Huawei P10 lite goud / 32 GB - Reviews

Opslag
32 GB opslag
Besturingssysteem
Android

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Lubra 07-06-2017 Product paar maanden in bezit

Huawei P10 lite. Glas is mooi maar erg kwetsbaar

Prachtige telefoon, maar o zo kwetsbaar. Heb de telefoon aangeschaft samen met de originele Huawei P10 lite case, maar een klein stootje of dragen in de kontzak van je broek geeft snel een barstje in je scherm. Verder een prima telefoon. Na jaren vast blijven houden aan de Windowsphone nu toch maar de overstap gemaakt naar Android. En ja de beschikbare Apps en de meer bijgewerkte apps is toch wel lekker. Ondanks de kwetsbaarheid toch een positieve beoordeling. Het Android menu is voor mij nog niet erg intuitief, maar dat zal in de loopt der tijd wel beter worden.

Pluspunten

• Mooi helder scherm
  • vingerafdrukscanner top
  • gebruikersgemak

Minpunten

• degelijkheid
  • toegangkelijkheid Android menus

Constance 17-04-2017 Product paar dagen in bezit

Schitterende kleuren

Dit is mijn derde Huawei telefoon, wat mij als eerste opviel aan deze Huawei was de kleuren.
Deze telefoon heeft veel ruimte en is zeer snel, en makkelijk ingebruik.
Deze past makkelijk in je broekzak, is niet groot en niet te klein.
Alleen 1 min puntje vandaar een 9, dat is het vingerafdruk scannen werkt niet helemaal goed.

Pluspunten

• Kleuren
  • Snel
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Vingerafdruk scanner

Ingrid 14-04-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi scherm, handig overzetten

Ik heb hem nog maar 1 dag, maar het is een vrij grote telefoon die niet in een broekzak past, maar dat hoefde ook niet. Mooi beeldscherm, je kunt goed tv kijken. Er zat een handige app-tip op waardoor je alle gegevens van de oude telefoon automatisch kon overzetten naar de nieuwe. Muziek klinkt ook goed. Overzichtelijke indeling van apps.

Deborah 04-07-2017 Product paar dagen in bezit

mooi design

mooie prijs voor de telefoon. het design is heel erg mooi vanwege de kleur en de stijl. verder was de service goed en ik werd snel geholpen. ook ben ik erg blij met de vingerarfdrukscanner.

Pluspunten

• mooi design
  • goede kwaliteit foto's
  • groot scherm

Krista 18-08-2017 Product paar dagen in bezit

Top toestel

Ik heb de Huawei p10lite nu een paar dagen en vind hem echt top. Ik kan niet zeggen dat er veel veranderd is ten opzichte van de p8 maar alsnog een prettig toestel. Het design vind ik ook erg mooi. Helaas is de achterkant van het toestel zo glad dat ie overal van af glibbert. Erg vreemd. Een hoesje is daarom een must.

• Snelheid

Minpunten

• Erg glad

Patricia 02-08-2017 Product paar dagen in bezit

Fijn toestel

Perfect toestel, mooi en helder scherm, fijn gebruik, vingerscan werkt perfect en gehele toestel makkelijk in gebruik. Ben blij met de lite versie.