Apple iPhone SE 128 GB / zilver

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPhone SE 128 GB / zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Foll 02-11-2018

Handzaam model, prettig in gebruik

Geschreven voor: Apple iPhone SE 32 GB / goud

Een iPhone die handig is in gebruik en die doet wat het moet doen! Zelfs het maken van een duidelijke foto of als geluidsdrager van je favoriete muziek!!

kamp 13-10-2018

Handzaam toestel

Handzaam toestel met alle mogelijkheden die je nodig hebt. Goede camera en accuduur. Meer dan tevreden!

Pluspunten

• Handzaam
  • Snel

Bas Meijer 10-09-2018

Alles in balans: handzaam formaat en maximale mogelijkheden

Omdat voor mij een mobiele telefoon een goede balans moet zijn van eigenschappen die bij je passen kan ik niet anders zeggen dat de iPhone SE met 128GB geheugen in Space Gray bij mij past als een handschoen.
Het aller belangrijkste vind ik eigenlijk het formaat en dit is met het juiste hoesje (ik heb de Spigen Rugged Armor Case Black) zodanig dat je hem nauwelijks voelt zitten in je voorzak van je broek - wat toch de meest veilige plek is.

Het toestel is superlicht en ziet er superstrak uit!
Daarnaast is alles aan dit toestel perfect. Het scherm heeft vergeleken met andere toestellen een uitstekende en natuurgetrouwe weergave, is zeer helder te noemen. De camera is omdat uitstekend en dezelfde als in de iPhone 6s. Verder lijkt toestel qua eigenschappen exact op iPhone 6s in een jasje van de iPhone 5s, maar is het een nieuwe toestel.
De behuizing is net wat verfijnder en misschien een tikje degelijker uitgevoerd als de iPhone 5s. Het scherm zou ook zomaar wat nieuwer kunnen zijn. De afwerking is van hoog niveau.
Qua werking en vergelijking met de iPhone 6s is het toestel een tikje sneller met het verbinden met Wifi en het werken met het scherm is heerlijk vlot en "snappy".

Een hit! En bijna voor mij onovertrefbaar. Een grotere nieuwere iPhone "plak" zou ik nooit kiezen (immers heb ik hiervoor een iPad), dus ik ben benieuwd welke koers Apple zal varen om liefhebbers van een compact toestel te blijven voorzien.

Pluspunten

• Compact
  • Prachtige camera voor foto en video
  • Tijdloos ontwerp
  • Uitstekende Apple kwaliteit
  • Geschikt voor prijsbewuste aankoop

Minpunten

• Scherm mogelijk net te klein voor Netflix
  • Batterij snel leeg, instellingen nalopen nodig

Erik Jan 11-07-2018

Problemen met software

Zakelijk kan ik mijn nieuwe IPhone SE niet gebruiken daar ik slecht verstaanbaar ben voor mijn klanten. Apple geeft aan dat dit een software probleem is en dat ze druk bezig zijn om dit probleem op te lossen. Ondertussen heb ik een niet goed functionerende iPhone se gekocht.

Minpunten

• Service Apple
  • Software
  • Slecht spreek luister verbinding

Henk 25-06-2018

Super toestel

Handzaam en snel toestel. Alles erop en eraan. Gewoon kompleet en betaalbaar. Compleet met Sire. En die weet (bijna) alles 😄

Pluspunten

• Handzaam
  • Compleet

Ayleen 03-01-2018

Redelijk goed

Ik wou al een tijdje een Apple proberen,en kwam ik de SE 32 GB tegen en leek het mij een prima toestel.
En de prijs was ook goedkoop invergelijking met de andere Apple telefoons.

Ik was overgestapt van de huawei p9 litle, En de telefoon was super goed en snel ook gaat de accu 1 hele dag mee.

Echter na een tijdje liep ik tegen een paar min punten aan.

- de telefoon wordt snel warm als het oplaad
- kan super slecht tegen water, niet te gebruiken als het regent.
- de WiFi verbinding is slecht als je niet dicht bij de modem bent.
- vingerafdruk is erg gevoelig en wordt snel vies.
- geluid is matig

Plus punten
- lange accu duur
- laad redelijk snel op
- snel

Al om al als je echt een goede Apple wilt zal ik je toch aanbevelen om de iets duurdere te nemen want die zijn wel spatwater dicht

Pluspunten

• Accu duur
  • Snelheid
  • Geheugen

Minpunten

• Niet uitbreidbaar
  • Kan niet tegen een paar druppels water
  • Snel warm
  • Vingerscanner
  • camera

Kim 18-08-2017

Helemaal naar wens

Geschreven voor: KPN Apple iPhone SE

Deze GSM is alles wat ik er van verwacht had. Het scherm heeft een goede grootte waardoor je het prima met 1 hand kan bedienen. De accu gaat lang mee (2dagen met intensief gebruik). Prima beeldkwaliteit: helder beeld van kwaliteit, mooie foto's...
Het enigste nadeel dat er aan verbonden is, is dat hij moeilijker contact maakt met wifi in bepaalde kamers. Mijn vorig toestel maakte op deze plaatsen echter zonder problemen verbinding.

Pluspunten

• Scherm, grootte en beeldkwaliteit
  • Foto's
  • Makkelijk in gebruik
  • Accu
  • Geheugen

Minpunten

• Wifi verbinding