Huawei P10 Plus 128 GB / dazzling blue

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 128 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei P10 Plus 128 GB / dazzling blue op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Willempiie 10-05-2017

Een echt Powerhouse

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

Huawei heeft mij op het gebied van kwaliteit en prijs aangenaam verrast. Mijn eerste huawei was een mate 7, daarvoor altijd een iPhone gehad. Die laatst genoemde ging in mijn ogen altijd veel te snel kapot. Toen er weer eens een van mijn iPhones kapot ging kocht ik een gebruikte mate 7. Al vanaf de eerste dag aangenaam verrast door het fijne besturingssysteem en de kwaliteit van de telefoon. Voor mij was de keuze na de mate 7 snel gemaakt, een Huawei. Nu nog een model uitzoeken! Mijn oog viel direct op de prachtige P10 en dan met name de P10 plus. Ik heb hem gelijk gepreorderd. Eenmaal bij mij aangekomen (sneller als verwacht) was ik weer onder de indruk. Het toestel is ontzettend snel met zijn 6gb!! Werkgeheugen en voor de camera is maar 1 woord nodig: perfectie. Jort samengevat, de Huawei P10 plus is een super telefoon voor een super prijs!!

Pluspunten

• Grote batterij
  • Camera

Carmen 08-05-2017

Uitgebreide camera functies en veel interface mogelijkheden

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

De keuze voor de Huawei p10 plus wegens de kwaliteit van de fotos maakt het toestel helemaal waar. Veel mogelijkheden om zelf de functies van de camera voor zowel film als fotografie aan te passen. De functie van de selfiecamera blijft helaas nog achter.
De uitgebreide mogelijkheden om de interface aan te passen naar eigen smaak is een groot pluspunt. Daarnaast gaat de batterij lang mee en laad het toestel snel op.

Pluspunten

• goede kwaliteit camera
  • batterij
  • waterdicht

Minpunten

• fysieke homebottum
  • selfie camera minder

Arnold 08-05-2017

Uitstekende handheld

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

De combinatie van het standaardgeheugen, de processors, de camera's en de schermkwaliteit maken deze telefoon echt briljant. Daarnaadt het snelle laden en ontgrendelen zijn de kers op de taart.

Pluspunten

• Camera's
  • Processors
  • Standaardgeheugen
  • Schermkwaliteit
  • Ontgrendelen met vingerafdruk

Hans van Dijk 07-05-2017

Mooi en zeer fijn toestel

Ben overgestapt van IPhone naar P10 plus vanwege allerlei beperkingen van de iPhone. P10 plus is een zeer mooi en toegankelijk toestel. Het was even zoeken naar alle instellingen maar kwam er snel achter hoe het werkt mede door een hulp App. Het heeft een zeer goede camera en video mogelijkheid. Buitengewoon goeie lenzen (leica). Top kwaliteit telefoon.

Pluspunten

• Instellingen
  • Camera
  • Video

Minpunten

• Moet nog komen

Mckolley 07-05-2017

Impressive

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

Coming from a note 4 i got the same but much better.
Its much faster, the camera is amazing. Most outstanding is the big difference in having to recharge. No good is no coating in the screen.

Ramaza 07-05-2017

Pracht toestel.

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

Het is een prachtig toestel. Qua schermgrootte is het ook een fijn toestel.
Snelheid van de toestel is echt razendsnel. De interne geheugen is ruim ruim voldoende, hoef het niet eens uit te bereiden.

Pluspunten

• Werkgeheugen
  • Interne geheugen

Richard de Baar 06-05-2017

Geweldige camera, snel, mooie vormgeving!

De telefoon werkt ontzettend snel dankzij de 6GB werkgeheugen en maakt superstrakke foto's dankzij de camera van Leica. Zelfs in het donker blijft het indrukwekkend. De vingerafdrukscanner reageert heel vlot en biedt meerdere functies zoals een stap terug of direct terug naar 't home screen. De telefoon voelt solide aan en oogt ook heel degelijk.
Laat ik vooral de interne geheugen van 128 GB niet vergeten, de meeste concurrenten laten 't daarbij afweten met voornamelijk 32 en 64 GB aan opslag.

Kortom, dikke aanrader!

Pluspunten

• Camera
  • Opslag
  • Vingerafdrukscanner
  • Ontwerp

Minpunten

• Prijs

Marco 06-05-2017

Mooi desin met groot scherm

Hij ziet er mooi strak en stoer uit daarom het ik deze P10 plus gekozen ook mede door snelle geheugen en grote opslag van 128 gb. Prijs is deze telefoon waard.

Pluspunten

• Snel
  • Grootscherm
  • Opslag
  • Mooi kleur

Herm 06-05-2017

Grote capaciteit, mooi scherm en mooie snelle foto's

Na jaren samsung nu huawei, zeer mooie tel snel en erg scherp, grote capaciteit en goede indelingen van de schermen. Maar gelijk gekozen voor de p10 plus vanwege de 6 Gb intern waardoor de processor snel reageert.

