Samsung Galaxy S8+ 64 GB / blauw

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S8+ 64 GB / blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

ed 04-07-2017

Waterbestendig met ??

Geschreven voor: Samsung SM-G955F

Let op, want de term waterbestendig is zeer misleidend, als het toestel nat is geworden, kop koffie eroverheen , is de kans zeer groot dat de connector van het opladen beschadigd is geraakt, dan is het toestel niet meer te repareren en dat voor zo'n duur toestel.

Minpunten

• waterbestendigheid
  • weinig reparatie mogelijkheden

Servie 01-07-2017

Super Gave Samsung S8 plus

Heb de nieuwe paradepaardje van Samsung gekocht de S8 plus (zilver).
Deze is wel wat aan de dure kant,maar daar krijg je ook wat voor terug.
Bijvoorbeeld de irisscan, deze is echt super en hij werkt prefect en zeer snel.
Dus een goede beveiliging voor je mobiel de samen met je vingerafdruk (want deze zit er ook nog op aan de achterkant) heb je rots vaste beveiliging.
En zo zijn er nog een aantal van extra's op deze S8 plus model teveel om op te noemen.
Dit super exemplaar die je misschien liever thuis ergens in een kluisje legt , dan achter in je broekzak zou willen doen.
Dus ik zou zeggen overtuig je zelf en koop er ook een, je mag je zelf ook eens verwennen of niet dan!

Pluspunten

• Zeer mooi model
  • Lig goed in de hand
  • Met zeer veel mogelijkheden

Minpunten

• Prijs wat aan de dure kant

Servie 22-06-2017

Super,Gave,Mooie model van Samsung

De Samsung galaxy S8+

Heb de nieuwe paradepaardje van Samsung gekocht de Galaxy S8+ bij Wehkamp,deze is wel wat aan de dure kant maar dan krijg je er ook wel wat voor terug. Bijvoorbeeld de irisscan deze is echt super en werkt prefect voor de beveiliging en zo zijn er nog en tal van extra's op de S8+model.
Dit super exemplaar die je misschien liever thuis ergens in een kluisje legt, dan achter in je broekzak zou willen bewaren.
Dus ik zou zeggen en overtuig je zelf en verwen je zelf eens en koop er ook een.

Servie

Pluspunten

• Irisscan goede beveiliging
  • Makelijke te bedienen
  • Super beeld
  • Zeer veel mogelijkheden
  • Zeer snel

Minpunten

• Prijs wat aan de dure kant

Roy 08-06-2017

Groot helder scherm

Geschreven voor: Samsung SM-G955F

Prachtige telefoon in het top segment. Werkt perfect en snel.
Als je het geld er voor over hebt. Is het een prachtige telefoon

Pluspunten

• Scherp helder beeld
  • Licht gemakkelijk in de hand
  • Werkt foutloos en snel

Minpunten

• Bixby werkt nog niet goed
  • Duur

finalcut62 08-06-2017

Mooi groot scherm, ben wel bang voor schade bij val

De S8+ vind ik een mooie maat hebben voor oudere ogen ;-)... Prachtig scherm en heldere bediening. Prettige telefoon.

Pluspunten

• Briljant scherm
  • Redelijke prijs
  • Goede grootte
  • Snel

Minpunten

• Waarschijnlijk snel schade bij vallen

Hans 27-04-2017

Fraai scherm, uitstekende camera, maar slechte ontgrendeling

Geschreven voor: Samsung SM-G955F

Na precies een week met de Galaxy S8+, tijd voor een iets uitgebreidere review. Ik heb de S8+ als opvolger van de S7 Edge die is doorgeschoven naar een familielid. Ten opzichte van de S7 Edge, is de S8+ een toestel met vooral een groter scherm. Het is een schitterend toestel met een even goede camera dat opvalt door het enorme scherm. Als opvolger van de S7 Edge, is het toestel wel merkbaar groter. De breedte is gelijk, maar de toegenomen lengte van een krappe centimeter en de op papier bijna verwaarloosbaar toegenomen breedte en dikte, maakt het toestel in borst- of broekzak toch wel merkbaar groter. Misschien komt het mede door het relatief dikke en wat stuggere hoesje wat ik er omheen heb, de Clear Stand View Cover. Voor mij is dit de grootste telefoon ooit, maar ook meteen dè grootste. Met andere woorden, een volgend toestel mag niet groter zijn en zou eigenlijk liefst weer de afmetingen van de S7 Edge moeten hebben. Let dus op wanneer je dit toestel overweegt: als je de S7 Edge al aan de grote kant vindt, kies dan voor de 'gewone' S8.

Maar je maakt natuurlijk wel de blits met de plus. Het is een schitterend toestel om te zien, het scherm is fantastisch goed, de accuduur lijkt vooralsnog beter dan die van de S7 Edge, de camera is vergelijkbaar. Verbeterpunten ten opzichte van de S7 zijn het toegenomen ingebouwde geheugen (chapeau voor Samsung die gewoon 64 GB in zijn toestellen stopt!), de enorm goede oordopjes van AKG (met een gewone 3,5 mm stekker :)) en nieuwe manieren van ontgrendelen.

