Huawei Mate 10 Pro 128 GB / midnight blue / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 57 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei Mate 10 Pro 128 GB / midnight blue / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

j 17-02-2019

na een jaar begon de ellende

het ding heeft het een jaar goed gedaan, daarna kwam er een ongevraagde update. De emui van huawei en de update naar android pie, waar ik totaal niet op zat te wachten, heeft er voor gezorgd dat ik afgeknapt ben op huawei. Als je niet wilt updaten moet je genoegen nemen met elke dat weer die ellendige meldingen dat er een update is. Als een toestel goed is, wil ik het zo laten. Nu heeft deze update alles door elkaar heen gegooid. Het is alsof je je auto naar de garage brengt voor een beurt, en als je hem ophaald zit het stuur aan de andere kant, en het gaspedaal in het midden en de kleur van de bekleding is anders enz. enz. Nooit weer een huawei.

Pluspunten

• goede camera

Minpunten

• De hoge prijs is niet gerechtvaardigd.
  • zeer slechte klantenservice
  • raar geluid bij hoger volume.

Abdel 15-11-2018

Flagship!

Toptoestel! Accuduur is geweldig! Geen haperingen zoals bij Samsung toestellen. Regelmatig updates beschikbaar.

lieske 27-09-2018

via kieskeurig.nl lijkt het dat deze telefoon duo sim heeft. helaas bleek na aankoop dit niet het geval te zijn.

Daimy 17-08-2018

super telefoon, geweldige camera, lange batterijduur

Ik heb altijd alleen maar samsung telefoons gehad. Na de s5 neo wilde ik de idiote prijzen van samsung niet meer betalen. Ik koos voor de Huawei Mate 10 pro. vooral om het 128gb geheugen en de super goede camera. Geen koptelefoon aansluiting. Maar dat wordt heel goed opgelost door de meegeleverde oordopjes met dezelfde aansluiting als de oplader. Deze telefoon heeft me zeker niet teleurgesteld!

Pluspunten

• lange batterijduur
  • super goede camera met veel opties
  • 128gb geheugen
  • 6g RAM geheugen

jhhoogen 07-06-2018

Mooie snelle telefoon

De mate 10 pro als opvolger voor mijn mate 8. Bij uitpakken viel mij gelijk de grote van het scherm op en ook een beetje tegen,naast mijn grotere mate 8. vooral dat het scherm smaller en uitgerekt is ,is even wennen met kijken. Prestaties van de telefoon prima, batterij gebruik oké, 2 a 4 dagen red ik niet. Onder werktijd gebruik ik hem niet,maar de avonden YouTube slurpen wel batterij.
Camera is echt fantastisch, t.o.v de mate 8,dat was echt een trage en slechte camera.
Koptelefoon via USB c werkt ook prima,met bijgeleverde adapter naar jacket 3.5.
Desktopmode nog niet geprobeerd ,,kabel is onderweg vanuit China
Al met al een aanrader..

Pluspunten

• Camera
  • Werkgeheugen
  • Opslag 128gb
  • Splitscreen modus
  • Mooi afgewerk,ligt lekker in de hand.

Minpunten

• Scherm vorm
  • Geen ext SD card mogelijkheden

Corrine 04-04-2018

Fijne telefoon snel opgeladen en batterij gaat lang mee

Fijne telefoon makkelijk in gebruik. Maakt super mooie foto's en opnames. Baterij gaat lang mee. En laat super snel op.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Laad snel op
  • Mooie foto's

Minpunten

• Geluid

SteefLasser 04-04-2018

Snel downloaden via 4G, Zeer heldere spraakverbinding

Al mijn derde generatie Huawei inmiddels.
Zeer snelle oplaadtijd op netstroom.
Accu gaat ook erg lang mee! Ook in combinatie met streaming van muziek.

De snelheid van dit toestel met laden van downloads en documenten gaat verbluffend vlot en zonder problemen.

Veelgehoord probleem is het ontbreken van een jack plug heb er zelf totaal geen last van icm een Bluetooth headset. Hadden ze er best bij morgen doen helaas...

Pluspunten

• Telefoon laad apps zo snel als Rambo.
  • Heldere klank in telefoongesprekken
  • Prijs is gunstig
  • Water en stof dicht!
  • Oplaadtijd

Minpunten

• Wachten op MontBlanc flipcase (actie KPN/Huawei)

G. J 30-03-2018

Super telefoon, helemaal tevreden

Voor ik de huawei mate 10 pro kocht had ik een iPhone 7 plus. Wat een verschil! Accu komt zelfs tijdens lange, drukke dagen niet beneden de 70%. De Camera is waanzinnig mooi en heeft leuke effecten zoals portret modus die de achterkant blurrt

Pluspunten

• Accu en super snel opladen
  • Uiterlijk
  • Scherm
  • Camera
  • Software

Minpunten

• Blijft een duur beestje
  • Geen aux

thdjb 22-03-2018

Groot scherm ligt goed in de hand

Ik ben een huawei fan vind het een prachtig toestel en prijs kwaliteit goed vind het een top smartphone.

