Samsung Galaxy Note 8 64 GB / goud / (dualsim) - Reviews

64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 7.1.1
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Note 8 64 GB / goud / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Vicktor 25-09-2017

MOOI en snel !!! Een lust voor de ogen!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb mijn Note8 nu iets van anderhalve week. Mooi toestel deze Samsung Galaxy Note8, zit goed in elkaar en is perfect afgewerkt. Veel handigheden die prima werken.
Nadelen? Mmm valt wel mee. De vingerscanner zit niet echt handig, maar dat heb ik opgelost door het toestel met één hand vast te houden en met de andere hand te scannen (net zoals ik dat jaren heb gedaan met mijn Note4). Overigens ook met één hand, dat is een kwestie van wennen. Op deze manier werkt het prima. Wat ik meer gebruik is gezichtsherkenning. Werk prima en razend snel. Verder is het toestel glad, maar daar moet je misschien ook aan wennen. Al met al een goede keuze voor toch wel veel geld.

Sorry, ik houd er niet van om een 'uitstekende'-beoordeling te geven, maar de Note8 is dit zeker waard. Voor mij als eindscore een dikke 9!

Pluspunten

• Scherm (grootte, helderheid en contrast)
  • Batterij (incl. batterij-besparingsalternatieven)
  • Functionaliteit (o.a. split screen en S-pen)
  • Snelheid
  • Bouw (perfect afgewerkt)

Minpunten

• Bixby werkt niet in het Nederlands

Danielle 11-01-2019

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / goud / (dualsim)

Een vriend van mij had dit product aanbevolen vanwege de batterij duur en ik heb helemaal geen spijt van mijn keuze. Het model ziet er mooi uit. Het groote scherm maakt het makkelijker voor mij om te typen en ik kan meer apps op mijn mobiel downloaden.

Ik moet er wel even gewend aan raje a dat de home button geen knopje is, maar in de touch screen.

Pluspunten

• Sterke batterij
  • Groot screm
  • Veel geheugen
  • Redelijke prijs

Minpunten

• Past niet in mijn broekzak

Linda666 31-12-2018

Hou van me note 8

Fijne telefoon!
Altijd al een Note fan geweest. Je kanner zoveel mee. Formaat vind ik top. Laat zelfs me tablet links liggen.

Marion07 31-12-2018

Geweldige mobiel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / goud / (dualsim)

Ik ben zeer tevreden over mijn Samsung Galaxy note8. Het toestel maakt prachtige foto's. Heeft een heel mooi helder scherm. Heeft handige features. Een fantastisch toestel!

Maarten102 31-12-2018

Perfect voor werk en privé

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / goud / (dualsim)

Sinds ik deze telefoon heb gebruik ik hem zeer veel voor mijn werk.. snel notuleren en door sturen. Bijlages zijn makkelijk toe te voegen.

De telefoon is snel en stabiel.

Kortom een perfecte tool.

Ley6 31-12-2018

Top!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / goud / (dualsim)

Ik heb de Note 8 nu bijna een jaar en ben nog steeds heel tevreden. Ik ben vooral blij met de Note 8 omdat ik vaak foto's bewerk, dit gaat perfect met de s-pen.

Anoniem 31-12-2018

Super toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / goud / (dualsim)

Heb al jaren de note 4 5 en de2 gehad nu de 8 ben hier super tevreden mee beste wat ik ooit gehad heb super met die pen te werken zoveel mogelijkheden

Dirkje321 31-12-2018

Beste smartie èver

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / goud / (dualsim)

Na mijn Note 4 was het wel heel lang wachten op een vervanger maar het was het waard! Tekenen als een malle ( de belangrijkste reden van de aanschaf ), de mooiste foto's, lange batterijduur, onverwoestbaar, en gewoon mooi!

Lunie 31-12-2018

Lekker groot en scherp scherm.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / goud / (dualsim)

Ben helemaal Note fan, heb al eens een ander toestel geprobeerd maar na 2 maanden toch weer een note opgehaald. Geweldig toestel de Note serie. Nu note 8 de volgende weer een Note maar dan de 9 of nieuwer.

Buijsmann 31-12-2018

Beste Note tot nu toe!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / goud / (dualsim)

Note gebruiker van het eerste uur. Super tevreden met mijn nieuwe model.met name het slanke design maakt de eenhands bediening maakt het toestel nog gebruiksvriendelijker . Veel functies net weer even uitgebreider al voorheen.

Larissab 31-12-2018

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / goud / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu een aantal maanden en hij is top. Ben van Apple overgestapt naar Samsung en ik had mij geen betere telefoon kunnen wensen. Hij is snel, mooi beeld en maakt prachtige foto's.