Hier zit meteen het belangrijkste nadeel van de S8 ten opzichte van de S7: die nieuwe manieren van ontgrendelen, werken simpelweg niet altijd goed. Gezichtsherkenning werkt goed bij licht wat vergelijkbaar is met de situatie toen je je gezicht registreerde. Heb je dat overdag gedaan, kun je het 's-avonds bij schemerlicht meestal vergeten. Of wanneer je 's-morgens met je ongekamde haar je telefoon probeert te gebruiken, kan dat ook wel eens niet lukken... Gezichtsherkenning heeft voor mij dan ook afgedaan. Sinds vanmorgen heb ik mijn irissen gescand. De eerste resultaten lijken positief, maar als ik alle waarschuwingen zie die je krijgt wanneer je dit activeert, wordt je daar ook niet vrolijk van. Het kan mogelijk niet werken wanneer je een bril op hebt, het werkt niet in direct zonlicht, er mag geen stof of vet op de plekken zitten waar de iris sensoren zitten... En het is gewoon minder snel. Je moet exact goed naar de S8 kijken met je ogen binnen de cirkels, anders werkt het niet goed. Gewoon je telefoon ontgrendelen terwijl die vlak op een tafel ligt door een geregistreerde vinger op de home knop te houden, zit er niet meer in...

Waar de vingerafdrukscanner van de S7 redelijk goed werkte, is die van de S8, mede door zijn locatie, voor mij gewoon niet te gebruiken. Ook dit komt mede door het hoesje wat ik heb en de grootte van de telefoon. Als ik dan mijn zoon zie die net deze week een OnePlus 3T heeft gekocht waar de vingerafdrukscanner gewoon perfect en razendsnel werkt, wordt ik toch een beetje jaloers... Echt dom van Samsung om op zo'n peperduur toestel zo'n slechte ontgrendeling aan te bieden.

Nog even over de Clear Stand View Cover: met als nadelen wat dik en stug en door de dikte ook een extra complicatie met de vingerafdrukscanner, is het verder wel een erg fijn en fraai hoesje. Natuurlijk ben je de glanzende achterkant kwijt, maar ik heb bij de grijze uitvoering van de S8+ het grijs/paarse hoesje, en dat ziet er zeer fraai en luxe uit. De kleur past heel mooi. En met de glanzende voorkant van het hoesje, blijft je scherm opvallen. De doorschijnende notificaties zien er chic uit. Nog een minpuntje blijft het feit dat het 'always on' display niet meer always on is. Hoesje dicht, en het scherm gaat toch uit. Dat was bij de S7 al zo met de transparante covers, het is nu dus nog steeds niet opgelost. Wel verbeterd lijkt de binnenkant van het hoesje. Die is mooi zacht waardoor je volgens mij niet meer zo snel krassen op het scherm krijgt door dit hoesje, wat bij de S7 nog wel gebeurde. Het hoesje dankt zijn naam aan de feature dat je hem neer kunt zetten wanneer je een film kijkt. Dat werkt goed. Het hoesje is daardoor wat aan de dikke kant. Maar ach, als ik de valtesten zie en hoe snel de S8 aan de achterkant breekt, is het mij wel een wat dikker hoesje waard!

Als ik het dan toch zo uitgebreid over accessoires heb, ik heb bij de S8+ ook de nieuwe snelle draadloze oplader gekocht. Voor zeg € 70, krijg je een mooie draadloze oplader. Alleen jammer dat er voor dat geld geen extra adapter zit met een USB-C kabeltje... Nu heb ik genoeg laders in huis, waaronder een Aukey lader met QuickCharge 2.0. Maar die is niet erg snel... Zeg maar gewoon tergend langzaam. Met de bij de S8+ geleverde reisadapter en bijbehorende USB-C kabel, ging het nog steeds niet snel. Inmiddels heb ik een extra Samsung adapter aangeschaft, de Samsung 25W USB-C fast charger. Eigenlijk is dit de Tab Pro of Note 7 lader. Deze levert naast 5 en 9 V ook 12 V bij 2,1 A. Dat kan de draadloze lader volgens het boekje wat er bij zit aan en is een stuk meer dan de 9V/1,67A die de standaard adapter geeft. Met deze adapter, waar ook meteen een extra USB-C kabeltje bij zit, gaat het draadloos laden redelijk snel. Redelijk. Vanmorgen had mijn telefoon nog 33%. Op de draadloze lader zou het 1 uur en 50 minuten geduurd hebben om vol te zijn, met de standaard adapter duurde het 1 uur en 12 minuten. Ik blijf het een groot verschil vinden. Je moet de draadloze adapter mijns inziens dus alleen gebruiken op je nachtkastje als het je niet uitmaakt hoe snel hij vol is, als dat de volgende morgen maar het geval is, maar anders blijft de gewone lader toch het fijnst. In combinatie met het feit dat er geen adapter bij de draadloze lader wordt geleverd, kan ik deze accessoire eigenlijk alleen maar afraden.

Pluspunten

• Fraai uiterlijk
  • Schitterend, bijna randloos scherm
  • Goede AKG oordopjes met 3,5 mm stekker
  • Accuduur

Minpunten

• Gezichtsherkenning werkt niet altijd
  • Irisscanner heeft veel nadelen
  • Vingerafdrukscanner werkt gewoon niet goed
  • Merkbaar groter dan de S7 Edge

Theo 05-06-2017

Bedankt voor deze zeer uitgebreide review die mij zeker helpt bij mijn telefoonkeuze.
Persoonlijk vind ik de grote van de telefoon als minpunt noemen niet juist.
Hij heet niet voor niets de S8+ en als dit voor jou te groot is had dan een S8 genomen.
Verder niets dan lof voor deze review .