Sony Xperia XZs blauw / 32 GB - Reviews

Opslag
32 GB opslag
Besturingssysteem
Android

Beoordeling op basis van 41 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Kiwi06 24-06-2017 Product paar weken in bezit

Groot scherm, haarscherpe foto's

Ik heb dit toestel gekozen omdat ik mijn abonnement moest verlengen.Ook kreeg ik een gratis speaker erbij.Maar ik ben erg tevreden over dit toestel. De grootte van het scherm,de kwaliteit foto's en de slow motion video.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Slow motion video

Minpunten

• Aan en uitknop zit rechts ipv links
  • Buitenkant van het toestel is erg glad.

Rachel 24-06-2017 Product paar maanden in bezit

Heerlijke telefoon erg duidelijk beeld en geweldige foto's

Sony experia zxs is een goed en handelbaar toestel met ruim geheugen en goed uit te breiden..
Maakt geweldige foto's en video's en het leuke eraan is de slomo camera

Pluspunten

• Beeld
  • Camera

Niels 21-04-2017 Product paar weken in bezit

Geweldig toestel!

Tijdje gewacht op de nieuwe telefoons van Sony. Ik ben al jaren een supertevreden Sony-klant en ook nu is het voor mij weer raak!
Heerlijk toestel. Ziet er fantastisch uit in Ice Blue en is snel en erg makkelijk in gebruik. Alles gaat soepel met de dunne Sony schil en de telefoon hapert geen moment. Goed geluid uit de front face speakers.
Het design is als vanouds goed en voor mij een verademing tussen die twee grote merken die je toch overal al ziet! Onderscheidend en uniek!

Waar ik naar uitgekeken. Heb en wat me alsnog verrast heeft is de nieuwe camera. Geweldige kleuren, veel detail en de camera schiet al foto's als je de camera app opstart. Zo ben ik al een aantal keer op tijd geweest met kodakmomenten waar andere telefoons te laat zouden zijn. En ok nog eens haarscherp.
Geen minpunten kunnen ontdekken tot nu toe. Super tevreden en een echte aanrader!

Pluspunten

• Mooi helder scherm
  • Fantastische camera met veel detail
  • Mooi onderscheidend design
  • Laadt snel op
  • Supersnel, geen haperingen

Blagusr 18-08-2017 Product paar maanden in bezit

degelijk toestel

Ik vind de Xperia XZs een heel leuk toestel. wat ik jammer vind is dat Sony de 23 MP camera's heeft vervangen voor 19 MP. Ook is het niet mogelijk meer om double tap to wake of sleep te gebruiken. en ze hadden de accucapaciteit kunnen verhogen. verder is het een mooi toestel en werkt erg snel.

Pluspunten

• processor
  • snelle camera app
  • vingerafdrukscanner, zelfs met latex handschoenen.
  • stijlvol design

Minpunten

• scherm contrasten te donker
  • camera, en uitgetrokken randen bij filmen 4k
  • speaker volume
  • accuduur

Makone90 10-07-2017 Product paar weken in bezit

Goedwerkende telefoon

Sinds ik nu de XZs heb is het allemaal een stuk sneller. Goede accu meer mogelijkheden en een super camera! En dan ook nog eens slowmotion filmen. Super gaaf om te doen, vooral van onze honden met spelen. Ik ben super tevreden met de telefoon en was zoiezo altijd al fan van Sony!, voor mij geen ander merk meer.

Pluspunten

• Goede camera

Fatima 30-06-2017 Product paar maanden in bezit

Strakke disgne

Ik stapte de winkel in voor een IPhone, maar ben blij dat ik dit toestel tegen ben gekomen. De foto's zijn mooier, het scherm is mooi groot handig voor email tikken. Ik ben er zeer tevreden over! Ik raad dit ook echt iedereen aan, nog nooit zo tevreden geweest met een toestel.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Mooie foto's/ geluid
  • Gebruiksvriendelijk
  • Mooie uitstraling
  • Batterij gaat lang mee

Minpunten

• Krast snel als je geen protector neemt

Khira 28-06-2017 Product paar dagen in bezit

Handige camera

De camera is ontzettend handig om mee om te gaan, reageert snel en de foto's/ video's zijn van scherpe kwaliteit wat het bijna laat voelen alsof je een echte professionele camera in handen hebt. De rest is ook goed, scherm fijn groot etc. Het enige wat minder fijn lijkt, lijkt de voorspellingsbalk op het toetsenbord die je niet lijkt te kunnen verwijderen. Verder echt een fijne mobiel en heb het ook nog eens in een hele mooie kleur.

