Samsung SM-A320F

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SM-A320F op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Karin 22-07-2019

Fijn, handzaaam toestel

Geschreven voor: Samsung SM-A320F

Probleemloze smartphone . Ik heb hem gekozen vanwege het handzame formaat; past beter in vrouwenhanden. Ik hoef niet zo'n koelkast. Eigenlijk doet hij wat mij betreft niet onder voor de duurdere S-serie, alleen de foto's zijn minder, vooral als het wat schemerig is, haakt hij snel af. Ook het geluid is niet veel soeps, maar dat geldt voor elke smartphone en dit is goed te maken met een extern speakertje. Maar ach, ik heb hem vooral om te whatsappen, bellen en het gebruik van diverse apps. Ik heb hem nu 2 jaar en hij is nog als nieuw; ook de batterij doet het nog prima.

Pluspunten

• handig formaat
  • stabiliteit
  • prijs/kwaliteitverhouding

Minpunten

• foto's
  • geluidskwaliteit

Melvinvdmeer 27-01-2019

Mooie budget telefoon

Geschreven voor: Samsung SM-A320F

De samsung galaxy a3 2017 is een goeie telefoon het bedrag dat de telefoon kost.
Met 2gb en 16gb opslag is het een prima telefoon voor als je hem alleen gaat gebruiken om te bellen, watchappen en een netflix filmpje op te kijken.
De telefoon heeft een mooi super amoled scherm waardoor zwart echt zwart.
Je moet geen wonderren verwachten maar voor gewoon normaal gebruik is het een prim telefoon.

Pluspunten

• Compact
  • USB C
  • Uiterlijl
  • Android 8.0

Minpunten

• 16gb opslag
  • 2gb ram

J. Wijs 10-09-2018

Glas aan voor en achterzijde is zeer breekbaar.

Geschreven voor: Samsung SM-A320F

Niet alleen de schermzijde is van glas maar ook de achterzijde. In een jaar tijd twee keer laten vallen (van ongeveer 80 cm). Scheuren aan voor en achterzijde, en op drie hoeken is het glas versplinterd.

Marcel van Westendorp 15-04-2018

Niet teveeden met dit toestel.

Geschreven voor: Samsung SM-A320F

Vanaf dag 1 konden mensen mij niet horen. Binnen een week is het toestel omgeruild, maar het zelfde probleem. Hoevaak ik niet hoorde “hallo hallo kun je mij horen”. Dat is echt waardeloos. Het tweede toestel is 2x door T -mobile gerepareerd en een keer door Samsung serviceshop. Zonder resultaat.
Uiteindelijk weer een toestel gehad via T-mobile en na twee dagen weer het zelfde probleem.
Ik ben klaar met dit toestel.
Ik begreep van het Samsung servicepunt dat deze storing meer voorkomt.

Pluspunten

• Mooi toestel
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• Mensen die ik ben of mij bellen horen mij niet.
  • vorige punten telt drie dubbel.

MTB 20-12-2017

Prima water- en stof bestendig voor op de MTB!

Geschreven voor: Samsung SM-A320F

Uitstekende smartphone om mee te nemen tijdens mijn MTB-tochten!
Niet te groot, je stopt hem makkelijk weg.
Water- en stof bestendig, dus een regenbui of tocht door bos/zand Geen Probleem!
Zeer tevreden over de lange accuduur, slaat dus de hele route op!

Pluspunten

• accuduur
  • water- en stof bestendig
  • formaat, niet te groot
  • prijs/kwaliteitverhouding

Ray 04-12-2017

Alles in balans

Geschreven voor: Samsung SM-A320F

Ik heb de telefoon nu zo'n 10 maanden. Ben ontzettend tevreden met dit toestel. Vormgeving is geheel persoonlijk maar dit krijgt van mij een 10, ligt goed in de hand en alles is mooi strak afgewerkt.
Snelheid is perfect en alle zwaardere games trekt hij prima. Vingerafdrukscanner werkt snel en zoals je zou willen.
Heb de telefoon een aantal keer laten vallen en het scherm is nog helemaal prima, gebruik zelf geen hoesje. Interne opslag van 16gb is misschien wat te weinig aangezien alle apps niet op sd kunnen. Foto's kan je dan weer wel op slaan op sd.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Snelheid
  • Camera
  • vingerafdrukscanner
  • batterij

Minpunten

• intergeheugen

Eefje 08-11-2017

Nu al spijt

Geschreven voor: Samsung SM-A320F

Op het begin vond ik de telefoon erg fijn, niet te groot, niet te duur en kon alles wat ik nodig had. Dit is echter niet meer het geval!
Hij is heel sloom, telefoon heeft nu al kuren en hij kan mijn locatie niet vinden als ik mijn navigatie aan zet (Ja ik heb alles geprobeerd, wat zogenaamd zou moeten helpen om het te fixen)
Ik was dus genoodzaakt een tom tom te kopen.

