Sony XA Ultra Xperia XA Ultra 16 GB / zwart

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony XA Ultra Xperia XA Ultra 16 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Bert Gerritsen 09-02-2018

geen/zeer slechte service van Mobiel.nl en Sony

Sony XA hapert vanaf de 1e dag aankoop o.a. Wifi/bluetooth valt uit of werkt helemaal niet.
Accu zeer snel leeg. inmiddels 3 keer gerepareerd en met een nieuwe XA weer dezelfde problemen !!!!

inmiddels noodgedwongen een nieuwe GSM gekocht (uiteraard geen Sony) omdat ik via WiFi bereikbaar wil zijn !! (mijn nieuwe GSM uiteraard bij een ander bedrijf gekocht)

Jammer dat Mobiel.nl en Sony er niet voor kunnen zorgen dat mijn vertrouwen in Sony en Mobiel.nl weer wordt hersteld !! Ik heb meerdere keren bij mobiel.nl aandacht gevraagd voor de slecht functionerende Sony GSM !!!

Minpunten

• accu snel leeg
  • Wifi en Bluetooth valt of werkt niet

Sandy 02-11-2016

Groot scherm

Werkt uitstekend. Goede prijs. Goede kwaliteit. Goede fotoresolutie. Wel klein intern geheugen. Je kunt de apps niet op geheugenkaart zetten. Verder niets op aan te merken.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Goede resolutie

Minpunten

• Groot
  • Weinig ram geheugen

Simon 30-07-2016

Doet het prima

Heerlijke telefoon, alleen soms is het beeld wel een beetje te lang om sommive dingen aan te klikken

Majordad 28-07-2016

Overstep Apple naar Sony

Over gestalt van iPhone naar Sony Xperia XA. Ik heb Thuis zeer veel van Sony
Android werkt net zo makkelijk als met de iPhone
Wel even Zoeken, maar dat is ook weer leuk.
Ligt lekker in de hand met een zeer acceptabel batterij verbruik.
Ook een fine camera zones aan de voor als achterkant

Chantal 27-07-2016

Review xperia XA

Alles is perfect alleen het geluid is helaas te zacht. Maar verder is de telefoon goed. Goeie camera fijne werkwijze van de telefoon.

Topcuj 24-07-2016

Kwaliteit telefoon

Super telefoon ben er super blij mee niks te klagen
Super snel
Prima te besturen
Mooi licht in de hand

Rianne 23-07-2016

Ik wil niks anders meer!

Na even van Sony te zijn afgestapt, nu toch maar gekozen voor de Sony xperia xa, beste keuze van het jaar! Onwijs blij met deze makkelijke telefoon die toch al de functies heeft die je nodig hebt!

Tim 22-07-2016

Top mobiel

Hij werkt super hij is super snel en maakt hele goede foto's ook kan je er aardig wat games op spelen.
De pluspunten vind ik echt de snelle processor en veel ram.

Jan 21-07-2016

Review Xperia XA

Een geweldig goed functionerend toestel, zoals de verwachting was. De accu loopt sneller leeg dan gehoopt en verwachting. Aan te raden voor uitgebreid gebruiksgemak en apps.

McMaas 19-07-2016

Mooi toestel

Mooi toestel. Tot zover goed stabie.. Ik vind het zelf prettig dat er niet al te veel bloatware op staat en dat je met het beetje dat er wel op staat niet elke minuut om de oren wordt geslagen.

Gerard 19-07-2016

Soepel en lekkerliggens

Een goed vormgegeven telefoon. Die lekker in de hand ligt. Alles naar behoren doet en veel plezier hmgeeft

BartyBoy98 17-07-2016

Fantastisch

De Sony Xperia XA is een fantastische smartphone, hij is snel en heeft een prachtig uiterlijk en een prachtig scherm. De smartphone ligt lekker in de hand en het scherm is mooi afgerwerkt aan de zijkanten. Gewoon geweldig!

Kevin 17-07-2016

super telefoon

prijs kwaliteit is geweldig. gaat lang mee op batterij. beeldscherm is goed genoeg. mooie kleurstellingen!

SVis 16-07-2016

Xperience XA top

Sinds kort een Sony Xperia XA bij mijn abonnement. Bij de aankoop is niets gelogen over dit toestel. Het is dan misschien niet het topmodel Xperia X maar het voldoet ruimschoots aan mijn gebruikerswensen. Het toestel heeft een prima scherm, werkt vlot en smaken met (voor mij) nw Android versie een fijne ervaring waardoor ik dit toestel zeker zou aanbevelen!