Pluspunten

• Camera snelheid/ video- camerakwaliteit
  • Snelle vingerafdruk voor vergrendelscherm
  • Fijn/ groot scherm
  • Makkelijk te besturen
  • Geluidskwaliteit zacht, maar duidelijk en goed

Minpunten

• De voorspellingsbalk

Tijn 27-06-2017 Product paar maanden in bezit

Betrouwbaar en duurzaam karakter

De Sony Xperia XZs is de ideale telefoon! Met een lange accuduur, en voor de noodgevallen de quickcharge, kan ik de telefoon overal en altijd gebruiken! Als meubelmaker komt de telefoon al helemaal goed van pas door de stevige, stof- en waterdichte body! Bovendien is de camera zo goed dat foto's op elk moment van de dag helder en scherp zijn!

Pluspunten

• Uitstekende camera
  • Stof en waterdicht
  • Lange batterijduur
  • Quickcharge
  • Snelheid software

Net G 27-06-2017 Product paar weken in bezit

Fantastisch toestel

Ik had een Sony Z1, en heb nu de Sony Xperia XZs. Alle gegevens zijn moeiteloos over te zetten. Hij is heel snel, heeft een fantastische camera. Ik ben er super blij mee, eigenlijk geen computer meer nodig.

Pluspunten

• Snelheid
  • Camera

Minpunten

• Accessoires (nog niet gevonden)

Mahmoud 26-06-2017 Product paar dagen in bezit

Alles wordt wow......

Xperia xzs heeft alle dingen die jij nodig hebt
Super camera, snel processor, metal body, waterdicht, fingerprint sensors, boomsound speakers, snel batterie oplader, en goede prijs.

erick76 26-06-2017 Product paar dagen in bezit

nog beter dan mijn oude Z3+

Ik was benieuwd te zien de nieuwe versie van Sony Xperia, ik heb nu al 3 Xperia telefoons, 2 tablets en de nieuwe generatie XZs is beter dan ooit. Slimmer accu, uitstekend body upgrade met Gorilla glas, en allround ster.
Ben super blij met de upgrade.
You will love it too!

Pluspunten

• Slimme accu
  • Scherm is uitstekend
  • Goed gewicht, goed in hand
  • Gorilla glas
  • Prestaties zijn veel hoger dan andere toestellen

Minpunten

• Nog niet gevonden

Mikayla 26-06-2017 Product paar weken in bezit

Xperia XZs zilver, mooi??

Mooi helder scherm, lange accu duur en snel geladen. Handzaam formaat, ligt lekker in de hand. Prachtige vormgeving. Te openen met vingerafdruk en/of code.

W. Van den Heuvel 25-06-2017 Product paar weken in bezit

Beste camera, groot scherm

Mooie telefoon ligt lekker in de hand. Met het nieuwe besturingssysteem kan je makkelijk twee scherm tegelijk open hebben staan. De camera op deze telefoon is echt te gek, zeker de slowmotion functie. De telefoon wordt alleen best warm/sloom als je je mobiele hotspot aanzet. De batterij gaat bij normaal gebruik een krappe dag mee, die had beter gekunt.

Pluspunten

• Camera
  • Waterdicht

Minpunten

• Batterij
  • Warm bij mobiele hotspot

B. Van D. 25-06-2017 Product paar weken in bezit

Zeer degelijke telefoon, goede accuduur en geweldige camera

Zelf kies is al jaren voor Sony telefoons. Ze zijn degelijk, hebben een duurzame accu en ben altijd zeer tevreden geweest over de camera en geluidskwaliteit. Dit is mijn derde telefoon in de xperia serie. Wederom zeer content met het toestel en ga er de komende maanden gegarandeerd veel plezier mee beleven. De camera heeft standaard veel functies en de microfoon neemt prima geluid op tijdens filmen. Erg leuk is de slow motion functie. Al een paar grappige filmpjes van onze katten gemaakt. Extra punten voor het feit dat deze telefoons waterdicht zijn. Top product!

