Sony Xperia XZs 32 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Xperia XZs 32 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Blagusr 18-08-2017

degelijk toestel

Ik vind de Xperia XZs een heel leuk toestel. wat ik jammer vind is dat Sony de 23 MP camera's heeft vervangen voor 19 MP. Ook is het niet mogelijk meer om double tap to wake of sleep te gebruiken. en ze hadden de accucapaciteit kunnen verhogen. verder is het een mooi toestel en werkt erg snel.

Pluspunten

• processor
  • snelle camera app
  • vingerafdrukscanner, zelfs met latex handschoenen.
  • stijlvol design

Minpunten

• scherm contrasten te donker
  • camera, en uitgetrokken randen bij filmen 4k
  • speaker volume
  • accuduur

Makone90 10-07-2017

Goedwerkende telefoon

Sinds ik nu de XZs heb is het allemaal een stuk sneller. Goede accu meer mogelijkheden en een super camera! En dan ook nog eens slowmotion filmen. Super gaaf om te doen, vooral van onze honden met spelen. Ik ben super tevreden met de telefoon en was zoiezo altijd al fan van Sony!, voor mij geen ander merk meer.

Pluspunten

• Goede camera

Fatima 30-06-2017

Strakke disgne

Ik stapte de winkel in voor een IPhone, maar ben blij dat ik dit toestel tegen ben gekomen. De foto's zijn mooier, het scherm is mooi groot handig voor email tikken. Ik ben er zeer tevreden over! Ik raad dit ook echt iedereen aan, nog nooit zo tevreden geweest met een toestel.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Mooie foto's/ geluid
  • Gebruiksvriendelijk
  • Mooie uitstraling
  • Batterij gaat lang mee

Minpunten

• Krast snel als je geen protector neemt

Khira 28-06-2017

Handige camera

De camera is ontzettend handig om mee om te gaan, reageert snel en de foto's/ video's zijn van scherpe kwaliteit wat het bijna laat voelen alsof je een echte professionele camera in handen hebt. De rest is ook goed, scherm fijn groot etc. Het enige wat minder fijn lijkt, lijkt de voorspellingsbalk op het toetsenbord die je niet lijkt te kunnen verwijderen. Verder echt een fijne mobiel en heb het ook nog eens in een hele mooie kleur.

Pluspunten

• Camera snelheid/ video- camerakwaliteit
  • Snelle vingerafdruk voor vergrendelscherm
  • Fijn/ groot scherm
  • Makkelijk te besturen
  • Geluidskwaliteit zacht, maar duidelijk en goed

Minpunten

• De voorspellingsbalk

Tijn 27-06-2017

Betrouwbaar en duurzaam karakter

De Sony Xperia XZs is de ideale telefoon! Met een lange accuduur, en voor de noodgevallen de quickcharge, kan ik de telefoon overal en altijd gebruiken! Als meubelmaker komt de telefoon al helemaal goed van pas door de stevige, stof- en waterdichte body! Bovendien is de camera zo goed dat foto's op elk moment van de dag helder en scherp zijn!

Pluspunten

• Uitstekende camera
  • Stof en waterdicht
  • Lange batterijduur
  • Quickcharge
  • Snelheid software

Net G 27-06-2017

Fantastisch toestel

Ik had een Sony Z1, en heb nu de Sony Xperia XZs. Alle gegevens zijn moeiteloos over te zetten. Hij is heel snel, heeft een fantastische camera. Ik ben er super blij mee, eigenlijk geen computer meer nodig.

Pluspunten

• Snelheid
  • Camera

Minpunten

• Accessoires (nog niet gevonden)

Mahmoud 26-06-2017

Alles wordt wow......

Xperia xzs heeft alle dingen die jij nodig hebt
Super camera, snel processor, metal body, waterdicht, fingerprint sensors, boomsound speakers, snel batterie oplader, en goede prijs.

erick76 26-06-2017

nog beter dan mijn oude Z3+

Ik was benieuwd te zien de nieuwe versie van Sony Xperia, ik heb nu al 3 Xperia telefoons, 2 tablets en de nieuwe generatie XZs is beter dan ooit. Slimmer accu, uitstekend body upgrade met Gorilla glas, en allround ster.
Ben super blij met de upgrade.
You will love it too!

Pluspunten

• Slimme accu
  • Scherm is uitstekend
  • Goed gewicht, goed in hand
  • Gorilla glas
  • Prestaties zijn veel hoger dan andere toestellen

Minpunten

• Nog niet gevonden

Mikayla 26-06-2017

Xperia XZs zilver, mooi??

Mooi helder scherm, lange accu duur en snel geladen. Handzaam formaat, ligt lekker in de hand. Prachtige vormgeving. Te openen met vingerafdruk en/of code.

W. Van den Heuvel 25-06-2017

Beste camera, groot scherm

Mooie telefoon ligt lekker in de hand. Met het nieuwe besturingssysteem kan je makkelijk twee scherm tegelijk open hebben staan. De camera op deze telefoon is echt te gek, zeker de slowmotion functie. De telefoon wordt alleen best warm/sloom als je je mobiele hotspot aanzet. De batterij gaat bij normaal gebruik een krappe dag mee, die had beter gekunt.

