Honor 6X 32 GB / zilver / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Honor 6X 32 GB / zilver / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

DappereHeld 14-07-2019

Prima hardware, verslechterd snel

Geschreven voor: Honor Honor 6X

Prima gamekwaliteit.
Loopt heel snel vast met softwarehandelingen zoals naar het homescherm gaan of het beeldscherm draaiien

Pluspunten

• Gamen

Minpunten

• Softwarehandelingen

Chantal 09-11-2017

Top telefoon voor een betaalbare prijs

Goede telefoon. Vingerafdrukscanner werkt top, batterijduur is geweldig. Youtube deed in het begin wat raar, maar dat is nu ook normaal. De multitasking modus is ook prettig in gebruik.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Prettig te bedienen
  • Goede prijs-kwaliteit verhouding
  • Multitasking mode werkt zeer prettig

Minpunten

• Camera steekt uit

Melissa 06-06-2017

Super telefoon

Na vele problemen te hebben gehad met mijn vorige telefoon (sony xperia xa ultra), toch weer overgaan naar het merk wat ik daarvoor weer heb gehad. Namelijk een Huawei mijn budget was niet zo heel groot dus ik ben iets verder gaan kijken en kwam uit op een zustermerk van Huawei. (tenminste dat is wat ik er van heb begrepen dat Honor een zustermerk is) Ik ben gegaan voor de Honor 6X en heb tot nu toe totaal geen spijt. Er word eerder gesproken over dat het nadelig word gevonden dat alle apps op je homescreen komen te staan. Tja ik ben het inmiddels gewend en vind het niet erg meer. De gsm (Sony xperia xa ultra) die ik hiervoor had was op papier officieel beter dan deze honor 6x maar dat ga ik toch echt tegen spreken. Zelfs de camera maakt mooier foto's (vind ik) De telefoon is snel , goed stabiel en heel slank. De vingerscanner is werkelijk super! Echt serieus als je een stabiele goede telefoon wilt hebben kies dan alsjeblieft voor een Huawei ... MIjn vorige huawei was na 3 jaar nog beter dan de sony die ik voor mijn huidige Huawei heb gehad. O en voor de meisjes onder ons maar ook de heren natuurlijk. Er zijn echt gave hoesjes ervoor te vinden op Wish of Aliexpress .... Ik ben werkelijk te blij met m'n Honor 6X TOP !!!

Pluspunten

• Slank
  • Snel
  • Vingerscanner
  • Camera