PvS 15-07-2016

Super tevreden

Erg tevreden met m'n Xperia xa. Snel, veel opslag, duidelijk door het programma met toestel uitleg. Daarbij ziet ie ook nog eens mooi uit.

Myrthe 15-07-2016

Sony Xperia XA

De Sony Xperia XA is de ideale telefoon als je graag wel alles op je telefoon wilt kunnen doen, maar niet teveel geld kwijt wilt. Er zit een degelijke processor in die alles soepel laat lopen. Ook zit er een goede camera op, heeft het een mooie vormgeving en ligt het toestel fijn in de hand. De enige minpunten zijn de accu die bij veel gebruik redelijk snel leeg loopt, en vind ik zelf dat het geluid niet zo hard is als op andere toestellen van Sony. Desondanks vind ik de XA een echte aanrader voor als je je telefoon gewoon normaal gebruikt.

Sunny 15-07-2016

Prachtig telefoon met slechte batterijduur

Prachtig telefoon. Mooi design. Doordat de achterkant niet van metaal is, voelt telefoon licht aan. De scherm is groot genoeg om lekker video's te bekijken, maar niet te groot voor in je broekzak. Ik merk niks van dat de scherm 720p is. Enig nadeel is de batterijduur. Wanneer ik de telefoon s'nachts volledig oplaad, moet ik eind van de middag/begin van de avond alweer opladen.

Tim 15-07-2016

Top mobiel

Ik heb hem net een paar dagen en hij bevalt mij super goed hij is snel en ligt fijn in de hand. Het enige soort van min puntje is dat de box heel zacht is al heeft hij wel mooi geluid.

Danielle 15-07-2016

Super telefoon!

Nadat ik 4 jaar de xperia s gebruikt heb, is nu de xperia xa de gelukkige. Mijn eerste ervaringen met de xperia xa zijn erg goed. De telefoon is snel, maakt mooie foto's en door het uitbreidbare geheugen kan er erg veel op. Het geluid van de telefoon is super goed! Het enige dat ik had willen veranderen is misschien dat de telefoon iets kleiner had mogen zijn. Maar aan de afmetingen kan ik wel wennen. Ook fijn is de speciale modus wanneer de batterij bijna leeg is, door deze modus gaat de telefoon extra lang mee. Wel wennen is het dat in deze modus er geen meldingen van mails en appjes binnen komen.
Al met al is de xperia xa echt een super verbetering op mijn oude telefoon en ben ik er in ieder geval heel blij mee!

Sidney koch 15-07-2016

Goed toestel met een aantrekkelijke prijs

Ik ben sinds een paar maaden in het bezit van de sony xperia xa nadat mijn z3 niet meer te repareren was en ben toen voor de xa gevallen ik vind het een fijne telefoon met een goede luxe uitsraling het gebruiks gemak vind ik ook voldoende omdat hij voor de prijs erg snel. Het enige nadeel vind ik de krasbestendigheid van de behuizing zo is mijn achterkant inmiddels een aantal krassen rijker echter mag dit de pret niet drukken en kan ik zeggen dat ik nu al zeker 4 jaar tevreden ben met een sony telefoon. Ga zo door zodat we er nog lang van kunnen genieten

M.v.g sidney koch

Mike 15-07-2016

Super telefoon die lang meegaat.

De batterij kan het zoals beloofd twee dagen uithouden. Tevens zijn de prestaties in verhouding tot de prijs indrukwekkend. Er is echter een klein minpuntje en dat is de speaker aan de onderkant vqn de telefoon. Wanneer er iets voor de speaker komt is het geluid bijna weg.

RvB 15-07-2016

Nieuwe Xperia XA

Mooi uiterlijk, echter met kleinere hand(en) wat lastig om met één hand te bedienen. Ook batterij relatief snel leeg bij gemiddeld gebruik.

Bjarn 15-07-2016

Goei prijs kwaliteits verhouding

De telefoon werkt er goeden ziet er mooi uit, ik raad deze telefoon dan ook aan om te kopen. De camera is er goed en werkt snel, de hybride autofocus is ook snel

Karen 15-07-2016

Heerlijk toestel

Ik vind het een fijn toestel, lekker dun. Ligt fijn in de hand en is voor mij een ideale opvolger van mijn Z3.

Adolfo benedetti 14-07-2016

Great phone

Prefect size, great screen, Sony curates the companion apps, awesome performance, costant updates, good battery life... Love this phone