Pluspunten

• Camera
  • Waterdicht

Minpunten

• Batterij
  • Warm bij mobiele hotspot

B. Van D. 25-06-2017

Zeer degelijke telefoon, goede accuduur en geweldige camera

Zelf kies is al jaren voor Sony telefoons. Ze zijn degelijk, hebben een duurzame accu en ben altijd zeer tevreden geweest over de camera en geluidskwaliteit. Dit is mijn derde telefoon in de xperia serie. Wederom zeer content met het toestel en ga er de komende maanden gegarandeerd veel plezier mee beleven. De camera heeft standaard veel functies en de microfoon neemt prima geluid op tijdens filmen. Erg leuk is de slow motion functie. Al een paar grappige filmpjes van onze katten gemaakt. Extra punten voor het feit dat deze telefoons waterdicht zijn. Top product!

Pluspunten

• Goede camera, veel opnamefuncties
  • Duurzame accu
  • Mooi helder scherm
  • Snelle processor, moeiteloos livestreams bekijken
  • Slow motion functie

Net G 24-06-2017

Fantastisch toestel

Pluspunten

• Snelheid
  • Camera

Minpunten

• Accessoires (nog niet gevonden)

Ruud 24-06-2017

Degelijk en mooi toestel

Mooie telefoon, met name de slow motion functie maakt de telefoon onderscheidend. Deze is met name geschikt bij voldoende (dag)licht. Batterij en andere prestaties zijn zoals je mag verwachten, maar niet uitzonderlijk. Foto's van mijn vorige telefoons (Huawei en sony) waren eerlijk gezegd mooier. De bluetooth speaker van sony die bij de pre-order hoorde heb ik nooit gehad. Teleurstellende afhandeling van sony actie afdeling hierover. Zonde, maakt het waarschijnlijk mijn laatste Xperia.

Pluspunten

• Robuust en degelijk design
  • Waterdicht
  • Slowmotion functie

Minpunten

• Fotokwaliteit valt tegen

Kiwi06 24-06-2017

Groot scherm, haarscherpe foto's

Ik heb dit toestel gekozen omdat ik mijn abonnement moest verlengen.Ook kreeg ik een gratis speaker erbij.Maar ik ben erg tevreden over dit toestel. De grootte van het scherm,de kwaliteit foto's en de slow motion video.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Slow motion video

Minpunten

• Aan en uitknop zit rechts ipv links
  • Buitenkant van het toestel is erg glad.

Rachel 24-06-2017

Heerlijke telefoon erg duidelijk beeld en geweldige foto's

Sony experia zxs is een goed en handelbaar toestel met ruim geheugen en goed uit te breiden..
Maakt geweldige foto's en video's en het leuke eraan is de slomo camera

Pluspunten

• Beeld
  • Camera

Minpunten

• Geluid

JeremyVos 24-06-2017

Geweldig beeld

Als ik het heb over de Xperia XZs moet ik gelijk denken aan de kwaliteit van de camera maar ook van de touchscreen. De batterijduur is het langst die ikzelf heb ervaren en zo wil ik het ook afsluiten want de telefoon is het best beschreven als goede ervaringen.

Pluspunten

• Camera
  • Beeldscherm
  • Batterijduur
  • Sterk beeldscherm

Minpunten

• Snel krasjes

Cecile Degoedt 23-06-2017

Helder scherm en lange batterijduur

Ik heb voor Xperia XZs gekozen, omdat ik eerder een Xperia heb gehad en die beviel me erg goed.
Deze telefoon is echt het neusje van de zalm, de telefoon past zich aan naar mijn telefoon gedrag. Ook de foto's zijn ontzettend helder en mooi.
Accuduur is ideaal, ik kan soms 3 dagen met mijn batterij doen.
Ik raad iedereen een Sony Xperia aan.

Jeroen 23-06-2017

Fijn toestel

Ondanks wat mindere reviews toch voor dit toestel gegaan en ben er blij mee. Doet wat hij moet doen, is scherp, snel en ligt fijn in de hand. Het voorspellen van foto's is echt heel erg fijn. Ook het ontgrendelen met je vingerafdruk werkt perfect. Minpuntje is dat er geen radio meer op zit

Pluspunten

• Vingerscan
  • Voorspellen foto

Minpunten

• Geen radio

Mvr Smit 23-06-2017

Enthousiast over Sony xperia xzs (ice blue)

Dit is mijn tweede Sony telefoon, en ik ben wederom ontzettend tevreden over de mobiel. Mijn vorige was een Z3 compact, flink wat slagen kleiner dan de Zs versie. Ik moest wel even wennen, maar dat was na drie dagen over. De camera van de Zs is zeer goed, en ik vind de slowmotion camera geweldig. Heel tof om hiermee actiefilmpjes te maken. De kleur (ice blue) vind ik prachtig. Daarnaast vind ik de afwerking (de kantjes) mooi afgewerkt. Het scherm loopt ietsjes rond af, wat er erg netjes eruitziet. Verder is accuduur goed, gaat zeker een gehele dag mee. Ik heb nog geen nadelen ondervonden. Ik heb dit product nu ongeveer één maand. Ik kan dus de conclusie trekken dat ik erg enthousiast ben over dit toestel! Een echte aanrader.

