WIKO Harry goud / 16 GB / (dualsim) - Reviews

Besturingssysteem
Android

4,2

joost 12-02-2018

slecht ding, elke keer internet kwijt

een telefoon met problemen, elke keer is hij weer via wifi het internet kwijt en moet je wifi uitzetten om toch internet te hebben.
ook opnemen is een crime, knop werkt slecht.

Minpunten

• wifi
  • gebruiksgemak

PJWW 10-11-2017

Prima toestel

Gewoon een meer dan prima toestel. Alle mogelijke toepassingen werken goed en heel snel. Luidsprekertje is misschien iets minder, maar dan vergelijk ik wel met toestellen van meer dan dubbele prijs.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • prijs
  • specificaties
  • naamgeving

Minpunten

• speakertje
  • naamgeving
Geschreven voor: WIKO Harry antraciet / 16 GB / (dualsim)

Michiel 04-07-2018

Voor zijn prijs een goede telefoon met enkele minpuntjes

Ik wilde een budget-smartphone omdat ik hem niet heel intensief gebruik. Ik heb de WIKO Harry gekocht omdat deze telefoon meer opslag- en werkgeheugen heeft dan andere telefoons in deze prijsklasse.Tot nu toe nog geen hele grote problemen gehad met de telefoon; hij werkt snel en met zowel de wifi als gps constant aan gaat de accu 2 dagen mee. Ook handig is de WICUBE app dat, in combinatie met het WICUBE hoesje informatie over bv de accuduur en gemiste oproepen en berichten geeft terwijl het hoesje gesloten is.

De telefoon heeft wel wat kleine minpuntjes. Het verbinden met wifi netwerken kan lang duren, met name bij openbare netwerken. Niet alle ingebouwde apps zijn even gebruiksvriendelijk; zo geeft de weerapp al ruim een maand aan dat er gepland onderhoud wordt gepleegd en moet je voor diverse apps door allerlei mappen navigeren om hem te starten.

Pluspunten

• Veel opslagruimte
  • Accuduur

Minpunten

• Verbinden met wifi duurt lang
  • Standaard apps niet altijd gebruiksvriendelijk
Geschreven voor: WIKO Harry goud / 16 GB / (dualsim)

Duursema 30-06-2018

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Prima telefoon voor ruim honderd euro. Je kunt natuurlijk niet heel veel verwachten voor deze prijs. Om te bellen en apps te gebruiken is dit toestel prima. Geluid en foto's maken kan wel maar kwaliteit is erg matig.
Heb het toestel nu een half jaar en de terug-knop is defect. Heb een reparatie aangevraagd. Ben heel benieuwd naar de service van WIKO (Gekocht bij de Wehkamp overigens).

Pluspunten

• Kleur
  • Formaat

Minpunten

• Slechte camera
  • Matig geluid
  • terug-knop nu al defect

arthur 12-06-2018

Nog nooit zo'n slechte smartfone gehad

Model startte niet op. bij BASE GEEN OMRUILING OF TERUGBETALING !!! 7 weken moeten wachten en nu werkt hij, ongeveer. Slecht scherm, moeilijk zichtbaar. Batterij in 1 dag plat. Draait vanzelf nummers (mijn vorige GSM deed dat ook). Scherm wordt zwart na enkele seconden en moeilijk om terug in dezelfde modus te geraken. Krijg geen "normale" opneemtoets te zien ... . NIKS DAN ELLENDE
Geschreven voor: WIKO Harry antraciet / 16 GB / (dualsim)

Joost 05-06-2018

Slecht werkend toestel en nog mindere service van wiko

Vanaf het begin problemen met dit toestel en ook nu werkt hij niet naar behoren. Al een paar maal teruggestuurd voor reparatie, maar komt terug en de klacht is er nog.

Minpunten

• Slechte internet via WIFI