Pluspunten

• snelheid
  • scherpte scherm
  • mooie foto snel en scherm
  • opslag erg groot wat prettig is
  • mooi en goed geluid.

Minpunten

• ingeven sd kaart en nano simkaart

de Bruin 06-05-2017

Fijne telefoon

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

Nadat mijn vrouw vorig jaar de p9 kocht heb ik voor de p10 plus gekozen en heb er geen spijt van. Hij heeft veel opslagruimte en werkgeheugen en een groot scherm. Enige nadeel vind ik dat hij erg langzaam laad zonder originele lader, dus onderweg opladen is bijna niet mogelijk. Verder bevalt hij prima.

Pluspunten

• Werkgeheugen
  • Scherm

Minpunten

• Langzaam opladen in de auto

henkvanveen 08-05-2017

Dat ligt aan het amperage wat er uit de lader uit je auto komt. Deze zal waarschijnlijk rond de een liggen. De originele lader geeft zo'n 5 ampère. Dus gaat het laden dan ook zo'n vijf keer zo snel.

Jacintha 05-05-2017

Erg tevreden

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

Ik ben super blij met deze mobiel. Snel ,goeie camera , mooi geluid en prachtig beeld. Ik dacht eerst dat de grote van de mobiel heel lomp zou werken .maar echt dat valt enorm mee. Het toestel voelt licht en zelfs voor mijn erg pijnlijke handen enorm goed te gebruiken. Echt ik heb geen spijt van deze keus en raad het zeker aan !

Saar 05-05-2017

Mooie telefoon

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

Mooie telefoon, groot scherm, makkelijk in gebruik ik was al een groot huawei fan ben de de p7 naar de p8 gegaan en nu de p10 plus de beste telefoon

Henny 05-05-2017

Mooi groot scherm en een mooie platte telefoon.

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

De P10 is een geweldige snelle telefoon met een helder beeld en vooral plat. Echt een aanrader. De Huawei P10 zit bomvol met geweldige functionaliteiten. Een geweldig toestel met een geweldig goede camera en super foto's. Strak design en krachtige hardware.

Pluspunten

• groot scherm
  • plat
  • lange duur voordat de accu leeg is
  • gebruiksvriendelijk
  • snel

Minpunten

• niet waterdicht

Cees 05-05-2017

De P10 Plus is een top toestel en ligt lekker in de hand.

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

Het is een top toestel en werkt lekker snel en gemakkelijk te gebruiken. Laat erg snel op door de zeer snelle lader. Die is meegeleverd en de headset die er bij zit past eindelijk ook is mijn oren en erg goed geluid.

P. Schoonhoven 05-05-2017

Stevig toestel,makkelijk in de bediening , mooie foto s

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

Hele maal blij met dit toestel ,Makkelijk in de bediening overzichtelijk ,snel lang te gebruiken op 1 accu vulling snel weer op geladen en prachtige foto s en dat voor een redelijke prijs voor dit toestel helemaal top dus :)

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Mooie foto s
  • minder op te laden
  • Goed geluid

Minpunten

• Wat aan de zware kant

Martijn 04-05-2017

Snel, makkelijk en mooi

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

Snelle telefoon makkelijk in de hand en in gebruik, heerlijke camera en totaal geen probleem met games. Prijs kwaliteit dik en dik in orde

Pluspunten

• Camera
  • Snel
  • Netjes afgewerkt

Jaap Kleijn 04-05-2017

Prachtige telefoon die doet wat je verwacht

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

Mooi groot scherm, onwijs goeie camera die met basis effecten van iedere amateur een pro fotograaf maakt. Telefoon is ontzettend snel en de batterij houdt 't erg lang vol.. Maar mocht hij leeg zijn zit hij zo weer op 100%, max 2 uurtjes laden denk ik. Nog geen enkel issue tegengekomen en raadt iedereen aan een Huawei te proberen bij aanschaf van een nieuwe telefoon!

Pluspunten

• Groot scherm
  • Snel
  • Grote batterij
  • Leica camera

Minpunten

• Voorbeplakte sticker op scherm
  • Aan dure kant

Michel 04-05-2017

Groot scherm

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

Ik ben zeer tevreden over deze toestel ik raad ook iedereen aan om zo'n toestel aan te schaffen. Hij leg lekker in de hand en maak heele mooie en duidelijke foto's en is vriendelijk in gebruik.

Pluspunten

• Grootegast scherm
  • Snel

RamonsHuawei 04-05-2017

Lekker veel MB's

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

Mooie, snelle mobiel met veel uitgebreide functies! Accu doet het super goed. Alles gaat lekker snel.

