Nokia 8 koper / 64 GB - Reviews

64 GB opslag
Besturingssysteem
Android

Jaap 14-12-2017

Wat een geweldig toestel!

Wat een geweldig toestel, ik heb hem nu ruim 3 maanden en heb na diverse Samsung modellen eindelijk weer eens een toestel wat op geen enkel punt teleur stelt. De snelheid is ongekend en alles gaat zonder enige hapering en de accuduur is geweldig. Kunnen andere fabrikanten een voorbeeld aan nemen. De hele dag intensief gebruiken en s'avonds gewoon nog 40% over hebben. Kortom alle lof voor Nokia die een toestel op de markt heeft gezet die beter is dan zijn concurrenten voor de helft van een Samsung S8 ( bij Coolblue op dit moment slechts 400 euro!!!!).
Kan dit toestel iedereen aanraden!

Pluspunten

• Accuduur is geweldig
  • Updates gewoon ieder maand
  • Camera is geweldig maar ja met een Carl zeis lens.
  • Supersnel opstarten

jlo 14-02-2018
  • Product gekregen

mooi scherm , goede accuduur.

Eindelijk weer een heerlijke stockandroid telefoon .. In dec heeft mij nexus 5x het begeven , en op dat moment was er bij de mmarkt een aanbieding van deze Nokia 8 . De prijs was toen 400,- euro. Dit was de doorslag om de telefoon aan te schaffen.
Voor geen moment spijt gehad. hij is supersnel , nu al oreo 8.1. buiten de eigen camera app andere camera apps getest. Batterijduur is gewoon geweldig . Bij intens gebruik heb s avonds nog 30 procent over van de accu . Gewoon gebruik kan hij 2 dgn mee. En het allerbelangrijkste wordt maandelijks upgedated , daar kan Sammy sung nog van leren. Blijkbaar in nokia 8 sirroco al in de maak . Nog beter scherm en accu ..Ga zo door Nokia . Je bent terug van weggeweest. Altijd goede ervaringen gehad met dit merk . sterk , degelijk en betaalbaar.
Gewoon een geweldig product voor dit prijsje.

Minpunten

• Camera app heeft een update nodig!

ReneAP 01-02-2018

Een geweldige telefoon.

Was al tijden opzoek naar een nieuwe voor mij oude Windows telefoon. Ik kwam uit op de Nokia 8 draaiende op een kale versie van Android. Deze telefoon heeft high end specificaties en is razend snel. Maar wat zeker de doorslag heeft gegeven is het update beleid van het bedrijf wat de Nokia telefoons maakt. Uit de doos gelijk een update naar Android Oreo en iedere maand netjes de beveiligings updates. Daar kan Samsung en andere nog een hoop van leren.

Pluspunten

• Snelheid
  • Batterij
  • Scherm
  • Updates
  • Stevig gebouwd

mgi 27-11-2017

mooie telfoon voor een goede prijs

Mooie smartphone die een heerlijke blanke Android heeft, snelle processor en een 2K scherm. Ik kom af van apple en is mijn eerste Android telefoon. hopelijk bevalt Android dit bespaart me dan veel kosten.

wel is het nog moeilijk om accessoires te verkrijgen, zoals een hoesje. immers Nokia is sinds back in de smartphone wereld met Android en timmert aan een opkomst.

Pluspunten

• snelheid
  • kwaliteit scherm
  • prijs
  • eenvoudige Android
  • 64GB intern geheugen

Minpunten

• geluid minder van kwaliteit dan mijn iPhone 6
  • beschikbaarheid accessoires