Nokia 3 16 GB / silver white

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia 3 16 GB / silver white op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

arys 08-12-2017

duidelijk scherm

Geschreven voor: Nokia 3 16 GB / wit, koper

ik had een windows tel maar wilde een andere hoewel die niet slecht was maar te weinig apps tot deze in de aanbieding voorbij kwam bij de mediamarkt

Pluspunten

• groot scherm
  • snel

Minpunten

• tot nu toe geen

Kim 28-11-2017

Stevige buitenkant

Geschreven voor: Nokia 3 16 GB / zwart

Ik vind het een goede telefoon, ik heb hem alleen nodig voor mijn werk en dus heb ik verder niet allerlei apps erop staan, maar wat hij moet doen doet hij perfect.

bryan 21-11-2017

toestel valt oververwachts uit

Was zeer tevreden over het toestel. Nu een twee keer verslapen omdat het toestel in de nacht zonder reden uitging, dus ging mijn toestel-wekker niet af. Bij accu-gebruik kon ik zien dat het by 60% accu was uitgevallen tweede keer bij ongeveer 50%. Nu een support vraag uitstaan bij Nokia. Nog geen antwoord.

Koen 09-11-2017

Onbetrouwbaar toestel

Geschreven voor: Nokia 3 16 GB / zwart

Eind augustus 2017 Nokia 3 gekocht bij MM Ede, deed het in het begin goed maar begon na paar weken geregeld uit te vallen, soms zelfs 2 keer per dag. Alleen via reset weer op gang te krijgen. Ter reparatie aangeboden bij MM en na 2 weken weer terug , accu was vervangen. Na 1 dag weer dezelfde klachten. Moet nu weer gerepareerd worden. Erg jammer , is verder een fijn toestel, als ie het doet....

Pluspunten

• ontwerp
  • accuduur

Minpunten

• onbetrouwbaar

Xolit 26-10-2017

Prachtig smartphone voor bijna gratis!!!

Geschreven voor: Nokia 3 16 GB / zwart

Mooie kwalitatief telefoon, makkelijk in gebruik voor een heel mooi prijsje...
Echt een aanrader dus

Pluspunten

• Makkelijk in gwbruik.
  • Moie disign

Tevredenklant 20-08-2017

Zeer tevreden

Geschreven voor: Nokia 3 16 GB / zwart

Ik was op zoek naar een niet te dure smartphone, niet te groot en van goede kwaliteit. In de winkel raadde men mij de Nokia 3 aan.
Het apparaat was snel in gebruik genomen en functioneert uitstekend. Hij start snel op, alle apps draaien goed en het beeldscherm is van goede kwaliteit. Foto's maken gaat ook gemakkelijk. Het ding kan alles wat ik van een smartphone wil (wat apps draaien, bellen, internetten, wifi, foto's maken) en doet dat uitstekend. Ik ben erg blij met deze Nokia 3!

Pluspunten

• klein formaat, maar niet té
  • strak vormgegeven
  • gebruiksgemak
  • gunstige prijs