General Mobile GM 5 Dualsim 16 GB Zwart - Reviews

Florian 31-01-2018

Prima Dual sim telefoon voor weinig geld

Deze telefoon gekocht vanwege Dual Sim en prijs icm BEN abonnement. Reviews waren niet echt lovend, maar ben eigenlijk best tevreden. Foto's zijn niet zo slecht als de reviews doen geloven. In het donker niet best maar dan maak ik geen foto's. Telefoneren gaat prima, internet geeft geen problemen. YouTube filmpjes lopen mooi. Ik speel geen spelletjes dus kan daar niet veel over zeggen. Geluid over de speakers is helemaal niet verkeerd, maar verwacht geen Dolby Surround-beleving. Zou ook wel wat vreemd zijn.
Hiervoor had ik een Moto G (3). Beetje vergelijkbaar, maar opslagruimte is veel groter. En nu dus Dual Sim. Fijn voor de zaak.
Batterij heb ik standaard op 'besparen' staan. Scheelt echt enorm! Beeld is dan wel iets gedimt maar nog prima afleesbaar. Gaat dan ruim een dag en nacht mee bij normaal gebruik. Misschien zelfs nóg een dag maar niet uitgeprobeerd.

Al met al in mijn ogen een prima telefoon van Turkse makelij. Nu een maand in bezit.
Geschreven voor: General Mobile GM 5 Dualsim 16 GB Zwart