Al met al een flut ding waar je niks aan hebt.

Minpunten

• Locatie kan die niet vinden
  • Sloom
  • Loopt geregeld vast
  • Vingerprint unlock systeem werkt niet

anoniem 18-10-2017

Compact!

Een echte aanrader!!!

Voor nog geen 250 euro heb je een samsung a3 2017 een fantastische telefoon die echt niet onderdoet voor duurdere samsung modellen.
Het prachtige uiterlijk(gelijk aan de a5 s8) is compact, praktisch, en heeft me nog nooit in de steek gelaten.
Voorheen liepen de Samsung toestellen nogal eens vast, nu na bijna een half jaar nog geen last gehad!!
Mijn dochter heeft gelijk met mij een Samsung A5 2017 gekregen, hierdoor kan ik de toestellen redelijk vergelijken.
Beide toestellen zijn super goed. Voor iemand met een kantoorbaan is de A5 misschien toch wat handiger, maar voor iemand die veel langs de weg zit raad ik de A3 aan. De voordelen van een compacte telefoon zijn naast de logische handigheid ook de kleinere kans op schades enz.

Heb zelf ook de steviger gebouwde bouwtoestellen gehad maar een goede case om een gewoon helpt net zo goed tegen schades, en je heb meteen met de A3 veel betere specs...

Pluspunten

• compact
  • waterdicht
  • handige vingerscanner
  • uiterlijk gelijk aan duurdere samsung modellen
  • prijsverhouding gunstig

Hannah 21-08-2017

mooi formaat

Geschreven voor: Samsung SM-A320F

Ik ben erg tevreden over de Galaxy A3. Hij ligt lekker in de hand, omdat hij niet al te groot is, en de de accu gaat lang mee.

Pluspunten

• accuduur
  • formaat

Minpunten

• hij reageert niet altijd accuraat

Marco 20-08-2017

Gerbuiks gemak

Geschreven voor: Samsung SM-A320F

Een zeer gebruiksvriendelijke telefoon die alles doet waar ik gebruik van wil maken. door het Samsung account alles snel en zonder problemen over gezet. Zeer tevreden over de snelheid, gebruiksgemak en formaat.

Pluspunten

• snelheid
  • formaat
  • vocht bestendig

Jeetje 20-08-2017

Lekker snel

Geschreven voor: Samsung SM-A320F

Ik had eerst de Galaxy Core van 2014. Toen die op was heb ik een iphon s5 gekocht maar ik kon er niet wennen. Terug naar Samsung en ik wilde de kleinste die er is. Mooie prijs kwaliteit verhouding en supersnel in vergelijking met mijn oude Core natuurlijk!
Mooi helder scherm. Wel even wennen aan de nieuwe icoontjes en wat ik jammer vind is dat de standaard ringtones weinig vernieuwd zijn. Accu gaat heel lang mee, is aan het eind van de dag pas 75% ! maar dat zal de nieuwigheid wel zijn (; Al met al heel blij mee!

Anoniem 20-08-2017

Niet te klein niet te goot. Goede accu.

Geschreven voor: Samsung SM-A320F

Fijn in het gebruik. Ligt ook fijn in de hand. Goede camera en fijn om nu voldoende opslagruimte voor muziek en foto's te hebben. Indrukwekkende accuduur.

Chris 19-08-2017

Super toestel voor mooie prijs!

Geschreven voor: Samsung SM-A320F

Mooi telefoontje voor een zeer redelijke prijs!
Het is echt een premium toestel die echt niet veel onder de S-serie doet.
Natuurlijk is het scherm maar 720p, maar de Super AMOLED maakt dit meer dan goed! In deze prijsklasse is dit een topper!

Chris 19-08-2017

Samsung A3

Geschreven voor: Samsung SM-A320F

Gisteren het toestel gekocht, eerste indruk is uitstekend. Goed beeld, maakt mooie foto's. Toestel ligt prettig in de hand. Is verder handig in gebruik.

Pluspunten

• Handzaam
  • goed beeld

karian 19-08-2017

Waar voor zijn geld

Geschreven voor: Samsung SM-A320F

De Galaxy A3 2017 is gewoon waar voor zijn geld. Goede camera, genoeg geheugen om je gewone dingen mee te doen. En ook nog waterdicht. Waarom 500 euro betalen voor een duurdere telefoon alleen maar om er bij te horen.

