Samsung SM-G950F

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 4 andere uitvoeringen
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Marco 26-08-2019

Accu zeer slecht na 1,5 jaar gebruik

Voor een high-end telefoon zou je niet moeten accepteren dat hij na 1,5 jaar op halve kracht functioneert. Deze telefoon kostte €899,- en de accu is nu zeer slecht, zodra hij de 35% aantikt valt hij uit. Gek genoeg moeten we dit heel gewoon vinden bij telefoons, maar zou iemand dit accepteren bij een wasmachine een tv of een fiets dat hij na 1,5 jaar nog maar zeer beperkt te gebruiken is? Ik ben erg teleurgesteld in deze Samsung galaxy S8

Pluspunten

• Top toestel als hij net nieuw is
  • Vormgeving
  • Scherm

Minpunten

• Accu
  • Prijs kwaliteit verhouding

Hendri 20-06-2019

Ik beveel het product niet aan!

Ik heb inmiddels 1 jaar, nadat mijn dochter het eerste scherm kapot heeft gegooid netjes opgelost door verzekering. is helaas het 2de scherm ook kapot.... dit doordat ik hem op de tafel heb neergelegd dacht door spanning of iets dergelijks Samsang zegt dat dit niet kan maar zegt kout dat ik hem heb laten vallen, ze willen hem graag ophalen voor reparatie. (nu heb ik het vermoeden dat de schermen zodanig zwak worden geproduceerd dat men naar extra omzet uit haalt!!! Momenteel is accu ook hard achter uit aan het gaan 2x per dag aan de lader is niet overbodig! Kortom na 5 Samsung telefoons is dit de laatste!

Pluspunten

• Scherm erg mooi van design
  • grote opslag
  • geen

Minpunten

• heel zwak scherm
  • slechte serviceafdeling Samsung
  • Zeer zwakke accu
  • slechte berijkbaarheid

Karolina 14-03-2019

Galaxy s8

Ik ben heel blij, 100% ;);););););) .........😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁jestem bardzo zadowolona,szybka wysyłka, no i telefon dobrze zapakowany

hendri 02-03-2019

Ik beveel het producht aan om niet te kopen!

Door eigen toedracht scherm kapot, deze laten maken bij Phonehouse Nieuw en meest dure hoesje erbij gekocht! Direct begon deze het scherm kuren te krijgen.
Maand erop spontaan kleine barsten in scherm. Phonehouse gebeld zij zeggen'moet nieuw scherm in omdat wij niet samen werken met Samsung zijn kosten voor u', of neem contact op met Samsung. Samsung geen bedrijf met serive na een half uur zoeken krijg ik een facebook-bot die zegt dat zij nieuw is en mij direct aangeeft dat de kosten voor mij zijn... Later wordt het gesprek overgenomen door een dame. zij verteld dat het toestel moet opsturen en wordt er gekeken of deze gemaakt kan worden maar dat de kosten voor mijn rekening zijn.
Omdat het toestel al meer kuren en ik het gevoel heb dat dit ook niet opgelost kan worden, is dit het eindresultaat. 4 maand ergenis en 1000 euro armer!

Pluspunten

• Groot geheugen
  • Groot scherm

Minpunten

• geen service en slecht berijkbaar
  • zeer zwak scherm
  • slecht en geen berijk

WP 01-11-2018

Groot helder scherm, goede accuduur

Prima ding. Lekker snel, mooi en helder scherm. Zeer gebruiksvriendelijk in overzetten van data van mijn oude telefoon (ook een Samsung).

Pluspunten

• Makkelijk data overzetten van oude telefoon
  • Mooi scherm
  • Lange accuduur

jacomina 01-11-2018

Mooi scherm

Mooi toestel, batterij gaat lang mee, eenvoudig in gebruik. Irisscan en vingerafdruk niet geweldig. De prijs van het toestel is ook ok.

Pluspunten

• ligt lekker in de hand
  • snel
  • batterij gaat lang mee

Minpunten

• Iriscan , vingerafdruk werken onvoldoende

Hendri 28-10-2018

Eerste Samsung telefoon met problemen

Telefoon is erg kwetsbaar op hoeken ook met hoesje... na reparatie of update toch zeer storende punten.

