Huawei P10 Plus 128 GB / dazzling blue

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 128 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei P10 Plus 128 GB / dazzling blue op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Doe mij maar weer Samsung 09-10-2018

Slechtse smartphone touchscreen

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

Het touchscreen van dit toestel is waardeloos en reageert vooral onder en langs de randen slecht. Daarnaast vind ik de knop niet lekker werken, waardoor je vaak per ongeluk iets afsluit of juist opent.. Het scherm is dan wel weer mooi en de baterij prima. Maar als het scherm zo slecht reageert heb je daar wat mij betreft weinig aan.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Snel opladen

Minpunten

• Touchscreen werkt slecht
  • Knop en functionaliteit werken slecht

Floris 21-06-2018

Walgelijk slecht touch screen

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

Heb de p10 plus nu 2 maanden en erger me dagelijks dood aan dit ding.. Het scherm reageert zo slecht, vooral aan de onderkant en langs de randen. Batterij valt ook tegen. Verder wel oke, maar ik koop NOOIT meer een Huawei.

Pluspunten

• Groot geheugen

Minpunten

• Touch screen zeer slecht
  • Batterij duur slecht
  • Irritante ongewenste sneltoetsen

Karel 21-05-2018

Goede accuduur , mooie foto,s

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

Mooie telefoon , wel een beetje moeite met t overzetten van de data van mn oude een S5 Neo .
Prima accu , met een keer laden kan je makkelijk meer dan een dag mee .
Wilde een groter toestel , had na een poos eigenlijk een grotere moeten nemen , vond m eigenlijk te klein.
Usb -c aansluiting vind ik erg kwetsbaar , na een paar maanden zit de stekker te los en valt uit t toestel .
Kan ook de aansluiting in de telefoon zijn , weet dit nog niet zeker .
Verder wil de 10+ wel eens vast lopen , is irritant .en had ik niet verwacht van zo,n snelle processor .
Over t algemeen tevreden , maar had misschien op de P20 moeten wachten of de Mate 10 moeten nemen .

Pluspunten

• Goede camera
  • super accu
  • ligt goed in de hand

Minpunten

• Usb-c aansluiting
  • Vastlopers van de telefoon .
  • toetsenbord ,je raakt de hoofdlettertoets te snel

Martijn 23-02-2018

Goede accuduur, mooi geluid

Na dat mijn Samsung Galaxy S7 stuk was en daar slechte support op kreeg heb ik deze Huawei P10 plus aangeschaft. Om zo dicht mogelijk bij een S7 te komen, beschrijf ik hier de plus en min punten.
Het geluid is erg mooi en warm door de stereo speakers.
De camera is redelijk tot goed.
De accuduur is erg lang.een volle dag met intensief gebruik.
Laad zeer snel op. 40 minuten voor 100%
Zware games worden naadloos afgespeeld.
Heeft Infrarood met app voor afstandsbediening.
128gb intern geheugen.
Voor sommige kan de honeknop een min punt zijn, maar aan de touch bediening een je snel.
De NFC sensor zit aan de bovenkant bij de camera's. Hier moet je ook aan wennen bij mobiele betalingen.

Wat erg goed gaat, is dat je een Samsung Gear S3 zeer goed kan koppelen en dat deze met de Gear app en Samsung Health app. alles kan wat met de Samsung ook kon. De Gear S3 geeft alle berichten weer en je kunt ook de telefoon opnemen via de Huawei P10 plus.

Dit toestel krijgt ook de update naar Android Oreo.
Zit in de verpakking een eenvoudig hoesje bij en zit al een screenprotector op het scherm en dat scheelt weer geld.
Conclusie:
Met deze Huawei P10 plus heb je een echte high end toestel met uitgebreide functies in huis gehaald en doet deze niets onder een Samsung..

Pluspunten

• Warm geluid
  • Veel mogelijkheden

Evdelft 05-02-2018

Strak en feilloos

Geweldig apparaat met vlotte werking en uitgebreide featureset. Sterke punten: snel laden. Prima camera. Groot intern geheugen en mede daardoor soepele werking

Pluspunten

• Scherm
  • Geheugen
  • Camera
  • Snelladen
  • Fraai uiterlijk

Ivo Vergers 09-01-2018

Top telefoon in de eerste 3 maanden

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

In eerste instantie heel erg blij maar niet beter dan mijn vorige toestel, LG Nexus 5X, wel grotere opslag wat mij wel trok.. Ook de camera is beter behalve de video op hoge kwaliteit die hapert en versnelt na t opnemen. Best jammer. Al met al betere keuze dan elke Apple/Iphone. Believe me!

