Huawei Mate 10 Pro 128 GB / blauw / (dualsim) - Reviews

Best Reviewed jan 2018 Huawei Mate 10 Pro 128 GB / blauw / (dualsim)
Best Reviewed - januari 2018
Display
6.0 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 56 reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei Mate 10 Pro 128 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

9,1

Rutger 12-12-2017

Legendarische accu met fenomenale power

Geschreven voor: Huawei Mate 10 Pro 128 GB / grijs / (dualsim)

Ben jij nou op zoek naar een telefoon die kracht heeft, maar waarmee je wel van 8 uur sochtends tot laat in de nacht geen oplader of powerbank bij nodig hebt? Dan stop je zoektocht, want dit is de telefoon van je leven! Ik heb mijn geliefde Huawei Mate 10 Pro(grijs) nu ruim twee weken, en het aantal keer dat ik mijn oplader erbij heb moeten pakken zit nog steeds onder de 10 keer! Waar de meeste smartphones stoppen na 8 uur werk, is dit toestel voor de mensen die nog even doorgaan. Ook al komt dat doorgaan dan wel omdat je op je telefoon blijft zitten, want hij ligt perfect in de hand, kan al je apps aan met een snelheid waar een ander jaloers op wordt. En het beste, zijn echte concurrentie heeft inmiddels een prijs van boven de 1000 euro, en dat is wel echt teveel vind je niet?

Ik game minimaal 3 uur per dag op mijn toestel, dus om nou te zeggen dat het door mij komt dat dit toestel zo lang door kan gaan denk het niet. Met een wat gereguleerder gebruik kom je makkelijk twee dagen door zonder opladen, dus vergeet je het de ene nacht? Geen probleem!
Wat ook fijn is, kom je er sochtends achter dat je nog even je telefoon moet opladen... Doe het snel, knal hem erin en voordat jij gedoucht, getandenpoetst en je cornflakes hebt weggewerkt staat de telefoon weer klaar voor een dag vol actie en avontuur.

Dan hebben we een ding nog niet besproken. De cameras, ja meervoud. 3 cameras die allemaal beter zijn dan wat je gemiddeld op je tijdlijn tegenkomt. De snelheid, de functies, de controle die je hebt over de camera. Van een snelle selfie tot een foto waar je echt goed de nadruk op wil leggen, het kan allemaal. En het display van je Huawei kan het ook nog eens allemaal perfect laten zien. Inzoomen, automatische herkenning van wat je fotografeert, sluitsnelheid, en de moving foto functies maken menig cameratje van 100 euro verleden tijd. Ga op vakantie met je huawei, en laat die camera lekker thuis vanaf nu(Je kan toch 2 dagen lang fotos maken zonder problemen.)

Ben je nu nog niet overtuigd? Dan wil je misschien gewoon geen telefoon, maar een desktop computer. En zelfs dat, met een kabeltje hang je hem aan je display en je werkt op een desktop computer.

Makkelijk op te starten voor de nieuwe android gebruiker, een grote hoeveelheid personaliseringsmogelijkheden(Beat that Apple), Epische batterij(Beat that samsung), perfecte fotos(Beat that sony), voor een prijs waar je geen concurrent voor haalt.

Pluspunten

• Epische batterij(2 dagen makkelijk)
  • Supersnel
  • Perfecte fotos
  • Pijlsnel internetten
  • Mega goede data handling

Minpunten

• USB-C heeft nog niet iedereen(?)

Tim 30-11-2017

Samsung en Iphone kunnen inpakken

Geschreven voor: Huawei Mate 10 Pro 128 GB / grijs / (dualsim)