• Grote date

Minpunten

• Kwetsbaar
  • Gebruikersgemak
  • Accu snel leeg
  • Toetsenbord verschijnt lang niet altijd
  • Vaak onnodige updates

Peggy 21-10-2018

Scherpe foto’s

Mooi toestel
Ik heb de zilvere gekocht
Werkt prima
Camera is perfect
Einige minpunt is de afdrukkscanner die naast de camera ligt

Minpunten

• Afdruk scanner

Albert de Jager 06-10-2018

Mooi groot scherm

Mooie uitstraling, meer vermogen.
Betere foto’s
Handig ingebruik
Licht redelijk in zijn prijs klassen

Pluspunten

• Goed beeld

Minpunten

• Net

Jan 01-10-2018

Prachtig scherm van Samsung S8

Het is een echte super en prachtige mobieltoetsel Samsung Galaxy S8,. waarmee kun je leuke en mooie foto's maken van steden, auto's en natuur. Het is een echte aanrader!

Pluspunten

• Camera
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Vingerafdruk

Melanie 31-07-2018

Fijne smartphone

Geschreven voor: Samsung SM-G950F

Ik heb deze telefoon pas net in mijn bezet, maar ben nu al meer dan tevreden. Hij reageert fijn op aanraking, dit merk ik vooral bij het typen waar mijn vorige telefoon (moto g4 plus) slechter reageerde. Ik vind de vormgeving mooi met de lichte kleuren. Het nadeel aan het scherm is dat door de gebogen randen foto's die ik eerder heb gemaakt de tekst er niet helemaal op staat. Maar verder is het prima en helder. De camera is ook erg scherp. Ik ben dik tevreden.

Pluspunten

• Geheugen
  • Camera
  • Snelheid

Minpunten

• Gebogen scherm

Joeyvv1992 31-07-2018

Helder groot scherm met de juiste accuduur

De samsung Galaxy S8 beschikt over 2 camera's die zelfs onder water mooie heldere foto's maken. Het is echter wel jammer dat het scherm op water reageert waardoor het soms lastig is om de juiste foto te maken onder water. Verders is de telefoon precies wat je hebben wil. De telefoon werkt snel en toch makkelijk met alle functies die hij heeft.

Pluspunten

• Helder beeld
  • Heldere foto's onder water
  • Goede accuduur
  • Ligt lekker in de hand

Minpunten

• Scherm reageert op water
  • Gezichtsherkenning werkt alleen met veel licht

Bert 16-06-2018

Is er leven na de S3?

Geschreven voor: Samsung SM-G950F

Al weer heel wat jaartjes geleden de S3 gekocht. Wat een toestel! Wat een vooruitgang in de wereld van de mobiele telefonie. Sindsdien de S4, S5 en S7 gehad. Zeker, het werd allemaal wat sneller en de camera werd bij de S7 stukken beter, maar iedere keer vraag ik mij na aanschaf van een opvolger af: "Is dit toestel werkelijk een stap voorwaarts?" Bij de S8 denk ik opnieuw: Geen S3 ervaring! Samsung past handigheden van vorige toestellen aan en maakt ze eerder gebruikersonvriendelijker. Daarnet dacht ik nog een optocht te filmen, maar het touchscreen is onbetrouwbaar, zeker door die randloze toestellen. Je mist de good old menuknop. Buitenkant is belangrijker dan kwaliteit geworden. Samsung: Do not change a winning team! Helaas weer een jaar nodig om aan een nieuw toestel te wennen.

Pluspunten

• Helder scherm

Minpunten

• Randloos is geen vooruitgang
  • Touchscreen is niet alert
  • Ik mis de menuknop.

Niko 07-05-2018

Prima telefoon

Goede telefoon over het algemeen, geen belangrijke minpunten
Irisscan doet het maar gebruik het niet veel, vingerafdruk nooit iets mee gedaan vanwege de plaatsing.
Je kan tegenwoordig alles uitzetten of aanpassen dus allemaal geen last van.

Accu, camera, design, snelheid allemaal erg goed.

Pluspunten

• accu
  • snelheid
  • camera

Minpunten

• vingerscan plaatsing

Kim 29-01-2018

Mooi design

De telefoon heb ik nog maar kort.
Het scherm is helder en groot. Super fijn.
De snelheid in vergelijking met mijn vorige telefoon is aanzienlijk beter.