Pluspunten

• Accu
  • Scherm
  • Software

Leon de Vries 04-05-2017

Prachtige camera, bliksemsnelle vingerafdrukscanner

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

Prachtig toestel, goed afgewerkt. De camera is uitstekend, in de meeste gevallen beter dan de Samsung Galaxy S8 of iPhone 7. Fijn dat er 128 gb opslag standard in zit, en de Kirin 960 maakt het alleen nog maar beter. De batterij is groter dan verwacht in zo'n dunne telefoon, en hij gaat ook nog ongeveer 2 dagen mee met middelmatig gebruik, en zeker een dag met intensief gebruik. Als de baterij wel leeg is kan je in ~30 minuten de batterij weer opladen ~tot 45% De vingerafdrukscanner is supersnel, ik denk wel één van de snelste ter wereld. Het beeldscherm is erg helder en heeft mooie kleuren, maar het is alleen geen OLED-scherm, dus je hebt geen diepe zwartkleuren. Maar voor een IPS-scherm zijn de zwartkleuren ook echt die zwart, dus dat is mooi. Nog iets fijns aan het scherm? Het is 5,5 inch, waardoor er genoeg ruimte is om met meerdere apps naast elkaar te werken met Android 7.0 Door de stereo speakers krijg je mooi en hard geluid, en de meegeleverde oordopjes zijn volgens mij een van de beste meegeleverde oordopjes die je kan krijgen. De software is erg fijn om mee te werken, de telefoon draait al op Android 7.0, dus je hebt onder andere 'splitscreen mode' dat je twee Apps naast elkaar laat gebruiken.

Pluspunten

• Uitstekend 5,5 inch 1440p beeldscherm
  • Kirin 960
  • Lange batterijduur, en supersnel opladen
  • Fotokwaliteit is bovengemiddeld
  • 6 GB RAM + 128 GB opslag standaard

Minpunten

• Geen Bluetooth 5.0
  • (nog) geen Android 7.1.1
  • Lage waterdichtheid 'rating'

joey 04-05-2017

Fijne telefoon, goede functies, geweldige camera

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

Ik ben nu sinds de release in het bezit van een huawei p10 plus. Hiervoor veel andere merken gehad. Deze huawei bevalt mij enorm goed vanwege alle functies en gebruiksgemak. De telenfoon is voorzien van een hele goede camera wat mij enorm aansprak. Verder zitten er genoeg handigheidjes op om het gebruiksgemak te optimaliseren maar geen onnodige poespas.

Ik zou deze telefoon echt iedereen aanraden. Ik zelf heb de plus gekozen ivm meer werkgeheugen en intern geheugen.

Pluspunten

• camera
  • gebruiksgemak

Laura 04-05-2017

Telefoon met kwaliteit

Ik heb deze telefoon als opvolger van mijn Nexus 6P en het voldoet boven alle verwachtingen, goed formaat, snel, handig in gebruik, goede foto's en een accuduur waar je U tegen zegt, wat wil je nog meer?

Pluspunten

• Goede camera
  • Snelle handelingen
  • Snel opladen
  • Lange Accuduur
  • Formaat

Minpunten

• Vingerscanner op onhandige plek

Kay de Geus 04-05-2017

Groot maar niet te groot

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

Het is een hele fijne telefoon hij doet precies wat ik van hem verwacht.
Ik wou dat eerder over was gegaan naar Huawei telefoon

Pluspunten

• Snel
  • Groot scherm
  • Goed geluid
  • Super snel laden

Minpunten

• Weer een andere lader

Angela 04-05-2017

Top toestel met veel mogelijkheden

Ik had eerst een mate 7 ook heel tevreden over, maar dit toestel heeft nog meer mogelijkheden zoals met je knokkel vegen om naar een programma te gaan ,betere vinger scan ,super mooie foto's ,telefoon opnemen zonder ergens op te drukken. En nog veel meer leuke mogelijkheden.

Jacco Bonestroo - P10 Plus Black 04-05-2017

Supersnelle goodlooking alleskunner

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

Na ontvangst uiteraard meteen de verpakking eraf gescheurd om zo snel mogelijk het nieuwe toestel te kunnen bewonderen. De eerste aanblik was geweldig. Mooie ontworpen stylish telefoon. Voelde direct stevig en kwalitatief goed aan. De bediening is subliem en zeer vlot. Meerdere apps naast elkaar draaien gaat zeer soepel. De foto's zijn van een uitzonderlijke kwaliteit. Vanwege de snelheid van de P10 is het versturen van foto's in een oogwenk gebeurd. De lekkere grote accu xorgt ervoor dat ik prima de dag doorkom, zelfs na intensief gebruik. Kortom ik beveel dit toestel bij iedereen aan !!

• Snelheid
  • Ontwerp