Huawei P10 Lite 32 GB / platinum gold / (dualsim)

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei P10 Lite 32 GB / platinum gold / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Pharrell 02-06-2018
  • Product gekregen

Goed in het begin, slechter geworden 12 maanden later

Ik heb deze telefoon gekregen op mijn verjaardag, en nu heeft hij een slechtere batterij.
Ook een beveiligingrisico heeft het nu, laatste beveiligingsupdate was Oktober 2017.

Pluspunten

• Nog steeds snelle proccesor
  • Prima werkgeheugen

Minpunten

• Nog steeds Android 7.0
  • Batterij
  • Beveiligingslek

Jsb 04-05-2018

Slechte accuduur

Ik heb deze smartphone nog niet eens een jaar, en qua smartphone doet deze het net als alle andere .maar de accuduur is om te huilen bij normaal gebruik.
Huawei geeft je er een quickcharger bij dan is hij zo weer opgeladen. Maar. Hij is ook zo weer leeg. Dus je moet wel altijd een oplader bij de hand hebben.

Minpunten

• Hele slechte accuduur

John Koopman 08-04-2018

Goed en mooi toestel

Voor de prijs heeft de Huawei P10 lite alles wat ik we hebben een perfect toestel. Het een is mooi handelbaar toestel, de gladheid van de achterzijde verholpen door een silicone hoes.
De P10 heeft een handige dubbel scherm functie baterij duur is goed.

Pluspunten

• Het toestel heeft alles wat ik wilde hebben

Minpunten

• Nog niet gevonden

Antoon 15-01-2018

Erg compleet

Ik heb deze Huawei gekocht om zijn uistekende kwaliteit... Hij doet wat hij beloofd... is hier van toepassing... heb hem nu een half jaar.. trauwens ik ontdek nog steeds weer nieuwe mogelijkheden. Hij doet niet onder voor een iPhone... mijn prijs toen325. 00 euro... bij Mediamarkt... IPhone vergelijkbaar toen325. 00 euro... maar zag daarna als ik verder had gekeken dat ik hem.. ik meen bij cool blue voor 295.00 euro had gehadmaar. maar de P10 heeft een prachtig mooi scherm niet te klein.. niet te groot... Geweldige accu... in 2.5 uur vol. vinger scanner... maar deze had van mij op de voorkant mogen zitten... veeel handiger
2 minpuntjes zijn er wel. nl. 1 =Als je een sport tracker wild koppelen.. Vergeet het maar... maar dat heeft Huawei zakelijk opgelost nl. koop ook een Huawei Tracker band 2 pro... 2=als je de foon in een beschermhoesje doet is de vinger scanner heel moeilijk te bedienen.. vindt ik wel jammer. gebruik ik nu niet.

Pluspunten

• Zeer duurzaam
  • Super snel
  • Accu gaat lang mee.. Bij mij ruim 1 dag
  • Mooi formaat
  • Korte oplaadtijd

Minpunten

• Vingerscanner aan achterkant
  • Kan niet met acktive trackers koppelen

Willemijn 10-12-2017

Perfecte telefoon

Voor de prijs is dit een geweldige telefoon. Batterij gaat erg lang mee en de telefoon is heel snel. Het model is mooi en ben echt super blij dat ik ben overgestapt naar deze telefoon.

Pluspunten

• Batterij gaat lang mee
  • Snel werkend

Krista 18-08-2017

Top toestel

Geschreven voor: Huawei P10 lite 32 GB / goud

Ik heb de Huawei p10lite nu een paar dagen en vind hem echt top. Ik kan niet zeggen dat er veel veranderd is ten opzichte van de p8 maar alsnog een prettig toestel. Het design vind ik ook erg mooi. Helaas is de achterkant van het toestel zo glad dat ie overal van af glibbert. Erg vreemd. Een hoesje is daarom een must.

• Snelheid

Minpunten

• Erg glad

Patricia 02-08-2017

Fijn toestel

Perfect toestel, mooi en helder scherm, fijn gebruik, vingerscan werkt perfect en gehele toestel makkelijk in gebruik. Ben blij met de lite versie.

Deborah 04-07-2017

mooi design

Geschreven voor: Huawei P10 lite 32 GB / goud

mooie prijs voor de telefoon. het design is heel erg mooi vanwege de kleur en de stijl. verder was de service goed en ik werd snel geholpen. ook ben ik erg blij met de vingerarfdrukscanner.

Pluspunten

• mooi design
  • goede kwaliteit foto's
  • groot scherm

Lubra 07-06-2017

Huawei P10 lite. Glas is mooi maar erg kwetsbaar

Prachtige telefoon, maar o zo kwetsbaar. Heb de telefoon aangeschaft samen met de originele Huawei P10 lite case, maar een klein stootje of dragen in de kontzak van je broek geeft snel een barstje in je scherm. Verder een prima telefoon. Na jaren vast blijven houden aan de Windowsphone nu toch maar de overstap gemaakt naar Android. En ja de beschikbare Apps en de meer bijgewerkte apps is toch wel lekker. Ondanks de kwetsbaarheid toch een positieve beoordeling. Het Android menu is voor mij nog niet erg intuitief, maar dat zal in de loopt der tijd wel beter worden.

Pluspunten

• Mooi helder scherm
  • vingerafdrukscanner top
  • gebruikersgemak

Minpunten

• degelijkheid
  • toegangkelijkheid Android menus

Constance 17-04-2017

Schitterende kleuren

Dit is mijn derde Huawei telefoon, wat mij als eerste opviel aan deze Huawei was de kleuren.
Deze telefoon heeft veel ruimte en is zeer snel, en makkelijk ingebruik.
Deze past makkelijk in je broekzak, is niet groot en niet te klein.
Alleen 1 min puntje vandaar een 9, dat is het vingerafdruk scannen werkt niet helemaal goed.

Pluspunten

• Kleuren
  • Snel
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Vingerafdruk scanner

Jack 14-11-2017

Werkt bij mij prima de vingerafdruk scanner.

Ingrid 14-04-2017

Mooi scherm, handig overzetten

Ik heb hem nog maar 1 dag, maar het is een vrij grote telefoon die niet in een broekzak past, maar dat hoefde ook niet. Mooi beeldscherm, je kunt goed tv kijken. Er zat een handige app-tip op waardoor je alle gegevens van de oude telefoon automatisch kon overzetten naar de nieuwe. Muziek klinkt ook goed. Overzichtelijke indeling van apps.