Minpunten

• Geen goed beschermend hoesje

Siënna 28-01-2018

Mooi scherm!

Nu een dag in bezit van deze mooie smartphone. Erg blij mee. Ziet er erg mooi uit. Wel erg wennen aan de vingerafdrukscanner op de achterkant. De camera werkt uitstekend en maakt zeer scherpe foto's. Wel vind ik dat de batterij best snel leeg gaat, wat ik niet had verwacht.

Pluspunten

• Goede camera
  • Mooi groot scherm

Minpunten

• Kwetsbaar

Bert2004 27-10-2017

Beste scherm wat er is en goede accuduur uiteindelijk

Geweldig en snel toestel met betere accuduur dan de S6 wat tussentijds laden overbodig maakt. Ik doe er makkelijk een dag mee en heb dan nog dik over.
Verbruik 's nachts een 4% is netjes
Scherm is kleurrijk en scherp.
Alles werkt perfect en ik begrijp de kritieken dan ook niet.
Waardeloos vond ik in eerste instantie de vingerscanner op de achterkant, maar ik moet toegeven, dit werkt perfect. Minder vond ik ook de kromming van het glas waar bijna geen protector op past omdat het ding gaat wijken op den duur en het contact verliest met het scherm, in combinatie met een cover kan je dit helemaal schudden, dus geen protector voor mij en wel een case.

Pluspunten

• Langere accuduur
  • Mooi en kleurrijk scherm

Minpunten

• Laden gaat niet heel snel
  • Kromming van het glas, liever vlak.

Dt-tje 24-10-2017

Fijne telefoon, erg slechte batterijduur

Als trouwe Samsung gebruiker (al jaaaaren) ben ik nu ontevreden met de S8. Het gebruik en de telefoon zelf heb ik geen klachten over, alleen wordt mijn vreugde zwaar ondergesneeuwd door de korte tijd die de batterij mee gaat. Nog geen dag en dan moet ik de batterij alweer opladen. Soms zelfs na 9 uur.
Ik gebruik de telefoon echt niet veel en ik heb er geen muziek op staan.
Ik heb de telefoon nu een kleine week in gebruik en de eerste 2 keer de batterij helemaal leeg laten gaan, voordat ik m weer heb opgeladen. Hier kan de korte batterijduur dus ook niet door komen.
Al met al.. een domper (en ik moet er nog twee jaar mee doen). De volgende wordt waarschijnlijk toch een Apple

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Helder beeldscherm

Minpunten

• Batterijduur!!
  • Oude Samsung stekker past er niet op

Steven 30-09-2017

Toptoestel

Ik heb de Samsung S8 nu een paar weken, tijd voor een review. In arctic zilver met afgeronde vormen en een strakke montage is het een mooi toestel met een premium uitstraling. Hiervoor had ik een LG G3. Die vond ik eigenlijk net wat te groot voor een broekzak (ik gebruik geen hoesjes). Daarom gekozen voor de iets smallere S8 in plaats van de S8+. Het lange scherm werkt prima voor het lezen van nieuwsartikelen en bv forums. Voor het kijken van video is het niet ideaal, maar dan heb ik betere alternatieven. De kwaliteit van het scherm en de snelheid van het toestel zijn veel geroemd. Prettig dat er gelijk 64 GB bij zit. Dit had voor mij ook 128 GB mogen zijn (ik download veel grote playlists op Spotify en op vakantie ook nog wel eens wat series). Maar een geheugenkaartje is er snel bijgeprikt. Ik gebruik het toestel zakelijk en zit daardoor vast aan een toegangscode. Waar ik erg blij mee ben is dat ik als alternatief nu de irisscanner heb. Deze werkt lekker snel, ook met bril, als je hem recht voor je gezicht houdt. De vingerafdrukscanner en gezichtsherkenning gebruik ik daarom niet.

