HTC U 11 64 GB / zilver

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HTC U 11 64 GB / zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Job 06-11-2018

Scherm kwaliteit

Ben al een tijdje in het bezit van deze HTC U11. Werkt goed, maar vind dat de knijp functie geen enkele toegevoegde waarde heeft. Zet deze vaak in een universele carkit houder waardoor de knijp functie ook wordt geactiveerd. Zou uitgezet moeten kunnen worden, maar weet nog niet hoe. Het bij mij standaard bijgeleverde casino heeft me meer problemen dan voordeel gegeven. Doordat deze alleen om de hoeken vallen is dit meteen een zwakte voor het scherm. Helaas viel al snel de HTC van een stoepje af +/- 20cm. en mijn eerste barst zat er al in. Hierna leek het er wel op dat het scherm steeds gevoeliger werd voor barsten. Zit nu op alle hoeken beschadigen. Heb dit bij de eerste beschadiging al doorgegeven aan waar ik deze gekocht had met abonnement. Herstel zou dan ruim € 225,- kosten. Ook geven ze een van de beste camera's te hebben, maar bij een beetje schemering waar ik dan de flitser gebruik, zijn de foto's van zeer slechte kwaliteit. Voor de daadwerkelijke kosten van dit toestel en de zwakte van het scherm en tegenvallende foto's is dit dan ook voor mij de laatste HTC.

Pluspunten

• Werkt snel
  • Ziet er goed uit
  • Boom sound met bijgeleverde headset zeer goed

Minpunten

• Scherm, niet geheel gebruikt is wel van glas
  • Foto kwaliteit bij minder licht
  • 2e sim alleen zonder SD kaart plaatsing mogelijk
  • Boom sound zonder headset valt tegen
  • Achterkant glimt mooi maar zeer kras gevoelig

Lianne H 26-12-2017

Fantastische telefoon

de HTC U11 voldoet werkelijk aan al mijn verwachtingen. Een hele mooie gebruiksvriendelijke telefoon voor een goede prijs.
De knijpfunctie om gelijk foto's te kunnen maken is echt heel gaaf. Een heel mooi helder scherm en de HTC U11 heeft een service die je met alles helpt, het instaleren gaat met gemak door het stap voor stap menu als je begint.
Ik heb altijd HTC gehad en blijf bij mijn merk, De HTC gaat zeker met zijn tijd mee, kortom een supertelefoon die echt niet onderdoet voor de meest gangbare smarttelefoons.

Pluspunten

• knijpfunctie voor foto's
  • overzichtelijk menu
  • duidelijk en heel helder scherm
  • vriendelijke prijs
  • makkelijk te bedienen

R. de Bruyn 21-12-2017

De HTC U11 is HET alternatief voor iPhone en Samsung

Geschreven voor: HTC U 11 64 GB / zwart

Sinds een maand ben ik in het bezit van de HTC U11 en ik heb er geen seconde spijt van, wat een ontzettend fijn en mooi toestel. Dit model is de tweede keer dat ik HTC gebruik want mijn eerste was de HTC One M7, ook al zo’n mooi toestel. Heel fijn in het gebruik en een fantastisch geluid, zowel via de boomsound speakers als via de oordopjes. Alleen over de camera was ik veel minder te spreken. Leuk dat ultrapixel verhaal toen maar ik vond de fotokwaliteit ontzettend tegenvallen. Toen ik 2 jaar geleden een ander toestel mocht kiezen, heb ik HTC even links laten liggen omdat bij het toenmalige model, de M9, de fotokwaliteit nog steeds niet op het niveau lag van zijn concurrenten.

Omdat voor mij de iPhone (veel te duur en er zijn betere en goedkopere alternatieven op de markt) en Samsung Galaxy (compleet overhyped en boordevol overbodige eigen apps) sowieso geen alternatief zijn, werd het de afgelopen 2 jaar de LG G4. Ook een fijn toestel in het gebruik met een zeer goede camera en de lederen achterkant gaf het dan nog een leuk aanzien maar het was het toch net niet qua uiterlijk.

En toen kwam HTC dit jaar met de U11 op de proppen. Qua uiterlijk, is er in het high end segment naar mijn mening geen mooier toestel in 2017 uitgebracht, wat een beauty, maar hoe zit het met het de rest? Nou, ook dat zit helemaal goed. De eigen Sense schil die HTC over Android heeft gegoten, is heel minimaal. Het is bijna de kale versie en die is zeer vriendelijk en overzichtelijk in het gebruik. Daarnaast reageert het toestel ontzettend snel en heel erg soepel, geen enkele hapering te bekennen. Met een volle accu kom je bij normaal gebruik met gemak de dag door en heb je ‘s avonds nog genoeg over. Qua beeldkwaliteit doet de U11 niet onder voor de Amoled schermen. Ontzettend scherp beeld met mooie natuurgetrouwe kleuren en niet dat vreselijk onnatuurlijk overzadigde zoals bij Samsung.

Op het gebied van geluidskwaliteit is er simpelweg geen concurrentie, wat een fantastisch geluid geeft dit apparaat. De boomsound speakers produceren een mooie, heldere sound, niet dat blikkerige, en met de bijgeleverde oordoppen in, is het helemaal feest. Via de, wat ze noemen, USonic sound, komt er een geluid uit dat geen enkel ander toestel produceert. Kraakhelder en met een heerlijk diepe bas waarbij de geluidskwaliteit via die dopjes automatisch op je oren wordt ingesteld. En aangezien ik veel muziek luister, is het een waar lust voor het oor. Een wereld van verschil met mijn vorige toestel, de LG G4.

Maar hoe zit het met de camera? Nou, met de U11 heeft HTC het eindelijk helemaal voor elkaar. Hij maakt prachtige foto’s en schiet zeer goede filmpjes en ook in mindere licht omstandigheden, staat hij zijn mannetje. Dit toestel kan zich werkelijk op alle vlakken met speels gemak gemak meten met zijn naaste concurrenten, dat laten de verschillende vergelijkingsreviews op YouTube duidelijk zien.

Deze HTC is in het high end segment het perfecte alternatief voor de vele iPhone en Galaxy modellen. Bijkomend voordeel is de prijs want we blijven Nederlanders. Omdat het toestel niet bijster populair is (volkomen onterecht), is het momenteel een stuk goedkoper dan de Galaxy S8/S8 Plus en verbijsterend veel goedkoper dan de iPhone 8 en 8 Plus, om over de iPhone x maar helemaal te zwijgen. Kortom met de HTC U11 haal je een zeer mooie en op alle vlakken perfecte smartphone in huis.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Camera
  • Geluid
  • Het is geen iPhone of Samsung
  • Zeer gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Uuuuh .....