Honor 8 Pro 64 GB / blauw / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Honor 8 Pro 64 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jeremy 24-07-2017

Mooi groot qhd scherm, goeie accuduur

Is ondertussen al mijn 3de Honor. En lijn hoeveelste smartphone zou ik niet kunnen zeggen maar denk dat ik min elk jaar een nieuwe heb en soms zelfs 3x per jaar afhankelijk als ik tevreden ben of niet.
Vorige was een Oneplus 3t en LG G6. Accuduur is beter of gelijk als de OP 3T, zeer tevreden dus. Heb wel een grotere display en nog eens QHD. 64gb, 6gb RAM, 4000 mAh batterij en met geheugenkaart uitbreidbaar.
Zéér tevreden van de batterij en ben nogal een intensieve gebruiker met deze kom ik makkelijk heel de dag door. Display is zeer mooi en zeer scherp natuurlijk. Voor sommige mss net iets te groot maar ik wilde deze keer toch nog eens een klein stapje hoger. Camera ook goed wel minder pixels dan de 3T maar nog steeds zeer mooie scherpe foto's enkel als je inzoomt op de foto zie je dat je minder pixels hebt. Wel meer tevreden dan deze van de LG. De nieuwe emui is weer een pak beter dan mijn vorige honor, nu kies jezelf als je appdrawer wilt of niet 👍
Was vroeger 1 van mijn enigste punten dat ik wat jammer vond maar nu is dit opgelost.
Ook was ik wel gewoon om met dubbel tap to wake-up maar met de powerknop aan de zijkant lukt het ook wel, kan zijn dat dit zelfs terug komt na update ofzo. Was gewoon even aanpassen.
De vingerafdruk sensor is zeer snel en goed.
Zéér tevreden terug met de Honor en heb echt al heel veel toestellen gehad van bijna alle gekende merken die hier te koop zijn.
Prijs kwaliteit is Honor net zoals Oneplus bij de beste alhoewel Oneplus de laatste tijd ook telkens pak duurder wordt en de kwaliteit daarmee niet stijgt.
Wil je een kleiner goedkoper toestel, bekijk de Honor 8 of 9, allebei zéér mooie toestellen met high specs en pak goedkoper dan andere met gelijkaardige specificaties.

Pluspunten

• Display, scherp, groot en helder
  • Batterij duur zeer goed
  • Software terug beter dan vorige Emui
  • Goede camera's zowel voor als achter
  • Geheugen, intern en uitbreidbaar, snelle processor

Minpunten

• Voor kleine handjes misschien wat groot
  • Geen optische beeldstabilisatie