Pluspunten

• Slowmotion camera
  • Prima accuduur

fraro 17-06-2017

Supertoestel met 4k en HDr

Ik was al een enorme fan van de Xperia lijn en toen kwam de XZ premium...
Na de XZ van vorig jaar had ik niet verwacht dat ze bij Sony het nog beter, mooier en strakker konden maken! Geweldig 960fps slowmo een 5.5 inch 4k scherm met hdr10 en 64gb opslag maken dit voor mij het toptoestel van het jaar.

Pluspunten

• 4k + HDR
  • design
  • 5.5 inch scherm
  • 64gb opslag
  • goede accuduur

Minpunten

• geen

Liz 11-05-2017

Solide allrounder

De blauwe kleur is onderscheidend en waanzinnig mooi, helder scherm, mooi geluid ook zonder headset of speakers. De camera heeft leuke functies en hij fotografeert scherp. Ook de camera aan de voorkant geeft een heel mooie fotokwaliteit.

Rob 04-05-2017

Fijne telefoon

Heeft weer alles wat je van een nieuwe sony kunt verwachten. De vorige is 3 jaar meegegaan zonder problemen en verwacht van deze het zelfde. Hij werkt bijna het zelfde en vode snel vertrouwt

Pluspunten

• Waterafstotend
  • Goede speakers

Minpunten

• Is iets te groot om goed met 1 hand te bedienen
  • Slowmotion filme gaat in korte bursts

Liz 03-05-2017

Solide allrounder

RishwanB 29-04-2017

Xperia XZs: de XZ nóg beter gemaakt.

Eerst was ik eigenlijk nog niet van plan om te upgraden van mijn Xperia Z3, maar Sony had een actie waarbij je de SRS-XB30 Extra Bass speaker van Sony krijgt bij pre-order van de telefoon. Dus toen heb ik 'm toch maar besteld.

Zodra je de doos openmaakt zie je de telefoon. Verder bevat de doos startup-guides, USB-C kabel met power brick en een paar oordopjes.

Na het opladen van de telefoon heb ik de telefoon aangezet en ik moet zeggen, het beeld is prachtig vergeleken met het beeld van mijn Z3.

De user interface is ook mooi, geen onnodige bloatware en makkelijk te navigeren. Één van de redenen omdat ik wel een fan van Sony telefoons ben. Snel is de telefoon ook, haalt hoge internetsnelheden en is goed in multitasken.

De camera maakt prachtige foto's en video's. De foto's zijn scherp en de kleuren zien er natuurlijk uit. De camera maakt ook goeie foto's van bewegende objecten, de foto's zijn niet wazig en de objecten zien er niet misvormd uit wat meestal wel het geval is bij andere telefoons.

De ingebouwde speakers zijn ook best wel goed. Ze klinken helder, ook bij hoog volume.

Ondanks de wat oudere processor (Qualcomm SnapDragon 820) kan de Xperia XZs zelfs de Samsung Galaxy S8 in snelheidstests, terwijl de GS8 een nieuwe processor heeft.

Paar specificaties van de Xperia XZs:
•Verkrijgbaar in Zwart, Wit en Blauw. (zelf vind ik dat de telefoon in het blauw het beste eruit ziet, daarom heb ik 'm ook in het blauw)
•19 Megapixel camera (foto's in 4:3 met 19MP, 16:9 als je foto's maakt in 17MP modus)
•Video in 4K, mogelijk om video's in 960FPS slow-motion te filmen (in 720p HD)
•Qualcomm SnapDragon 820 SoC
•32GB ROM (Intern Geheugen), 4GB RAM (werkgeheugen)
•1080x1920 FullHD IPS display
•Uit de doos met Android 7.1.1

Kortom, een goeie telefoon met goeie specificaties en uitstekende prestaties. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Geweldige camera met 960FPS slow-motion video
  • Ingebouwde speakers klinken helder, hard genoeg
  • Goeie prestaties, ondanks de iets oudere SoC
  • Snelle vingerafdruk scanner

Minpunten

• SnapDragon 820 in plaats van 835

Blagusr 29-04-2017

Geweldige accuduur

Geweldige smartphone, alles ziet er mooi vloeiend uit en uiteraard het design ook! Jammer van de 19 megapixel camera, zijn voorganger de z5 maakte toch wat mooiere/scherpere fotos dan de xzs met als zijn sensoren. Ook geloof ik niet echt dat de slowmotion functie 960 fps zou zijn. Dit omdat het echt nog geen seconde duurt. Verder is het een geweldige telefoon.

Pluspunten

• Accu
  • Scherm, geen blauw licht
  • Usb-c
  • Vingerafdruk scanner is zeer snel

Minpunten

• Camera
  • Geen draadloos opladen
  • Nfc chip verkeerd geplaatst