Pluspunten

• camera
  • geheugen
  • waterdicht

An 18-08-2017

helder scherm, snel opgeladen en snel gestart

Geschreven voor: Samsung SM-A320F

Goede prijs kwaliteit verhouding, wel echt een goed hoesje erbij nodig want erg glad. geeft snel vlekken en glijd weg.

A. Balins 18-08-2017

Fijn formaat

Geschreven voor: Samsung SM-A320F

Na eerdere goede ervaringen met Samsung Smartphones hebben mijn moeder en ik wederom gekozen voor een Samsung, deze keer dus de Galaxy A3 2017. Omdat mijn moeder al 78 is, kiezen wij er voor om telkens dezelfde telefoon te hebben zodat ik haar bij problemen kan helpen. De Samsung Galaxy A3 2017 lijkt in vele opzichten op de vorige die we hadden, dus ook mijn moeder kan er goed mee overweg :-)
We hebben voor deze smartphone gekozen omdat het formaat prettig klein is en toch is alles goed leesbaar en aan te klikken. Het is gewoon een fijne, goedwerkende smartphone! Wij blijven fan! :-)

Pluspunten

• Fijn formaat
  • Goed geluid
  • Verlengstukje voor oude oplader

Minpunten

• Wennen dat hoofdtelefooningang onderin zit

Cor 17-08-2017

compact toestel

Geschreven voor: Samsung SM-A320F

Mooi compact toestel, perfect voor als je niet met een groot toestel rond wil zeulen. Snelheid is prima. De tabbladen werken erg prettig. Camera goed.

Pluspunten

• compact
  • volwaardige telefoon
  • tabbladen
  • accuduur

Bas 17-08-2017

Mooie telefoon, die lekker in de hand ligt.

Geschreven voor: Samsung SM-A320F

Toen ik de A3 van een vriend vast mocht houden, voelde dat gelijk heel prettig aan, bij het lezen van de eigenschappen van de A3 werd ik aangenaam getroffen door de waterdichtheid van het apparaat; een van mijn vorige telefoon kon ik wegdoen nadat hij in een plas regenwater gevallen was en nagenoeg volliep.

Pluspunten

• formaat
  • waterdicht
  • helderheid beelscherm

Minpunten

• de buitenkant is wat gladdig

Anne-Marie 16-08-2017

Mooi scherm

Geschreven voor: Samsung SM-A320F

Fijne telefoon een aanrader, snel en makkelijk in gebruik. Van alle functies voorzien.
Mooi toestel

Astrid 16-08-2017

Prima telefoon!

Geschreven voor: Samsung SM-A320F

Ik heb deze telefoon gekocht en ben er enorm tevreden mee. Camera is goed, accuduur is goed en prijs/kwaliteitsverhouding vind ik ook goed. Ik gebruik de telefoon elke dag met plezier.

Pluspunten

• camera
  • accu
  • vormgeving

Ton 15-08-2017

Handzaam en handig!

Geschreven voor: Samsung SM-A320F

Laad snel, batterij gaat lang mee. Goede camera's en veel opties in het apparaat zelf. Maar vooral: het is niet een apparaat dat je niet meer met één hand kan bedienen. Niet te groot en toch een lekker formaat scherm. Ben er enorm blij mee; de prestaties vind ik prima!

Pluspunten

• goede batterij en laadtijd
  • goede prestaties
  • handzaam formaat

Minpunten

• nog niet tegengekomen

Ac Schonewille 15-08-2017

A3 2017

Geschreven voor: Samsung SM-A320F

de telefoon heeft een lange batterij duur alles simpel te doen, ben samsung gewend wil niet anders bevalt prima
alleen kreeg na 2 maand al dat het geheugen vol zit terwijl er niet veel op staat, en ook niet veel nw apps heb toe gevoegd dat vind ik wel jammer

Martine 14-08-2017

Super toestel!

Geschreven voor: Samsung SM-A320F

Het is een super toestel. Makkelijk op te starten en alle apps over te zetten van je oude telefoon (ook Samsung). Super helder scherm, makkelijk te bedienen. Ligt goed in de hand (niet te groot). Echt een aanrader!

Manon 13-08-2017

Fijn formaat, niet te groot

Geschreven voor: Samsung SM-A320F

Een kleine smartphone om makkelijk mee te nemen met toch genoeg kwaliteit en gebruiksgemak. Daarnaast werkt de camera goed.

Pluspunten

• Klein formaat
  • Goede camera

Minpunten

• Werkgeheugen