WIKO Harry 16 GB / goud / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WIKO Harry 16 GB / goud / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,1

Cynneke 12-03-2019

Nooit meer een Wiko

Ben ik ontevreden over het toestel op zich? Nee....
De geluidskwaliteit is goed, de snelheid is goed en de foto's (waar ik hem hoofdzakelijk voor gebruik) zijn ook goed.

Waar ik wel doodmoe van word, is het constante spammen van de app Telefoon-Assistentie die je gratis en voor niets van Wiko bij de telefoon krijgt. Ik heb gepoogd hem te blokkeren (verwijderen kan al helemaal niet), maar dat negeert hij. En je kan hem ook het zwijgen niet opleggen. De hele dag door word je gek van alle meldingen dat je telefoon in slechte staat is en dat je daar via telefoon-assistentie wat aan kan doen.

Zelfs 1 uur nadat ik hem in gebruik genomen had (nieuw gekocht bij bol) zeurde hij hier al over. Dood- en doodziek word je van dat spammen en al helemaal omdat je deze app dus door je strot geduwd krijgt en er niets tegen kan doen. Alleen hierom zou ik NOOIT meer een wiko willen!!

Pluspunten

• Werkt goed verder
  • Foto's zijn goed

Minpunten

• Junk die je erbij krijgt.

Anne 22-10-2018

Ik hou van Harry

Mn hele dure xperia laten vallen terwijl hij nog niet afbetaald was, dus even een harry gekocht om de tijd door te komen. En nu wil ik niet anders meer! Wel een extra geheugenkaart erbij kopen, want het systeem neemt belachelijk veel in beslag, maar nooit problemen gehad met bv gps (itt xperia). Kek kleurtje en hij doet alles hetzelfde en soms sneller als de dure bekende merken. Nadeel: de camera is niet bedoeld om echt mooie foto's te maken. Van dichtbij werkt prima, van ver wordt het al snel korrelig en de flitser helpt niet echt.

Pluspunten

• Prijs
  • Gps
  • Gadgets
  • Telefoon gaat lang mee zonder minder te presteren
  • Snel opgeladen

Minpunten

• Camera is niet heel goed
  • Geheugen wordt door systeem in beslag genomen

Theo 31-08-2018

Prima toestel

Prima toestel voor zijn geld alleen klepje voor batterij is heel lastig open te maken maar gelukkig hoef dit niet vaak

Pluspunten

• Goed en niet duur

Minpunten

• Klepje voor batterij

Michiel 04-07-2018

Voor zijn prijs een goede telefoon met enkele minpuntjes

Ik wilde een budget-smartphone omdat ik hem niet heel intensief gebruik. Ik heb de WIKO Harry gekocht omdat deze telefoon meer opslag- en werkgeheugen heeft dan andere telefoons in deze prijsklasse.Tot nu toe nog geen hele grote problemen gehad met de telefoon; hij werkt snel en met zowel de wifi als gps constant aan gaat de accu 2 dagen mee. Ook handig is de WICUBE app dat, in combinatie met het WICUBE hoesje informatie over bv de accuduur en gemiste oproepen en berichten geeft terwijl het hoesje gesloten is.

De telefoon heeft wel wat kleine minpuntjes. Het verbinden met wifi netwerken kan lang duren, met name bij openbare netwerken. Niet alle ingebouwde apps zijn even gebruiksvriendelijk; zo geeft de weerapp al ruim een maand aan dat er gepland onderhoud wordt gepleegd en moet je voor diverse apps door allerlei mappen navigeren om hem te starten.

Pluspunten

• Veel opslagruimte
  • Accuduur

Minpunten

• Verbinden met wifi duurt lang
  • Standaard apps niet altijd gebruiksvriendelijk

Duursema 30-06-2018

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Prima telefoon voor ruim honderd euro. Je kunt natuurlijk niet heel veel verwachten voor deze prijs. Om te bellen en apps te gebruiken is dit toestel prima. Geluid en foto's maken kan wel maar kwaliteit is erg matig.
Heb het toestel nu een half jaar en de terug-knop is defect. Heb een reparatie aangevraagd. Ben heel benieuwd naar de service van WIKO (Gekocht bij de Wehkamp overigens).

Pluspunten

• Kleur
  • Prijs
  • Formaat

Minpunten

• Slechte camera
  • Matig geluid
  • terug-knop nu al defect

arthur 12-06-2018

Nog nooit zo'n slechte smartfone gehad

Model startte niet op. bij BASE GEEN OMRUILING OF TERUGBETALING !!! 7 weken moeten wachten en nu werkt hij, ongeveer. Slecht scherm, moeilijk zichtbaar. Batterij in 1 dag plat. Draait vanzelf nummers (mijn vorige GSM deed dat ook). Scherm wordt zwart na enkele seconden en moeilijk om terug in dezelfde modus te geraken. Krijg geen "normale" opneemtoets te zien ... . NIKS DAN ELLENDE

Joost 05-06-2018

Slecht werkend toestel en nog mindere service van wiko

Vanaf het begin problemen met dit toestel en ook nu werkt hij niet naar behoren. Al een paar maal teruggestuurd voor reparatie, maar komt terug en de klacht is er nog.

Minpunten

• Slechte internet via WIFI

joost 12-02-2018

slecht ding, elke keer internet kwijt

een telefoon met problemen, elke keer is hij weer via wifi het internet kwijt en moet je wifi uitzetten om toch internet te hebben.
ook opnemen is een crime, knop werkt slecht.

Minpunten

• wifi
  • gebruiksgemak

PJWW 10-11-2017

Prima toestel

Gewoon een meer dan prima toestel. Alle mogelijke toepassingen werken goed en heel snel. Luidsprekertje is misschien iets minder, maar dan vergelijk ik wel met toestellen van meer dan dubbele prijs.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • prijs
  • specificaties
  • naamgeving

Minpunten

• speakertje
  • naamgeving