Pluspunten

• Snel
  • Grote opslag
  • Mooi beeld
  • Super mooie camera kwaliteit
  • Komt met standaard beeld/tel bescherming

Minpunten

• Langzaam na '3 maanden' update
  • Batterij snel leeg na '3 maanden' update

Tesfaye Belete 02-11-2017

Great Camera, storage and performance

I decided to buy Huawei nP 10 Plus after I went through lot of reviews on different phones.My final decision was narrowed down to 2 phones,Namely Iphone 7 plus and Huawei P 10 plus. To finally get my dream phone, I looked into Price and quality of Camera. I found Huawei P 10 plus as my favourite. I liked it more after started using it. The camera, speed of the ram , storage and size of this phone is unbelievable. Another interesting thing I got is Huawei VIP Service in which I had 3 Years warranty. This makes me really safe! I bought it online from Mobil.nl and delivery was fast too.

Generally it is very nice smartphone to have !

Belete Eindhoven

Pluspunten

• camera
  • Storage

Tugce Oguz 02-11-2017

Groot scherm

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

Het is een telefoon dat makkelijk te gebruiken is en een schitterende foto's maakt. Ook heb je als voordeel dat de batterij lang mee gaat

Pluspunten

• Snel
  • Twee schermen
  • Batterij

Anita 26-10-2017

Mooi beeldscherm, groot, snel en snel opgeladen

Heb het gekocht vanwege het geheugen 256mb en vanwege de camera. Daarnaast is hij binnen een uur 100% opgeladen!
Echt een hele goede en fijne telefoon. Hij is ook snel aan. Ik kan geen minpunt over deze telefoon bedenken.

Pluspunten

• Geheugen 256mb
  • Camera 20mp
  • Snellader
  • Snel opstarten
  • Mooi beeldscherm

Minpunten

• Geen minunt

Sarah 23-10-2017

Goede camera, scherp beeld, goed geluid.

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

Als hobby fotograaf wilde ik een smart phone met een goede camera waar ik tevens ook gewoon mee kon bellen en de andere kant van de lijn goed kan verstaan. Deze telefoon heeft alles en meer naar waar ik op zoek was.

Cris 19-10-2017

Huawei P10 Plus

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

Het strakke uiterlijk van de Huawei P10 Plus bevalt me wel. De matte metalen achterkant is stijlvol en is minder vatbaar voor vingerafdrukken dan een glimmende behuizing. Ook de voorkant van het toestel is strak vormgegeven. Qua capaciteit is het een perfect model. Snelle werkprocessor (6GB) en een ruim opslaggeheugen (128 BG)

Pluspunten

• werkgeheugen
  • Opslag capaciteit
  • vormgeving
  • Interface

Minpunten

• batterij

Roxanne 19-10-2017

Snel, groot scherm, licht toestel.

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

Ik vind het een fantastisch toestel. Beeldkwaliteit is super, camera maakt Fantastische foto's. Het toestel is snel en makkelijk in gebruik. 1 nadeel is dat de batterij vrij snel leeg is. Voordeel is wel dat hij binnen een uur weer vol is. Geen spijt van deze telefoon!

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Intern geheugen
  • Snel en makkelijk

Minpunten

• Batterij

Dennis 17-10-2017

Fijne telefoon

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

De P10 Plus is mijn tweede Android toestel. Daarvoor gebruikte ik al jaren Windows Phone. Ik gebruik de P10 Plus zakelijk en privé. Het is een fijn toestel, die lekker in de hand ligt. De Leica camera maakt mooie foto's. Er zit voldoende opslag en geheugen, waardoor de taken soepel verlopen.

Pluspunten

• Goede camera
  • Ligt goed in de hand
  • Snel
  • Goede Prijs/Kwaliteit verhouding

Kim de Jong 17-10-2017

Super toestel.Groot scherm. Erg overzichtelijk. Werkt snel.

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

Twijfel tussen Huawei p10 10+ en de Samsung. Na vergelijking meer mogelijkheden bij de Huawei p10+. Erg fijn dat de + 126g geheugen heeft. En de camera is super scherp en werkt fijn.

Han Perier 14-10-2017

Helemaal te gek!

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

Ik vind het een super toestel met perfecte fotocameraheel snelle processor en een super goede accu levensduur.

Kimberly 13-10-2017

Super fijne telefoon

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

Hele fijne telefoon, groot geheugen goede kwaliteit camera heel erg fijne telefoon.
Vingerafdruk doet het perfect hele lange accu duur.

Corine Toirkens 11-10-2017

Wooowww, wat een fijn toestel!

Nadat ik eerst de Huawei p8 lite heb gehad en daarmee NOOIT problemen heb gekend, nu weer gekozen voor Huawei P10 plus. Ik had hoge verwachtingen, ik wou een perfecte camera o.a.
Het toestel bevalt me ontzettend goed. Direct alles makkelijk te bedienen. Leuke extras, lekker veel opslag. Het enige minpuntje is niet betreffende het toestel maar het speciale Huawei hoesje voor dit model. Gevoelig voor vuil, erg stijf, kan geen betaalpasjes meer meenemen.
Overall...... Super!!!

