Acer Liquid Z6 - Reviews

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Abdulla 15-01-2017 Product paar weken in bezit

Mooie smartphone voor een heel lage prijs!

Na één week deze smartphone gebruikt te hebben, heb ik wel wat te zeggen hierover. Bij het uitpakken sprak het design me direct aan, dan vooral het scherm dat lichtjes gebogen was aan de zijkanten en aan de achterkant was er niets speciaals,het was gewoon gemaakt van plastiek. Eenmaal aangezet vond ik het scherm er heel goed uitzien en groot genoeg (5 inch) voor mij, maar ook niet te groot zodat het niet lastig werd voor mij om het te bedienen met één hand. Het navigeren tussen de tabblaadjes ging snel en makkelijk maar soms moest je wel iets harder drukken zodat de touchscreen zou reageren. Ik heb ook direct de camera en de ingebouwde microfoon getest. Microfoon viel een beetje tegen, geluid was te zacht en onduidelijk maar ik had geen probleem bij het bellen ze konden me aan de andere kant van het land nog goed verstaan. Over de 8MP camera heb ik gemengde gevoelens, gewone foto's op normale afstand waren matig maar bij zwak licht is er te veel ruis en onscherp. Maar close-up foto's bij normaal licht waren echt goed, er was veel detail te zien en het focussen ging vrij snel. Voor de rest werkt het perfect met normale apps die je dagelijks gebruikt, maar echt zware spelletjes kan de 1GB RAM niet aan. Ik zou het iedereen aanraden die een goedkope smarphone zoekt, een héél goedkope smartphone.

Pluspunten

• Speakers
  • Accuduur
  • Scherm

Minpunten

• camera