Anoniem 31-12-2018

De Note Series "Best ever"

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / goud / (dualsim)

Vanaf de Note 1, samen met mijn echtgenote, altijd grotr fans van de Note Series gebleven.
Met onze Note8's zijn we wederom heel te vrede over de performances.

Sabinemm 30-12-2018

Top camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / goud / (dualsim)

Ik maak heel veel foto's en deze camera is gewoon geweldig. Alsof je met een echte aan het foto's bent. Ik bewerk ze ook en op vakantie alleen maar met de note 8 gefotografeerd wow wow

Rico P 30-12-2018

Zeer goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / goud / (dualsim)

Ik heb de Note 8 nu sinds een half jaar. Ik werk zelf in een glasfabriek waarbij ik hoofd van een sub afdeling ben. De Note 8 heeft veel opties waar ik dagelijks gebruik van maak. Denk aan de Stylus pen, de slo-mo optie, de snelle notitie optie, de reminder app, etc... Ik heb de Note 8 ook hiervoor aangeschaft. Het enige waar ik bang voor zou zijn in het begin was de hitte waarme ik werk. Of de telefoon deze hitte zou kunnen verdragen, maar hij houdt het fantastisch goed.

Kortom; een geweldige telefoon met goede opties

SSchraa 30-12-2018

Goede camera, geweldig scherp scherm.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / goud / (dualsim)

Een jaar geleden gekocht, nog steeds enorm tevreden mee. Ik laat mn telefoon nog wel eens vallen, maar deze kan daar erg goed tegen. De note 8 heeft een heel mooi scherm met hoge resolutie, automatische helderheidsaanpassing werkt goed en zorgt voor de juiste hoeveelheid licht die je scherm uitstraalt. Door de 8-core processor is de telefoon erg snel en zijn games en andere apps moeiteloos te gebruiken.

Al met al een prachtig apparaat die ik waar voor zijn geld vind.
Heb helaas al een tijd geleden mijn toestel op het scherm op een steentje laten vallen, hierdoor zit er een barst langs de zijkant van het scherm. Maar hiertegen is geen enkel scherm bestand, ik vind het het waard om te melden dat de dunne barst niet groter wordt, of zich tot een spinnenweb ontwikkelt, ondanks dat ik dus mijn note 8 wel vaker laat vallen.

S. Schraa, Haarlem

Dustangell 30-12-2018

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / goud / (dualsim)

Voor deze telefoon had ik een sony omdat ik daar altijd fan van ben geweest maar ik had zoveel problemen met de batterij dat ik t op een gegeven moment zat was en besloten heb om te gaan kijken voor een note 8. Heb m nu een aantal maanden en ben nogsteeds uiterst tevreden met deze telefoon. Doe erg lang met de batterij dit was voor mij een pre omdat de sony elke keer kapot ging met de batterij. Super camera en telefoon werkt snel.

NickBenda 30-12-2018

Goede telefoon alleen wel snel langzaam

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / goud / (dualsim)

Heb deze telefoon nu bijna een jaar en hij bevalt me heel goed. De pen is zeer handig voor mn werk, wanneer ik een foto maak kan ik meteen bij tekenen wat de bedoeling is en notities erbij maken. Het praten en dan omzetten naar tekst werkt ook super goed, het zou wel handig zijn als je hier makkelijker punten aan toe kan voegen. De telefoon werd wel snel langzaam, laatst een reset gedaan nu gaat het weer beter. Blijkbaar slaat hij wel veel rotzooi op waar je niet van weet.

HansK 30-12-2018

Super mooie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / goud / (dualsim)

Ik heb de Note 8 nu iets meer dan een jaar en ben er nog steeds heel EEG blij mee. Hij maakt zeer mooie foto's en video's. Maar ook het gebruikersgemak is zeer groot. Daarbij is de pen niet te vergeten een zeer grote plus. Al met al een zeer goeie en makkelijk maar zeer uitgebreide telefoon om te hebben en te gebruiken bij zeer diverse momenten. Met een woord top.

Holo_vortex 30-12-2018

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / goud / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu een half jaar. Heb tot nu toe nog steeds geen problemen er mee hij is nog nooit vast gelopen en er zijn nog nooit dingen mee fout gegaan de camera op deze telefoon is super ook onderwater. Wat ik het meest fijne nog steeds vind aan deze telefoon is dat de S-pen heeft ik gebruik hem zo nu en dan nog wel eens en voor een persoon met wat dikkere vingers is zo een pen echt een uitkomst. Daarom prima telefoon. Goed in gebruik ligt lekker in de handen is niet zwaar, goeie camera's en natuurlijk is makkelijk in gebruik.

Evita 29-12-2018

Samsung note 8

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / goud / (dualsim)

Het is en geweldig fijnen telefoon kan niet meer zonder zou ook niks anders meer willen als me note8