Na jarenlang te zijn uitgebuit door Iphone en matige ervaringen met te hebben gehad met Samsung vond ik het tijd om Huawei een kans te geven. Wat een geweldig toestel is dit, je koopt een toestel waar Pro bij staat en dat gevoel geven ze je ook. Ik kreeg mijn toestel sneller geleverd dan het hoesje en de screen protector maar wat blijkt? De screenprotector zit er vanuit de fabriek af op gemonteerd (perfect dus) en er zit ook een goed passende hoes bij. Net even dat beetje extra dus. Het toestel zelf is redelijk groot en dat is even wennen maar je hebt dan ook wel een groot scherm van ongekende kwaliteit. De vingerprintscanner werkt bizar goed in vergelijking met het gestuntel van de Iphone 6 series en zit ook op een prima plek. De voornaamste reden dat ik Huawei heb gekozen is de Leica camera en die stelt niet teleur. Veel functies en prachtige foto's! Het besturingssysteem werkt bijna vlekkeloos en zonder haperingen. Dat de homebutton is geïntegreerd in het scherm geeft bij 2 functies een probleem, 1 daarvan is dat je bij het "nieuws" je laatste bewerking niet aangedaan kan maken omdat je homebutton precies op de "maak ongedaan"-knop zit (dat zorgt ervoor dat ik een 9 geef en geen 10). Kwestie van software-update lijkt me en in principe geen storend probleem. Het toestel bevat enorm veel smartfuncties en leert gaande weg meer van jou als je dat tenminste toelaat. Ik was daar vroeger niet zo van maar was wel enorm benieuwt naar hoe dat in zijn werk gaat en het bevalt me prima. Telefoneren gaat goed en het geluid is prima en ook handsfree werkt uitstekend.

Ik was de tweede dag vergeten de telefoon op te laden en je kan er prima 2 dagen mee rondlopen (normaal gebruik) zonder dat de batterij leeg raakt.

conclusie: wil je geen samsung of iphone meer dan is Huawei een uitstekende keuze (een betere zelfs). Ik ondervond totaal geen problemen met de overgang van IOS naar Android. Je krijgt meer bang for your buck en een toestel dat klaar is voor de toekomst.

Pluspunten

• Snel
  • Intelligent
  • Prijs/kwaliteit
  • Scherm
  • Camera

Minpunten

• Homebutton

SteefLasser 04-04-2018

Snel downloaden via 4G, Zeer heldere spraakverbinding

Geschreven voor: Huawei Mate 10 Pro 128 GB / grijs / (dualsim)

Al mijn derde generatie Huawei inmiddels.
Zeer snelle oplaadtijd op netstroom.
Accu gaat ook erg lang mee! Ook in combinatie met streaming van muziek.

De snelheid van dit toestel met laden van downloads en documenten gaat verbluffend vlot en zonder problemen.

Veelgehoord probleem is het ontbreken van een jack plug heb er zelf totaal geen last van icm een Bluetooth headset. Hadden ze er best bij morgen doen helaas...

Pluspunten

• Telefoon laad apps zo snel als Rambo.
  • Heldere klank in telefoongesprekken
  • Prijs is gunstig
  • Water en stof dicht!
  • Oplaadtijd

Minpunten

• Wachten op MontBlanc flipcase (actie KPN/Huawei)

Zubbzirro 21-12-2017

groot scherm, goede kijkhoek, goede batterij, AI CHIP

Geschreven voor: Huawei Mate 10 Pro 128 GB / grijs / (dualsim)

ik heb hem net een paar weken, hiervoor de s6 edge plus en daarvoor de note 3.
ik ben van de note 3 (geweldig apparaat) over gegaan naar de s6EP en had er direct spijt van.
slechtste telefoon ooit.
2 jaar later moest ik natuurlijk een nieuwe halen en ben toen overgestapt naar de huawei mate 10 pro.
ik vind dat het toestel buiten gewoon goed reageert op alles wat ik doe, hier en daar een vast loper maar na een enkele updates is dat opgelost (vooral facebook heeft er last van)
continue updates en vooral goede hulp van huawei zelf.
je krijgt er een screenprotector al op geplaatst en een hoesje er gratis bij.
scherm is enorm goed, super fel (op max) en enorm veel kleuren.
ondanks dat de resolutie en de PPI minder dan mijn S6EP is vind ik de huawei er ver boven uit komen.
camera, subliem (heeft soms wel focus problemen) de monochrome is geweldig.
geluidskwaliteit zowel USB C als speakers, heerlijk. (voor een telefoon ofcourse)
UI van huawei, lekker basic. mini skin erop van huawei en werkt prima.
alle games, programmas enz die nu uitkomen werken heerlijk en zonder problemen.

