WIKO LENNY 4 16GB 16 GB / blauw / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WIKO LENNY 4 16GB 16 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Frank 19-04-2018

budget mobiel, maar bevalt prima

Eerder al een review gedaan, maar toen had ik het net.
Nu zijn we een paar maanden verder en ik moet zeggen dat de Wiko Lenny4 mij prima bevalt. Accuduur is toch wel goed, vergelijkbaar met de Sony Experia die ik hiervoor had. Eigenlijk doet de mobiel alles goed. Ik heb geen ervaring met games, want dat doe ik niet. Maar surfen op het net, email etc doet het allemaal goed.
Kortom, gewoon tevreden en nog 2 jaar garantie ook.

Frank 28-12-2017

prijs - kwaliteit

Op zoek naar een andere smartphone. Ik had een Sony Xperia M5. Hiermee vergelijk ik de Wiko Lenny4 mee. Accuduur van de Wiko is iets korter. Scherm en kleuren zijn goed. Reageert redelijk snel. Metalen behuizing en ligt lekker in de hand. Grote pluspunt is 16G geheugen, had bij Sony 8G. Deze Wiko heeft geen 4g, maar mis ik niet. Ik gebruik de telefoon niet voor games. Paar fotos als test genomen en deze zien er goed uit. Heeft automatische scherpstelling.
Kortom: prijs kwaliteit lijkt me wel in orde. Bovendien ook nog eens 2 jaar garantie.

Pluspunten

• geheugen 16g
  • prijs
  • ziet er voor de prijs mooi uit
  • 2 jaar garantie

Minpunten

• accu iets minder