Motorola Moto C Plus 16 GB / zwart / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Motorola Moto C Plus 16 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

Rina 08-05-2020

Irritante telefoon

Is toch bedoeld om mee te telefoneren, maar dat lukt slecht, heel erg irritant ding. Begrijp niet dat die nog goed gevonden wordt door andere mensen. Liefst zou ik hem gelijk in de prullebak gooien, maar ik heb er ruim 100 euro voor betaald. Vreselijk.

Pluspunten

• geen

Minpunten

• telefoneren lukt slecht

Peter 15-05-2018

slechte antenne, vastlopers.

Ik heb dit toestel nu een week of drie maar gauw een ander gekocht, wat een bocht is dit zeg. Als iedereen 4G heeft heb ik, met een beetje geluk, 3G maar meestal H+. Is de ontvangst wat minder dan heeft iedereen 3G en ik H of zelfs E. Verder loopt het toestel met de regelmaat van de klok vast, wat dan alleen verholpen kan worden door de accu uit te nemen, en ik vind de hele besturing niet fijn. Nu een LG K10 en ben weer tevreden. ik ga eens kijken of ik de moto terug kan brengen. het hoesje en bescherm ruitje à somma dertig Euro ben ik natuurlijk sowieso kwijt. Enige pluspunt vind ik dan de accuduur.
Met vriendelijke groet
Peter

Pluspunten

• accu

Minpunten

• antenne
  • vastlopen
  • bediening

JSblom 16-04-2018

goede accu duur

spijt van de aankoop, telefoon opnemen is problematisch, scherm wordt na twee keer overgaan zwart . knopje aan de zijkant is moeilijk te vinden.

Pluspunten

• accu duur is goed.
  • groot scherm

Minpunten

• telefoon opnemen probleem
  • knopje aan de zijkant te klein

j blom 19-12-2017

Groot scherm en lang accuduur prijs is goed.

Ik heb deze gekocht om de prijs en accu duur, wat ik mis is als ik gebeld word, ik de telefoon niet op de speaker kan zetten.
Er zit geen qwerty op , erg onhandig

Pluspunten

• prijs
  • lange accuduur

Minpunten

• geen qwerty toets
  • geen speaker

kees slikker 06-12-2017

mooi groot scherm en super processor

ik vind dit een super Phone voor deze prijs.doet alles wat ik ervan verwacht..camera ook top. nummers kiezen met stem is ook makkelijk..en je kan ook 2 simkaarten gebruiken.

Pluspunten

• schermgrootte
  • android 7
  • stembesturing
  • duo sim

Minpunten

• nog niet gevonden