Pluspunten

• goede camera
  • ligt lekker in de hand

Minpunten

• geluid
  • speakers

Herman Wientjes 19-03-2018

Beste camera, mooie scherm weergave en opgeladen in 30min.

Ik had al goede ervaring met de Huawei P8, en de Mate P10 pro heeft al mijn verwachtingen overtroffen, de snel lading van de accu is erg prettig. Erg goede Leica camera, mooie beeld weergave. Een top product een redelijke prijs.

Pluspunten

• Accu opgeladen in 30min.
  • Zeer snel

Lianne 19-03-2018

Is razendsnel, ligt fijn in de hand, is gebruiksvriendelijk

Erg goede accuduur! Mooi helder scherm, met de camera maak je prachtige foto's. Veel opslagruimte. Ik ben overgestapt van een windowsphone (stopt ermee) naar Android. De overstap is probleemloos verlopen. Adressenboek van outlook zo overgezet.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Snelheid
  • Camera kwaliteit

Dickie dick 14-02-2018

Lange accuduur , geweldige camera , super scherm.

Na 4 jaar intensief gebruik werd mijn vorige Samsung S5 toch wat minder , was wel in alles een heel goed toestelletje, maar deze mate 10 pro slaat toch alles , ben er zelfs na ruim 2 maanden in bezit nog steeds verbaast over , zijn heel veel instelmogelijkheden en daar moet je echt even goed de tijd voor nemen , zoals iedereen hier al schrijft over de lange accuduur klopt echt , je bent een knappe kerel als je hem in 1 dag leeg krijgt (word het heel laat s'nachts) , camera maakt prachtige foto's ( zelfs in de schemer met weinig licht) en alle gegevens , foto's en video's kan je heel gemakkelijk via een Huawei app van je oude toestel overzetten naar je nieuwe mobiel , had eerder geen hoge dunk van Chinese produkten , maar ben tot nu toe zeer tevreden over dit toestel !

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Geweldige camera
  • Veel instelmogelijkheden
  • Ligt prettig in de hand
  • In alles supersnel

Minpunten

• Tot nu toe geen enkele

Cheung 25-01-2018

Uitstekend alternatief voor iPhone/ Galaxy!!!

Deze toestel vervangt mijn oude iPhone 5s waarmee ik erg tevreden was. Maar na een lange tijd een iPhone te hebben gebruikt wil ik weer is nieuws proberen. Na lange tijd te hebben gezocht en research gedaan heb ik uiteindelijk de Huawei Mate 10 Pro gekocht.

Het Huawei is een waardevolle vervanger.
Het toestel is erg snel en zelf bij lange processor lastige activiteiten blijft het koud. In vergelijk, mijn oude iPhone 5s werd erg heet naar een bepaalde tijd.
Ook gaat de accu bij deze toestellen sneller leeg wat ik bij het Huawei niet kan zien.
Het is de eerste toestel in mijn bezit welke 2 dagen mee kan gaan terwijl alles aan staat (WiFi, 4G, Bluetooth) en het ook vaag gebruikt werd. Indrukwekkend!
Fingerprint werkt top en ook de camera is uitstekend.

Voor audio enthousiasts werd het ook lastig omdat de 3.5mm jack nu weg en alleen nog via adapter beschikbaar is. Wel een plus puntje is dat er een adapter bij is geleverd.

Wat ik wel erg waardeer zijn de standaard mee geleverde accessoires.
Het display zelf had al een scherm protector opgeplakt en er zit ook nog een transparant siliconen hoesje bij.
Bij andere toestellen moet je deze spullen extra bij kopen.

Alles in het kort Huawei is gewoon een top toestel wat mij betreft!!!

Pluspunten

• Batterij
  • DUAL sim
  • Grote scherm
  • Snel
  • Makkelijk te gebruiken

Minpunten

• Geen SD slot
  • audio jack

Wesley 25-01-2018

Goede accuduur

Ik heb zowel de iPhone en Samsung gehad maar de kwaliteit en accuduur zijn top. Ben zeer tevreden over dit toestel. Zou het iedereen aanraden.

Pluspunten

• Accuduur

ronald de jong 15-01-2018

goede accu, goede fotos, snel en een mooi apparaat

Veel geheugen, en goede camera om vooral veel fotos te nemen van de kids. verder is hij waterdicht, vorige telefoon is in de wc gevallen. Een heel mooi en snel apparaat verder.

Pluspunten

• waterdicht
  • goede camera
  • snel
  • veel geheugen

Minpunten

• geen wireless charging
  • usb c, dus oude usb kabels zijn useless

Gerrits66 15-01-2018

Geweldige telefoon.