Minpunten

• Huawei hoesje

Katerina 10-10-2017

Very neat phone

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

I am using a P10 Plus for a month now and it is an amazing device. Can handle many applications without an issue, decent battery life, beautiful screen and an amazing camera

Pluspunten

• Screen resolution
  • Best mobile camera
  • Plenty of CPU and RAM

Minpunten

• Nothing that affects me.

Geromio 10-10-2017

De camera lijkt wel een spiegel reflex camera.

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

Een geweldige telefoon, nog nooit zulke mooie foto's gemaakt en zo gemakkelijk. Het fijne is ook dat er 128g op zit, voorheen moest ik telkens mijn telefoon legen omdat er zoveel foto's op stonden en nu kan dat later allemaal uitzoeken. Zekersss een dikke 10!

Cornè 09-10-2017

Top telefoon

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

Sinds een paar dagen nu deze telefoon in mijn bezit en wat ben ik er blij mee!

Groot en helder scherm, prima batterij cappiciteit en een snelle interface.

Hiervoor had ik de p8 en in die 2 jaar nooit problemen gehad. Dit verwacht ik nu ook van dit model.

Pluspunten

• Grootbscherm
  • Super snel

Richard 04-10-2017

Top toestel, lekker snel

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

goede prijs kwaliteit verhouding, goedkoper dan andere vergelijkbare toestellen maar nog een stuk sneller ook, bediening even wennen na jarenlang Samsung maar went snel. zeker een aanrader

Pluspunten

• oplaadtijd
  • snelheid
  • grote van het scherm

Idekker 02-10-2017

HUAWEI P10 plus superfoon

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

Super telefoon makkelijk in gebruik maakt superfoto's mooie vormgeving en super snel laden ook de vingerafdruk toegang maakt de telefoon makkelijk in gebruik

Pluspunten

• Mooi helder scherm
  • Maakt hele mooie foto's

H. Hoffman MA 28-09-2017

Liefde op het eerste gezicht: mooi, snel en overtuigend

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

Sta je in de winkel en wordt door een enthousiaste medewerker gewezen op een tot dan toe voor mij onbekend vlaggenschip Huawei P10 Plus... mijn twijfels slaan om, mijn gevoel zegt doen! Veel meer waar voor veel minder geld, veel meer service dan bij mijn vorige merken, maar vooral door het feit dat de medewerker ook in het bezit is van een Huawei en laat zien dat deze bijna niet kapot te krijgen is door met zijn eigen toestel hard op een tafel te slaan...... inderdaad geen beschadigingen. Dan ook nog een premiumbox waarvoor ik mij meteen aanmeldde: een beleefde mail dat mijn ingescande aankoopbon geen datum bevatte, snel alsnog gescand en binnen een uur: wij hebben uw premiumbox asnog gehonoreerd. Thuis mijn (ja die is nu van mij!!) Huawei P10 Plus uitgepakt, binnen een half uur bijna helemaal opgeladen en opgestart: wat een snelheid, wat een techniek en dan lees ik ten slotte dat na registratie een defect toestel - als de mijne ooit kapot gaat: nee dus!- thuis wordt opgehaald, gerepareerd en weer wordt afgeleverd. Hoef zelfs mijn huis niet meer uit, wat wil je nog meer? Natuurlijk een Huawei P10 Plus!!

Linda 27-09-2017

Mooie telefoon en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Huawei P10 Plus

Sinds een kleine week de Huwai P10 Plus Blue in bezit. Mooie telefoon en kleur. Hiervoor een Samsung S6 gehad maar door vele goede reviews gekozen voor de Huawei P10 Plus. Het overzetten van mijn apps en contacten ging vrij gemakkelijk over op de nieuwe telefoon dankzij telefoonclone. Moest heel even wennen aan de aan een aantal andere functies op de telefoon maar na zo korte tijd net of je geen andere telefoon hebt gehad. Kortom een goede keus. Voordeel in de doos zit al een hoesje bij die bij de telefoon past.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Gewicht
  • Kleur
  • Gebruiksvriendelijkhid

P. de Reus 27-09-2017

stevig apparaat.

Stevig toestel, mooi scherm. Vingerafdruk werkt geweldig. Goed geluid tijdens gesprekken.
levert mooie foto's. kiezen tussen samsung en huawei, had al ervaring met huawei en dat gaf de doorslag. geen spijt van.

Pluspunten

• mooi scherm
  • snelladen
  • geluid
  • vingerafdruk sensor
  • royale opslag

Minpunten

• geen standaard kabel
  • verder nog niets tegen gekomen