HTC U Play 32 GB / wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de HTC U Play 32 GB / wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Beb 08-07-2017

Htc u-play

Geschreven voor: HTC U Play 32 GB / wit

De htc u play is een fijn en snel telefoon. Het is zeer gebruiksvriendelijk en heeft een goede camera. Het grootste nadeel is dat het een usb-c poort heeft. Dit houdt in dathet opladen en de oordoojes dezelfde poort hebben.
Maar,
De oordopjes wat bij de telefoon zitten, zijn zo goed dat je eigenlijk geen andere meer wilt. Ooit! Nu ben ik ze kwijt en ze zijn nergens oo internet te vinden. De oordopjes op de htc site zijn 200 euro. Dus dat was al uitgesloten. Ik heb een koppelstuk gegaald zodat ik 3,5 mm oordopjes er aan kon doen. Dit werkt dus niet! De telefoon geeft aan dat alleen htc usonic oordopjes werken. Dus wordt je verplicht om oordopjes van 200 euro te kopen. Htc ingelicht en nu wachten op reactie...

Pluspunten

• Snel
  • Giede camera

Minpunten

• Ooedoopjes