Ik heb deze telefoon gekozen door zijn grote accu, en de intelligent chipset. Ik heb hem nu 2 maanden en hij bevalt erg goed. Hij is snel, gaat lang mee en makkelijk in gebruik

Pluspunten

• Accu
  • Vingerscanner achterop
  • snelheid
  • camera

Minpunten

• geluid van speakers

Stoker 11-01-2018

Zeer goede accuduur, mooi en groot scherm, zeer snel

Goede telefoon, ik ben tevreden! Gebruik hem ook veel voor het werk om te navigeren, zon 100 adressen per dag. Ik spreek ze dan meestal in, dit werkt allemaal supersnel, deze telefoon laat je niet wachten! (mits goede internetverbinding)

De accu kan dan ook makkelijk een dag mee terwijl ik de hele dag navigeer, soms ook nog mobiele hotspot aan de hele dag, dan is de accu aan het eind van de middag wel leeg maar dit is logisch want dit neemt allemaal erg veel stroom. (scherm staat dan constant aan, gps is aan, mobiele internet is aan en mobiele hotspot is dan aan)
(Mobiele hotspot is je telefoon als wifi router laten functioneren zodat je met andere apparaten met de telefoon kunt verbinden en dan kunt internetten via de mobiele verbinding van de telefoon)

Bij normaal gebruik kun je met deze accu denk ik 3 dagen.
De telefoon is wel een beetje zwaar door de grote accu maar ik ondervind hier geen hinder van.

Verder vind ik persoonlijk het scherm, camera en geluid allemaal prima in orde. Ik ben dus zeer tevreden met deze telefoon!

Pluspunten

• Accuduur (4000mah accu!)
  • supersnel
  • mooi scherm
  • camera
  • supersnel laden 4,5 ampere!

Minpunten

• Geluidskwaliteit minder bij max. volume (schel)
  • beetje zwaar maar zelf geen hinder van

Chantal 10-01-2018

Droom telefoon

Ik heb zo ongeveer iedere dag wel te maken met mobiele telefoon's. Ik werk namelijk bij één van de grootste telecom bedrijven van Nederland. Uit mijn ervaring bleek al snel dat Huawei qua prijs kwaliteit net zo goed en soms zelfs beter uit de bus kwam dan Samsung, het merk wat ik voorafgaand had. Ik was opzoek naar een lekker groot scherm en veel opslag voor de vele foto's die ik maak. Dit toestel had alles wat ik zocht inclusief een werk geheugen van 6 GB. Wat mij ookwel beviel. En dat voor een toestel waarde van bijna 800 euro. Ik zeg heel goed gedaan Huawei ik kan op dit moment alleen maar positieve dingen benoemen en nu krijg ik binnenkort ook nog een leuk kadoo vanuit de Huawei promotie actie. Top gedaan ik ben helemaal overtuigd van dit mooie merk!

Pluspunten

• Veel opslagruimte
  • Snelle proseccor
  • Groot beeld
  • Strak design
  • Goede camera

Minpunten

• Toetsenbord typt zo nu en dan niet mee

Joost 09-01-2018

Krachtige telefoon

Ik had de Huawei Mate 10 Pro gepreorded en kon op deze manier gelijk bij publicatie gebruiken hierdoor heb ik de telefoon inmiddels goed kunnen testen.

Het is een erg snelle telefoon die met gemak meerdere apps tegelijk af kan spelen. Zelden tot nooit is er een hapering te zien bij games oid ondanks dat er tegelijkertijd ook andere apps aan het draaien zijn.

De accu is iets waar hij helemaal in uitblinkt. Bij regelmatig gebruik kan ik hem toch nog ruim anderhalve dag gebruiken. Hierdoor laat ik mijn telefoon ook nooit met nachts op wat er gevaarlijk blijkt te zijn.

De camera schiet erg goede foto's, je moet echter wel even aan de instellingen wennen maar wanneer je dit onder de knie hebt zul je geweldige foto's kunnen maken.

Pluspunten

• Accuduur
  • Snel
  • Geweldig design

Minpunten

• Lastige camerainstellingen

David Bakker 09-01-2018

10 X

De keuze iPhone X of Huawei Mate 10 pro was voor mij snel gemaakt, na beiden uit te hebben geprobeerd kan ik met zekerheid concluderen 10 X. Na een super lange leveringstijd (met 3 vertragingen) was ik helemaal gehyped voor mijn nieuwe telefoon, nu hopen dat hij opleeft naar de hype. Waar ik van een oude OnePlus One kwam was dit een ware upgrade, zeker het mooie HDR AMOLED scherm met de mooie zwarttinten en de realistische kleuren kwam mij direct tegemoet, helaas was de telefoon bijna leeg bij aankomst maar gelukkig was hij zo weer opgeladen en kon ik de mooie camera's uitproberen. Zelf waardeer ik de makkelijkheid van de pro-mode heel erg, nu hoef ik niet altijd een DSLR mee te nemen. Ik merkte wel dat op het begin de batterij relatief snel leeg ging, zeker voor de grote capaciteit die hij heeft. Dit is niet heel erg omdat hij ook zo weer is opgeladen.
Het bestellen van de Moleskine set kwam wel met z'n problemen, ik had de mooie Huawei doos aan de muur gehangen, maar ik moest per se hierin knippen om de set te kunnen bestellen, dat was echt zonde naar mijn mening.