Pluspunten

• scherm lekker fel
  • monochrome camera
  • scherp beeld
  • hoesjes bij je telefoon
  • goede service

Minpunten

• alleen USB C (dus geen audiojack)
  • geen wireless charging
  • slaat soms vast, maar is snel opgestart

Ahmed 20-12-2017

Wat heb ik je gemist

Geschreven voor: Huawei Mate 10 Pro 128 GB / grijs / (dualsim)

Mijn allereerste Huawei toestel was de Huawei Mate 7.

Ben zo koppig geweest om toch over te stappen naar de iPhone. Ik wou graag meerder systemen en meerdere telefoons. Binnen anderhalve jaar heb ik de iPhone 6, Samsung A5, Samsung S7 en de Sony Xperia XZ premium gehad. Alle vier ongeveer 4 maanden gehad, maar ze kwamen allemaal iets te kort, de batterij was niet krachtig genoeg om het mij een dag vol te houden. Terwijl de oudere Mate 7 dat wel redt.
Naast de batterij, zijn de mogelijkheden die het toestel je aanbiedt geweldig. Met je knokkel kloppen op het scherm en je hebt een screenshot gemaakt.
Het toestel heeft een grotere scherm dan de Iphone 8 plus, maar in een kleinere formaat.
Snel opladen is perfect. s Morgens je telefoon in de oplader gooien en als je gaat vertrekken, dan heb je genoeg batterij voor een hele dag.
De Huawei Mate 10 Pro is de perfecte mix tussen IOS & Android. Vandaar dat ik weer terug ben bij de Huawei.

Pluspunten

• Batterij
  • Camera
  • Mogelijkheden
  • EMUI
  • Snel opladen

Minpunten

• Geen 3.5mm jack

Abdel 15-11-2018

Flagship!

Geschreven voor: Huawei Mate 10 Pro 128 GB / bruin

Toptoestel! Accuduur is geweldig! Geen haperingen zoals bij Samsung toestellen. Regelmatig updates beschikbaar.

lieske 27-09-2018

geen dualsim!

Geschreven voor: Huawei Mate 10 Pro 128 GB / grijs / (dualsim)

via kieskeurig.nl lijkt het dat deze telefoon duo sim heeft. helaas bleek na aankoop dit niet het geval te zijn.

Daimy 17-08-2018

super telefoon, geweldige camera, lange batterijduur

Geschreven voor: Huawei Mate 10 Pro 128 GB / grijs / (dualsim)

Ik heb altijd alleen maar samsung telefoons gehad. Na de s5 neo wilde ik de idiote prijzen van samsung niet meer betalen. Ik koos voor de Huawei Mate 10 pro. vooral om het 128gb geheugen en de super goede camera. Geen koptelefoon aansluiting. Maar dat wordt heel goed opgelost door de meegeleverde oordopjes met dezelfde aansluiting als de oplader. Deze telefoon heeft me zeker niet teleurgesteld!

Pluspunten

• lange batterijduur
  • super goede camera met veel opties
  • 128gb geheugen
  • 6g RAM geheugen

jhhoogen 07-06-2018

Mooie snelle telefoon

Geschreven voor: Huawei Mate 10 Pro 128 GB / grijs / (dualsim)

De mate 10 pro als opvolger voor mijn mate 8. Bij uitpakken viel mij gelijk de grote van het scherm op en ook een beetje tegen,naast mijn grotere mate 8. vooral dat het scherm smaller en uitgerekt is ,is even wennen met kijken. Prestaties van de telefoon prima, batterij gebruik oké, 2 a 4 dagen red ik niet. Onder werktijd gebruik ik hem niet,maar de avonden YouTube slurpen wel batterij.
Camera is echt fantastisch, t.o.v de mate 8,dat was echt een trage en slechte camera.
Koptelefoon via USB c werkt ook prima,met bijgeleverde adapter naar jacket 3.5.
Desktopmode nog niet geprobeerd ,,kabel is onderweg vanuit China
Al met al een aanrader..

Pluspunten

• Camera
  • Werkgeheugen
  • Opslag 128gb
  • Splitscreen modus
  • Mooi afgewerk,ligt lekker in de hand.