Pluspunten

• Goede camera, veel opnamefuncties
  • Duurzame accu
  • Mooi helder scherm
  • Snelle processor, moeiteloos livestreams bekijken
  • Slow motion functie

Net G 24-06-2017 Product paar weken in bezit

Fantastisch toestel

Pluspunten

• Snelheid
  • Camera

Minpunten

• Accessoires (nog niet gevonden)

Ruud 24-06-2017 Product paar maanden in bezit

Degelijk en mooi toestel

Mooie telefoon, met name de slow motion functie maakt de telefoon onderscheidend. Deze is met name geschikt bij voldoende (dag)licht. Batterij en andere prestaties zijn zoals je mag verwachten, maar niet uitzonderlijk. Foto's van mijn vorige telefoons (Huawei en sony) waren eerlijk gezegd mooier. De bluetooth speaker van sony die bij de pre-order hoorde heb ik nooit gehad. Teleurstellende afhandeling van sony actie afdeling hierover. Zonde, maakt het waarschijnlijk mijn laatste Xperia.

Pluspunten

• Robuust en degelijk design
  • Waterdicht
  • Slowmotion functie

Minpunten

• Fotokwaliteit valt tegen

JeremyVos 24-06-2017 Product paar maanden in bezit

Geweldig beeld

Als ik het heb over de Xperia XZs moet ik gelijk denken aan de kwaliteit van de camera maar ook van de touchscreen. De batterijduur is het langst die ikzelf heb ervaren en zo wil ik het ook afsluiten want de telefoon is het best beschreven als goede ervaringen.

Pluspunten

• Camera
  • Beeldscherm
  • Batterijduur
  • Sterk beeldscherm

Minpunten

• Snel krasjes

Cecile Degoedt 23-06-2017 Product paar maanden in bezit

Helder scherm en lange batterijduur

Ik heb voor Xperia XZs gekozen, omdat ik eerder een Xperia heb gehad en die beviel me erg goed.
Deze telefoon is echt het neusje van de zalm, de telefoon past zich aan naar mijn telefoon gedrag. Ook de foto's zijn ontzettend helder en mooi.
Accuduur is ideaal, ik kan soms 3 dagen met mijn batterij doen.
Ik raad iedereen een Sony Xperia aan.

Jeroen 23-06-2017 Product paar maanden in bezit

Fijn toestel

Ondanks wat mindere reviews toch voor dit toestel gegaan en ben er blij mee. Doet wat hij moet doen, is scherp, snel en ligt fijn in de hand. Het voorspellen van foto's is echt heel erg fijn. Ook het ontgrendelen met je vingerafdruk werkt perfect. Minpuntje is dat er geen radio meer op zit

Pluspunten

• Vingerscan
  • Voorspellen foto

Minpunten

• Geen radio

Mvr Smit 23-06-2017 Product paar weken in bezit

Enthousiast over Sony xperia xzs (ice blue)

Dit is mijn tweede Sony telefoon, en ik ben wederom ontzettend tevreden over de mobiel. Mijn vorige was een Z3 compact, flink wat slagen kleiner dan de Zs versie. Ik moest wel even wennen, maar dat was na drie dagen over. De camera van de Zs is zeer goed, en ik vind de slowmotion camera geweldig. Heel tof om hiermee actiefilmpjes te maken. De kleur (ice blue) vind ik prachtig. Daarnaast vind ik de afwerking (de kantjes) mooi afgewerkt. Het scherm loopt ietsjes rond af, wat er erg netjes eruitziet. Verder is accuduur goed, gaat zeker een gehele dag mee. Ik heb nog geen nadelen ondervonden. Ik heb dit product nu ongeveer één maand. Ik kan dus de conclusie trekken dat ik erg enthousiast ben over dit toestel! Een echte aanrader.

Pluspunten

• Slowmotion camera
  • Prima accuduur