk, na zes jaar, wel wennen aan de schil die de fabrikant over de Android versie heen gooit.
Zo kon ik dus lezen en schrijven met de Xperia's.
Geen verrassing dat ik de eerste twee, drie dagen enige moeite had om om te gaan met EMUI 8.0 van de P Smart.
Maar toen alles was ingesteld, en al mijn apps geïnstalleerd, begon ik 'm door te krijgen.
De vingerafdruksensor op de achterkant werkt binnen een fractie van een seconde (en kan bovendien gebruikt worden om apps te beveiligen, en bepaalde' gestures' in het besturen van de telefoon te maken (notificatievenster naar beneden krijgen bijvoorbeeld)).
De camera zit propvol met interessante en nuttige mogelijkheden; hyperlapse filmpjes maken, lange sluitertijd foto's, 'star trail' foto's maken, selfie met beauty en 'bokeh' stand, professionele modus, etc.
Wat ik nog wel fijn had gevonden om aan te treffen in de camera app; een slow motion modus (misschien in een firmware update, Huawei?)
En, eerlijk is eerlijk, ik heb een enkele keer te maken met een beetje 'lag', niet overdreven ernstig, maar dan wel merkbaar.
Batterij is beter dan ik ooit gehad heb, al heb ik het toestel nog niet zo lang, natuurlijk, maar vergeleken met mijn eerdere telefoons is er een groot verschil in verbruik, én (snelheid van) opladen te bemerken.
Al met al, zoals ik in de titel schreef; voor 259 euro krijg je een smartphone die voelt als een topmodel en die echt kan concureren met toestellen uit het hoge segment (gebaseerd op mijn gebruik van de 'flagship' Xperia's).

Pluspunten

• 'Flagship' toestel, voor budget prijs.
  • Goede (dubbele) camera, met veel mogelijkheden.
  • Batterij gaat lang mee, laadt snel op.
  • Ziet er top uit; groot scherm, dunne randen.
  • Koptelefoon aansluiting aanwezig.

Minpunten

• Geen draadloos opladen.
  • Geen USB C

Sander 14-03-2018

Prima telefoon

Geschreven voor: Huawei P smart

Prima telefoon, mooi groot scherm, prima prestaties. Ligt lekker in de hand en is supersnel. Ook het overzetten van alle data van de vorige telefoon was erg makkelijk.

Pluspunten

• Mooi groot scherm
  • super snel
  • lekker in de hand
  • nieuwe versie Android werkt ook prima

Minpunten

• geluid ringtones aan de zachte kant

Annemarie 14-03-2018

Prettig in gebruik

Geschreven voor: Huawei P smart

Na wat gezoek op internet naar een goede smartphone voor een redelijke prijs viel mijn oog op de p serie van Huawei.
Uit reviews bleken dit degelijke toestellen te zijn waarbij je kreeg waar je voor betaalde.
Eerst heb ik nog naar een goedkopere variant gekeken met een kleiner geheugen maar daarbij was je al veel ruimte kwijt aan standaard apps van Huawei.
De p smart is prettig in gebruik en door het naar je eigen voorkeur aanpassen van het toetsenbord gemakkelijk in gebruik.
De portret stand maakt mooie foto's
Ook is de vingerscanner aan de achterkant snel en precies. Ook zit hij op een handige plek waardoor je gelijk wanneer je je telefoon pakt hem ontgrendeld.

De batterij duur valt me een beetje tegen. Zo ook de front camera.

Maar voor deze prijs zal je mij niet horen klagen.

Pluspunten

• Mooie foto's met dubbele achtercamera
  • Snelle vingerscanner
  • Goed en goedkoop
  • Makkelijk aan persoonlijke voorkeur aan te passen

Minpunten

• Batterij duur
  • Front camera

Nicole Verboom 14-03-2018

Razend snel, goede camera, makkkelijk te bedienen, groot.

Geschreven voor: Huawei P smart

zeer tevreden met dit toestel, het doet absoluut niet onder voor het veel duurdere Samsung toestel wat ik eerder had en heeft dezelfde mogelijkheden. supersnel, prima formaat, camera voldoet prima. Beeldkwaliteit tijdens het film kijken ook heel fijn

Pluspunten

• supersnel
  • prima formaat
  • camera
  • geheugen
  • Prijs/kwaliteit uitstekend

Minpunten

• soms wat minder bereik telefonisch

Miha 14-03-2018

Great phone

Geschreven voor: Huawei P smart

good camera, good screen, multitasking option, good price for best quality , responsible, good battery

Ron 14-03-2018

Fijn toestel

Geschreven voor: Huawei P smart

Ik ben 58, mijn zoon heeft dit toestel voor mij gekocht.
Gemakkelijk te bedienen en alles wat ik nodig heb zit er in, simpel en snel een apparaat toevoegen en streamen maar en het werkt allemaal heel snel.

Daniel Orsel 14-03-2018

Heerlijke midrange smartphone

Geschreven voor: Huawei P smart

Fijne midrange smartphone. De Android 8 ervaring met Huawei emui is prima. Snelle telefoon met goede looks, top accu en redelijke camera. Het bokeh effect wat met de 2e lens wordt gecreëerd is leuk. Bij weinig licht vallen de prestaties een beetje tegen. Vlotte vingerafdruk scanner is voor mij een mooie bijkomstigheid.