Over Bixby heb ik gemengde gevoelens. Ik begrijp niet wat het toevoegt bij normaal gebruik, het geven van commando’s via stem stoort andere mensen en is niet sneller. Je moet ze bovendien allemaal maar uit je hoofd leren. Ik gebruik Bixby wel in de auto om het toestel handsfree te kunnen bedienen. Maar dan moet je wel erg hard spreken. De Bixby knop heb ik opnieuw geconfigureerd en start bij mij de zaklantaarn op. Ik vind de positie van de knoppen trouwens niet prettig. Ze zijn gemaakt zodat je ze allemaal direct kunt bedienen met één hand. Maar vaak moet je wat tegendruk geven en dan druk ik per ongeluk een tegenoverliggende knop in. Ook bij het uit mijn broekzak halen druk ik vaak per ongeluk knoppen in. Heel prettig vind ik de USB-C aansluiting. Ben ik eindelijk af van de kwetsbare en lastig te monteren micro USB. Over de batterijduur en het opladen heb ik trouwens geen klachten. Ik vind het wel jammer dat de batterij niet zelf te verwisselen is.

Het is een veilig gevoel dat het toestel waterdicht is. Ik gebruik hem ook als routeplanner op de fiets (fietsknooppunt werkt erg goed). In de Haicom fietshouder zit hij dan mooi stevig vast. Dezelfde houder gebruik ik ook in de auto waar ik een bevestigingspunt op het dashboard heb gemonteerd.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Snelheid
  • Gebruiksgemak
  • Goede oordopjes
  • Nauwelijks bloatware

Minpunten

• Belachelijk lage reviews voor dit toptoestel
  • Positie knoppen

Hai 31-08-2017

Groot scherm

Scherm is lekker groot maar toch is het toestel handig te gebruiken. Accu gaat een stuk langer mee ondanks de grootte van het scherm.

Pluspunten

• Makkelijk gegevens overzetten van s6 naar s8+
  • Goedkoopste voor splinter nieuw tst.
  • Eigenlijk alles

Minpunten

• Bixby knop op onlogische plaats

Wouter 16-08-2017

Zeer slechte service bij schade

Pas op de afhandeling van schade door Samsung!
Ik had telefoon opgestuurd met een defecte aux/microfoon aansluiting. Ik heb daarbij expliciet aangegeven dat het daarom ging. Vervolgens krijg ik bericht terug dat er lichte schade aan het scherm is, dat als gebruiksschade wordt gezien. Dat wordt als excuus gebruikt om de garantie te laten vervallen op het totale toestel. Oftewel: schade wordt alleen gerepareerd als ik 350 euro neerleg, en als ik daar niet akkoord mee ga dan kan ik 60 euro betalen om mijn toestel ongerepareerd terug te krijgen want anders wordt het vernietigd.
Na contact met de klantenservice van Samsung claimen ze dat de garantie op alle onderdelen van het toestel vervalt zodra er een lichte cosmetische schade geconstateerd wordt aan een van de onderdelen en er niks anders op zit... dusss

Minpunten

• Betrouwbaarheid product
  • Service bij schade
  • Service bij klachten

Manon 26-07-2017

Prachtig toestel, maar minder goed dan verwacht

Ik heb de Samsung s8 inmiddels een maand of twee in bezit. Hiervoor had ik de Samsung S6 edge, wat een fantastisch toestel was. Ik heb altijd Samsung gehad en ben altijd zeer tevreden. Daarom was ik erg enthousiast met de mooi ogende Samsung s8 en heb ik hem direct aangeschaft toen mijn abonnement afliep.

Het scherm is ronduit fantastisch. Hele mooie resolutie, prachtige kleuren en er is veel moeite gedaan om het scherm zoveel mogelijk te benutten.

Daar ligt naar mijn mening ook de zwakke plek van dit toestel. Er is geen fysieke homeknop meer en ik heb ondervonden dat dit met tijden heel irritant is. Op mijn s6 edge zat de vingerafdrukscanner aan de voorkant. Deze is nu naar de achterkant, langs de camera. Je moet regelmatig je vinger opnieuw plaatsen, omdat die je vinger niet herkent.

De irisscanner en gezichtsherkenning heb ik welgeteld 1 dag gebruikt, maar gauw weer uitgezet. Zodra je in een ander soort licht zit, herkent die je niet. De vingerafdrukscanner gebruik ik wel, maar als ik even snel mijn scherm wil ontgrendelen, toets ik liever mijn pincode in, aangezien dat 10x sneller gaat. Jammer!!

De camera is daarentegen echt prachtig. Ik ben ermee op vakantie geweest en heb geweldige foto's en video's kunnen maken. De kleuren en details zijn super, maar 1 tip: ga niet inzoomen zowel op foto's als in video's. Dan gaat er veel kwaliteit verloren.