Toch ben ik erg blij uiteindelijk met mijn keuze voor de Mate 10 Pro, in plaats van de iPhone X. Veel meer voor mijn geld en een geweldige camera. Zeker een aanrader, beste telefoon van 2017.

Pluspunten

• Mooi scherm (HDR)
  • Snelladen
  • Camera
  • Prijs:Kwaliteit verhouding

Minpunten

• Accuduur
  • Klantenservice over Moleskine Set (preorder extra)
  • Leveringstijd

Dennis 27-12-2017

Groot display

Fantastische telefoon.
Laadt snel op en heeft qua accuduur een goede stamina.
Grafisch vernuft.
Grote opslagcapaciteit.
Camera mogelijkheden zijn zeer uitgebreid en het toestel maakt mooie en scherpe foto's.
Kortom een echte aanrader!!

Pluspunten

• Groot en grafisch display
  • Uitgebreide camera functionaliteit
  • Grote opslagcapaciteit
  • Snel
  • Snellader

Sairo 27-12-2017

Fijn formaat, maar toch goed te hanteren.

De Huawei Mate 10 Pro is een buitengewoon toestel. Voor velen is Huawei nog een onbekend merk, maar dat neemt er niet van weg dat ze mee gaan met de huidige top van telefoontoestellen. Het formaat is ideaal voor een ieder die graag alles wilt zien. Het toestel is snel, heeft een fantastische camera en ondanks het grote scherm kom ik gerust de dag door met m'n batterij.

Pluspunten

• Scherm
  • Batterij
  • Camera
  • Snel

Minpunten

• Onbekend merk voor velen
  • Huawei hun eigen software
  • Geen 3,5 MM headphone jack

Mark675 22-12-2017

Mooi groot scherm,hele goede accu

Hele mooie phone die snel is.super accu met gemak 2 dagen mee gaat op zwaar gebruik.
Jammer van de skin maar nova of pixel launcher erop en lost dat probleem op.
De desktop mode is echt ideaal gewoon een volwaardige pc.
Camera maakt mooie scherpe foto's met veel details.

Pluspunten

• Accu
  • Scherm
  • Desktop mode
  • Camera
  • Snelheid / prijs kwaliteit

Minpunten

• Skin

Zubbzirro 21-12-2017

groot scherm, goede kijkhoek, goede batterij, AI CHIP

ik heb hem net een paar weken, hiervoor de s6 edge plus en daarvoor de note 3.
ik ben van de note 3 (geweldig apparaat) over gegaan naar de s6EP en had er direct spijt van.
slechtste telefoon ooit.
2 jaar later moest ik natuurlijk een nieuwe halen en ben toen overgestapt naar de huawei mate 10 pro.
ik vind dat het toestel buiten gewoon goed reageert op alles wat ik doe, hier en daar een vast loper maar na een enkele updates is dat opgelost (vooral facebook heeft er last van)
continue updates en vooral goede hulp van huawei zelf.
je krijgt er een screenprotector al op geplaatst en een hoesje er gratis bij.
scherm is enorm goed, super fel (op max) en enorm veel kleuren.
ondanks dat de resolutie en de PPI minder dan mijn S6EP is vind ik de huawei er ver boven uit komen.
camera, subliem (heeft soms wel focus problemen) de monochrome is geweldig.
geluidskwaliteit zowel USB C als speakers, heerlijk. (voor een telefoon ofcourse)
UI van huawei, lekker basic. mini skin erop van huawei en werkt prima.
alle games, programmas enz die nu uitkomen werken heerlijk en zonder problemen.

Pluspunten

• scherm lekker fel
  • monochrome camera
  • scherp beeld
  • hoesjes bij je telefoon
  • goede service

Minpunten

• alleen USB C (dus geen audiojack)
  • geen wireless charging
  • slaat soms vast, maar is snel opgestart

Hennie 21-12-2017

Gewoon heerlijk

Het beste wat ik in jaren in handen gehad hebt.
Ik was fan van Samsung van dag 1 en wilde de nieuwe note kopen tot ik de Mate pro zag, ik ben heel tevreden over dit toestel, goed beeld en geluid, werkt erg soepel.

Minpunten

• geen apart volume regeling ring/meldingen toon