Minpunten

• Scherm vorm
  • Geen ext SD card mogelijkheden

Corrine 04-04-2018

Fijne telefoon snel opgeladen en batterij gaat lang mee

Geschreven voor: Huawei Mate 10 Pro 128 GB / grijs / (dualsim)

Fijne telefoon makkelijk in gebruik. Maakt super mooie foto's en opnames. Baterij gaat lang mee. En laat super snel op.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Laad snel op
  • Mooie foto's

G. J 30-03-2018

Super telefoon, helemaal tevreden

Geschreven voor: Huawei Mate 10 Pro 128 GB / grijs / (dualsim)

Voor ik de huawei mate 10 pro kocht had ik een iPhone 7 plus. Wat een verschil! Accu komt zelfs tijdens lange, drukke dagen niet beneden de 70%. De Camera is waanzinnig mooi en heeft leuke effecten zoals portret modus die de achterkant blurrt

Pluspunten

• Accu en super snel opladen
  • Uiterlijk
  • Scherm
  • Camera
  • Software

Minpunten

• Blijft een duur beestje
  • Geen aux

thdjb 22-03-2018

Groot scherm ligt goed in de hand

Geschreven voor: Huawei Mate 10 Pro 128 GB / grijs / (dualsim)

Ik ben een huawei fan vind het een prachtig toestel en prijs kwaliteit goed vind het een top smartphone.

Pluspunten

• goede camera
  • ligt lekker in de hand

Minpunten

• geluid
  • speakers

Herman Wientjes 19-03-2018

Beste camera, mooie scherm weergave en opgeladen in 30min.

Geschreven voor: Huawei Mate 10 Pro 128 GB / grijs / (dualsim)

Ik had al goede ervaring met de Huawei P8, en de Mate P10 pro heeft al mijn verwachtingen overtroffen, de snel lading van de accu is erg prettig. Erg goede Leica camera, mooie beeld weergave. Een top product een redelijke prijs.

Pluspunten

• Accu opgeladen in 30min.
  • Zeer snel

Lianne 19-03-2018

Is razendsnel, ligt fijn in de hand, is gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Huawei Mate 10 Pro 128 GB / grijs / (dualsim)

Erg goede accuduur! Mooi helder scherm, met de camera maak je prachtige foto's. Veel opslagruimte. Ik ben overgestapt van een windowsphone (stopt ermee) naar Android. De overstap is probleemloos verlopen. Adressenboek van outlook zo overgezet.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Snelheid
  • Camera kwaliteit

Dickie dick 14-02-2018

Lange accuduur , geweldige camera , super scherm.

Geschreven voor: Huawei Mate 10 Pro 128 GB / bruin

Na 4 jaar intensief gebruik werd mijn vorige Samsung S5 toch wat minder , was wel in alles een heel goed toestelletje, maar deze mate 10 pro slaat toch alles , ben er zelfs na ruim 2 maanden in bezit nog steeds verbaast over , zijn heel veel instelmogelijkheden en daar moet je echt even goed de tijd voor nemen , zoals iedereen hier al schrijft over de lange accuduur klopt echt , je bent een knappe kerel als je hem in 1 dag leeg krijgt (word het heel laat s'nachts) , camera maakt prachtige foto's ( zelfs in de schemer met weinig licht) en alle gegevens , foto's en video's kan je heel gemakkelijk via een Huawei app van je oude toestel overzetten naar je nieuwe mobiel , had eerder geen hoge dunk van Chinese produkten , maar ben tot nu toe zeer tevreden over dit toestel !

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Geweldige camera
  • Veel instelmogelijkheden
  • Ligt prettig in de hand
  • In alles supersnel

Minpunten

• Tot nu toe geen enkele

Cheung 25-01-2018

Uitstekend alternatief voor iPhone/ Galaxy!!!

Geschreven voor: Huawei Mate 10 Pro 128 GB / grijs / (dualsim)

Deze toestel vervangt mijn oude iPhone 5s waarmee ik erg tevreden was. Maar na een lange tijd een iPhone te hebben gebruikt wil ik weer is nieuws proberen. Na lange tijd te hebben gezocht en research gedaan heb ik uiteindelijk de Huawei Mate 10 Pro gekocht.