Het systeem is verder heel snel, duidelijk weer sneller dan mijn oude s6 edge. Het lijkt soms dat die vastloopt, maar dat is dan omdat ik per ongeluk met een stukje vinger op het scherm zit. Let hier dus op. Batterij gaat bij mij bij veelvuldig gebruik (bijv. op vakantie bij het maken van foto's, video's, luisteren naar muziek en checken van social media) een dag mee. Anders net geen twee dagen.

Zorg wel dat je een hoesje koopt. Bij mijn oude s6 edge heb ik nooit een hoesje gehad, maar ook bijna geen gebruikerssporen na 1.5 jaar. Na twee weken zaten er op mijn s8 al krasjes, zowel op de voorkant als de achterkant. Een hoesje is dus zeker een aanrader.

Zoals ik al aangaf in de titel: prachtig toestel, maar voor deze prijsklasse had ik er wel wat meer van verwacht...

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Snel systeem
  • Fotocamera

Minpunten

• Vingerafdrukscanner
  • Batterijduur
  • Bekrast snel
  • Prijsklasse

meroli 26-10-2017

Note: er zit wel een fysieke home knop op. Je kunt onderaan het scherm in het midden drukken.

van der Geest 11-07-2017

Goede reparatie service van Samsung

Geschreven voor: Samsung SM-G950F

In eerste instantie starte mijn toestel om de haverklap opnieuw op. Dit euvel deed zich direct vanaf het begin voor. Omdat de leverancier het toestel niet wilden omruilen (dat kon alleen binnen 24 uur) het toestel bij Samsung aangemeld voor reparatie. Maandagavond aangemeld en de volgende ochtend werd het toestel reeds opgehaald door een koerier. Vrijdagochtend het toestel na reparatie via een koerier terug ontvangen. Samsung heeft het moederboard vervangen en daarmee is het probleem opgelost. Dus ondanks een valse start met het nieuwe toestel goed opgelost door Samsung.

Het toestel nu wederom een paar dagen in gebruik. Formaat is prima. Toestel is net zo groot als de Samsung Galaxy S7 edge alleen het scherm is nu langer en beslaat het hele toestel. De software is weer verbeterd ten opzichte van de S7. Irisscanner werkt niet goed en de vingerafdrukscanner zit op een onhandige plaats aan de achterkant.

Overzetten van een vorige Samsung naar de Galaxy S8 gaat heel makkelijk met Samsung Smart Switch. Alles instellingen, apps, passwords, contacten en zelfs je foto's worden over gezet.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Snelle processor
  • Eenvoudige bediening van toestel en apps
  • Batterij gaat erg lang mee, zeker twee volle dagen
  • Gezichtsherkenning is erg makkelijk

Minpunten

• Irisscanner functioneert niet goed
  • Vingerafdrukscanner op een onhandige plaats

van der Geest 27-06-2017

Samsung Galaxy S8 herstrart op willekeurige momenten.

Geschreven voor: Samsung SM-G950F

Direct vanaf ingebruikname problemen met mijn nieuwe Samsung Galaxy S8. Het toestel herstart diverse keren per dag op willekeurige momenten. Tijdens het gebruik van verschillende apps en zelfs tijdens het voeren van telefoongesprekken loopt het toestel helemaal vast. Het scherm wordt dan zwart en het toestel herstart zichzelf.

Toestel nu terug gestuurd naar de leverancier en om een ander toestel gevraagd. Hopelijk ligt het aan dit enkele exemplaar. Alhoewel ik op diverse forums wereldwijd lees dat het probleem zich vaker voordoet.

Pluspunten

• Mooi scherm beslaat volledige toestel
  • Goede specificaties

Minpunten

• Toestel (dit exemplaar) functioneert niet goed.

Yannick 05-06-2017

Prachtig scherm en erg snel

Hele mooie telefoon met het beste scherm van alle smartphones op dit moment.
Duur, maar zeker wel het geld wel waard!

Pluspunten

• Scherm 2960 × 1440 pixels
  • Snelle processor
  • Goede camera
  • Iris scanner
  • Vingerscanner werkt wel goed met een hoesje.

Minpunten

• Vingerscanner aan achterkant