Apple iPhone X grijs / 64 GB - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
iOS

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

DJA 18-11-2017

Geweldige IPhone

Ok, ik heb lang getwijfeld of ik voor de nieuwe IPhone 8 Plus zou gaan of voor de IPhone X. De reden waarom ik voor de X ben gegaan is dat het nieuwe design me aanspreekt en ook de bediening voor een groot deel is veranderd. Daarbij, ik had een IPhone 6 Plus en wilde dan ook weer echt iets nieuws. Bijkomend voordeel is dat de afmeting van de telefoon iets kleiner is terwijl het scherm groter is.

Ik heb de X nu 1 dag gebruikt en ik ben er ontzettend blij mee. Ik was bang dat ik de Home button zou missen, maar eerlijk gezegd is de intuïtieve “veeg beweging” heel handig. Ik heb nog niet 1 keer misgegrepen.

Het scherm is fantastisch scherp, de telefoon is heel snel en het nieuwe ontwerp spreekt me erg aan. De telefoon is gewoon erg gelikt. Wel ff een screenprotector kopen morgen want het glas lijkt me toch erg kwetsbaar. Dat heb ik met met mijn 6 Plus ook gedaan en na 3 jaaar ziet die telefoon er nog uit als nieuw.

Ik ben voor de zilveren variant gegaan omdat dat voor mij mee Apple uitstraalt dan een zwarte. Maar goed, dat is natuurlijk heel persoonlijk. De camera geeft mooie scherpe foto’s.

Oh ja en dan face id. Ik was bang dat je de telefoon opzichtig voor je gezicht moest houden om de telefoon te ontgrendelen. Niets is minder waar. Ik kan de X gewoon op het bureau laten liggen en dan herkent de telefoon alsnog mijn gezicht. Kortom, het werkt feilloos, ook in het donker zo heb ik inmiddels ondervonden.

Ik vind deze X echt een aanrader voor Apple liefhebbers en voor mensen die gewoon een goed werkende smartphone willen hebben die alle snufjes heeft die je mag verwachten.

Pluspunten

• Face ID
  • Uitstraling
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• Kwetsbaar vanwege vele glas