Gigaset GS270 plus 32 GB / blauw / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Gigaset GS270 plus 32 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Andries 28-01-2020

Voor de lage prijs uitmuntende kwaliteit

Uitstekende kwaliteit voor de prijs. Vergelijkbaar met de duurdere Samsungs. Alle apps werken prima evenals de accu. Bij normaal gebruik om de 2 dagen opladen, bij weinig gebruik gaat de accu wel 5 dagen mee. Wel de achtergrondapps uitzetten.

Pluspunten

• Accu
  • Android
  • Apps
  • Vormgeving

Peter 15-04-2019

Probleem met opladen is voorbij

Ik baalde van elke dag opladen, dus elke dag even geen telefoon. Gezocht naar een betaalbare smartphone (onder € 200) met maximale accu. Dat is de Gigaset 270 plus voor € 149. 5000 Mah, redelijk intensief gebruikt na opstarten, hij hoefde pas na VIJF dagen aan de stekker. Verder uitstekend instrument. Vooral de gesproken opdrachten verbazen me: Je roept een contactpersoon en je hebt hem op het scherm. Nadeel? Ik kan er geen bijpassende hoes bij vinden. Kennelijk is het toestel daar te nieuw voor.

Pluspunten

• 5000 Mah
  • Veel mogelijkheden en toch goedkoop
  • Snelle toegang met gesproken opdrachten

Minpunten

• Kan geen hoesje vinden

Freddie van den Brom 30-01-2019

Basic android met grote accucapaciteit!

Op zoek naar een smartphone voor mijn 68-jarige moeder kwam ik deze 'GIGASET DS270 plus' tegen op de website van Expert voor ongeveer € 150,- (ca. € 100,- na cashback actie).
Android 7.x zonder poespas en een geweldige accucapaciteit van 5000 mAh. Direct updates naar Android 8.x.
Ik zou er volgens mij ook prima mee uit de voeten kunnen, maar ben nog tevreden met mijn huidige Moto G5 plus.
Ik heb goede ervaringen met Gigaset DECT telefoons en wist niet dat dit merk ook smartphones fabriceerde, maar ga er van uit dat deze aanschaf ook een positieve ervaring gaat worden.
Als dat zo blijkt te zijn, dan is de GS270 plus qua prijs/kwaliteit verhouding een TOPPERTJE !

Pluspunten

• Accu 5000 mAh
  • Basic Android 7.x
  • Updates naar 8.x

Roelof 16-08-2018

Super gsm lange accu tijd snelle funktie ook snelle lader

Mooie telefoon met geweldig beeld, accu en nieuwste android prima camera lekker snel snel opladen en dit voor een keurige prijs echt TOP

Pluspunten

• Accu
  • Snellader
  • Nieuwste android

Minpunten

• Niets

Mark 01-07-2018

Super prijs kwaliteit verhouding

Gigaset GS 270 plus een paar weken in bezit. Hiervoor altijd Samsung gehad. Voor de helft van het geld koop je een vergelijkbare telefoon met de zelfde specificaties van het merk Gigaset. Daar komt dan als plus bovenop een extra sterke accu en een recentere besturingssysteem van Android en een snellader. Ook het beeldscherm en de kwaliteit van de foto's zijn helemaal top.

Pluspunten

• Prijs/kwalteit
  • Accu
  • Besturingssysteem
  • Beeldscherm
  • Kwalitiet foto's

Arno 20-01-2018

zeer goede accu duur

heb de GS 270 plus nu enkele weken in gebruik, een top telefoon
de accu gaat makkelijk 2 dagen mee, gebruik whatsapp, internet en youtube dagelijks en aan het einde van de dag nog meer dan 60% accu over.
scherm uitmuntend, tel is erg snel met android 7.0.
prijs kwaliteit excellent.

Pluspunten

• beeld kwaliteit
  • accu duur
  • snelheid
  • vinger scan