Het Huawei is een waardevolle vervanger.
Het toestel is erg snel en zelf bij lange processor lastige activiteiten blijft het koud. In vergelijk, mijn oude iPhone 5s werd erg heet naar een bepaalde tijd.
Ook gaat de accu bij deze toestellen sneller leeg wat ik bij het Huawei niet kan zien.
Het is de eerste toestel in mijn bezit welke 2 dagen mee kan gaan terwijl alles aan staat (WiFi, 4G, Bluetooth) en het ook vaag gebruikt werd. Indrukwekkend!
Fingerprint werkt top en ook de camera is uitstekend.

Voor audio enthousiasts werd het ook lastig omdat de 3.5mm jack nu weg en alleen nog via adapter beschikbaar is. Wel een plus puntje is dat er een adapter bij is geleverd.

Wat ik wel erg waardeer zijn de standaard mee geleverde accessoires.
Het display zelf had al een scherm protector opgeplakt en er zit ook nog een transparant siliconen hoesje bij.
Bij andere toestellen moet je deze spullen extra bij kopen.

Alles in het kort Huawei is gewoon een top toestel wat mij betreft!!!

Pluspunten

• Batterij
  • DUAL sim
  • Grote scherm
  • Snel
  • Makkelijk te gebruiken

Minpunten

• Geen SD slot
  • audio jack

Wesley 25-01-2018

Goede accuduur

Geschreven voor: Huawei Mate 10 Pro 128 GB / grijs / (dualsim)

Ik heb zowel de iPhone en Samsung gehad maar de kwaliteit en accuduur zijn top. Ben zeer tevreden over dit toestel. Zou het iedereen aanraden.

Pluspunten

• Accuduur

ronald de jong 15-01-2018

goede accu, goede fotos, snel en een mooi apparaat

Geschreven voor: Huawei Mate 10 Pro 128 GB / grijs / (dualsim)

Veel geheugen, en goede camera om vooral veel fotos te nemen van de kids. verder is hij waterdicht, vorige telefoon is in de wc gevallen. Een heel mooi en snel apparaat verder.

Pluspunten

• waterdicht
  • goede camera
  • snel
  • veel geheugen

Minpunten

• geen wireless charging
  • usb c, dus oude usb kabels zijn useless

Gerrits66 15-01-2018

Geweldige telefoon.

Geschreven voor: Huawei Mate 10 Pro 128 GB / grijs / (dualsim)

Ik heb deze telefoon gekozen door zijn grote accu, en de intelligent chipset. Ik heb hem nu 2 maanden en hij bevalt erg goed. Hij is snel, gaat lang mee en makkelijk in gebruik

Pluspunten

• Accu
  • Vingerscanner achterop
  • snelheid
  • camera

Minpunten

• geluid van speakers

Stoker 11-01-2018

Zeer goede accuduur, mooi en groot scherm, zeer snel

Geschreven voor: Huawei Mate 10 Pro 128 GB / grijs / (dualsim)

Goede telefoon, ik ben tevreden! Gebruik hem ook veel voor het werk om te navigeren, zon 100 adressen per dag. Ik spreek ze dan meestal in, dit werkt allemaal supersnel, deze telefoon laat je niet wachten! (mits goede internetverbinding)

De accu kan dan ook makkelijk een dag mee terwijl ik de hele dag navigeer, soms ook nog mobiele hotspot aan de hele dag, dan is de accu aan het eind van de middag wel leeg maar dit is logisch want dit neemt allemaal erg veel stroom. (scherm staat dan constant aan, gps is aan, mobiele internet is aan en mobiele hotspot is dan aan)
(Mobiele hotspot is je telefoon als wifi router laten functioneren zodat je met andere apparaten met de telefoon kunt verbinden en dan kunt internetten via de mobiele verbinding van de telefoon)

Bij normaal gebruik kun je met deze accu denk ik 3 dagen.
De telefoon is wel een beetje zwaar door de grote accu maar ik ondervind hier geen hinder van.

Verder vind ik persoonlijk het scherm, camera en geluid allemaal prima in orde. Ik ben dus zeer tevreden met deze telefoon!

Pluspunten

• Accuduur (4000mah accu!)
  • supersnel
  • mooi scherm
  • camera
  • supersnel laden 4,5 ampere!

Minpunten

• Geluidskwaliteit minder bij max. volume (schel)
  • beetje zwaar maar zelf geen hinder van