Pluspunten

• Accu duur
  • Uitstraling
  • Snelheid
  • Vingerafdruk sensor

Minpunten

• Camera bij weinig licht
  • Mono speaker met weinig pit

JD 14-03-2018

Prijs/kwaliteit zeer goed

Geschreven voor: Huawei P smart

Prijs/kwaliteit is zeer goed en gemakkelijk te gebruiken met groot scherm zonder irritante randen. Ben er blij mee.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Bij zonlicht goed beeld
  • Erg licht en dun
  • Mooi design, blauwekleur mooi

Minpunten

• Vaste batterij

Frederic 14-03-2018

Knaller Onder kosten

Geschreven voor: Huawei P smart

Op zoek naar mijn eerste android (tot op heden iPhone gebruiker) wilde ik een goedkoop toestel proberen.

Tot mijn grote schrik (afkomend van een iPhone 6plus) is de Huawei p smart qua scherm even groot maar de behuizing vele malen kleiner. Ik heb weer broekzak ruimte over😉

De emui waar elke android fan over praat op de Huawei lijkt idd op die van iPhone en daardoor voor mij een snelle overstap.

Ondanks de prijs, die wel extreem laag is, ervaar ik dit toestel als luxe. De meeste mensen om mij heen moeten drie keer kijken voordat zij door hebben dat het eigenlijk een Huawei is.

De batterij is absoluut een topper te noemen. Na het iPhone debakel kan ik zowaar anderhalve dag vooruit na elke oplaad actie.

De vraag die ik nu krijg; moet ik over? Mijn antwoord is ja! Geweldige start. Mooi tiestel. Snel! Ziet er modern uit. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Het enige minpuntje is de foto app. Er kan zoveel mee dat je soms niet weet welke stand je het beste kunt gebruiken. Maar zelfs de kwaliteit is redelijk goed te noemen. En achterop twee camera's! Future proof.. in ieder geval voor de komende twee jaar.

• Prijs
  • Grootte
  • Snelheid

Minpunten

• Camera app
  • Micro USB charger
  • Geen Snellader

Bas Peters 14-03-2018

Super prijs/kwaliteits

Geschreven voor: Huawei P smart

Deze telefoon heeft veel eigenschappen van een high-end toestel alleen dan voor een hele mooie prijs. De telefoon heeft me echt blij verrast met een heel mooi scherm redelijk goede camera en nieuwe software. In mijn ogen voor het geld echt een topper.

Pluspunten

• Scherm
  • Software
  • Camera

Minpunten

• de processor maar tot nu toe snel genoeg

Jacqueline 14-03-2018

Groot gebruiksgemak!

Geschreven voor: Huawei P smart

Ik was een echte Samsung-fan. Heel huiverig om over te stappen naar een ander merk telefoon. Veel georiënteerd en de Huawei sprong er in de reviews meteen uit als een kwalitatief goede telefoon voor een redelijke prijs. Toen een andere Samsung gebruiker in mijn omgeving overstapte naar Huawei en mij vertelde dat deze telefoon bijna hetzelfde werkt als mijn Samsung, durfde ik de koop aan! Geen moment spijt gehad.. Ik gebruik em nu anderhalve week en kan niets negatiefs ontdekken! Alles is fijn: groot scherm, lange accuduur, goede foto's, groot gemak in de bediening... Ik ben blij!

Pluspunten

• Goede foto's
  • Lange accuduur
  • Groot scherm
  • Groot gebruiksgemak

Nelly 14-03-2018

fantastische ontdekking!!

Geschreven voor: Huawei P smart

Drie weken geleden een Huawei P Smart gekocht. Overtreft alle verwachtingen. Ik had een dure gebruiksvriendelijke smartphone, ik vond het overstappen naar een ander besturingssysteem wel spannend, maar dat dat lastig zou zijn is absoluut niet waar. De Huawei P smart is in alle opzichten een concurrent van dat hel edure merk, behalve wat de prijs betreft. Een geweldige telefoon voor een kleine prijs. Mijn advies is: overstappen naar de Huawei P smart, je zal er geen spijt van krijgen.

Pluspunten

• groot scherm
  • vergelijkbaar met de dure smartphones
  • prijs-kwaliteit is top!!

Minpunten

• geen facetime

Kay 14-03-2018

Top ding

Geschreven voor: Huawei P smart

Omdat ik een nieuwe telefoon nodig had en niet een groot budget had ben ik voor deze telefoon gegaan. Lekker groot scherm, en doet wat het moet doen. Ik ben er blij mee.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Snel opgeladen

Maria 14-03-2018

Fraaie smartphone biedt heel veel waarde voor prijs!

Was eigenlijk op zoek naar nieuwe iPhone 6 toen verkoper bij MediaMarkt mij op dit toestel wees. Na wat wikken en wegen de Huawei P Smart toch gekocht. Geen spijt van gehad. Fraai design, stevige constructie en lange accuduur. Top!

Pluspunten

• Prima prijs/kwaliteit
  • Lange accuduur
  • Fraai design
  • Stevige constructie

Minpunten

• Verpakking wel erg 'eco'

Anne 14-03-2018

Fijne telefoon!

Geschreven voor: Huawei P smart

De prijs/kwaliteit verhouding van dit toestel is heel goed. De telefoon heeft een lange accuduur en is makkelijk te bedienen. Zeker aan te raden!

Pluspunten

• Accuduur
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Camera stelt soms moeilijk scherp