Fysic FM-9500

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fysic FM-9500 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Lupus 30-12-2016

Grote apps, redelijk snel

Geschreven voor: Fysic FM-9500

Handig klein apparaat met grote apps. Goede foto's. Vergt inspanning om de gebuiksaanwijzing te volgen.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • SOS toets goed voor alarm

Minpunten

• Letters berichten verzenden klein.

helena 21-12-2016

Handig formaat, goed geschikt voor hoortoesteldragers

Geschreven voor: Fysic FM-9500

Op de smartphone valt niets aan te merken, mijn vrouw is hoortoesteldrager en het toestel bevalt haar ook goed. Hij is goed te bedienen, alles is duidelijk en helder. Hij doet niet onder voor veel duurdere merken toestellen, die populair zijn. De prijs is ook geen reden om niet voor dit toestel te kiezen als senior.
De enige kritische opmerking betreft de gebruikershandleiding. De plaatjes die er in staan zijn erg klein, en bovendien in zwart-wit. En daardoor moeilijk te zien.
Als er vragen zijn, dan geeft FYSIC heldere antwoorden.

Pluspunten

• goed te bedienen
  • goed van prijs

Minpunten

• gebruikershandleiding

Puck 17-11-2016

Zeer duidelijk en makkelijk te bedienen telefoon

Geschreven voor: Fysic FM-9500

Zeer duidelijk en makkelijk te bedienen telefoon voor senioren handige SOS toets met snel te bellen nummers

AnnietaB 06-12-2011
Geschreven voor: Fysic FM-9500 zwart, zilver

update: na een telefoontje naar de firma Hesdo werd ik heel vriendelijk te woord gestaan en heb de situatie uitgelegd. Er werd mij een nieuw oplaadsnoer en nieuwe accu toegezegd en dit kwam de volgende dag netjes met de post. Waarvoor mijn dank. Ik ga nu verder testen en hoop dat alles nu wel in orde is. Nogmaals dank voor de snelle service, een warme douche waard!!:))

AnnietaB 01-12-2011
Geschreven voor: Fysic FM-9500 zwart, zilver

Voor mijn 90-jarige moeder deze telefoon bij KPN gekocht met abo. Omdat ze dan alleen maar de telefoon hoeft open te klappen voor het aannemen van een gesprek en dichtklappen bij beeindiging ervan.
Eerste euvel was dat er al snel een breuk in de oplaadkabel kwam. Na veel gehannes bij de KPN-winkel, werd er uiteindelijk een Nokia oplaadkabel gegeven, omdat de originele kabel niet leverbaar was. Nu kan hij niet meer in het oplaadstation omdat de plug geen 'hoekje' heeft.
Na 2 maanden merkten we dat de telefoon geregeld uit was. Waarschijnlijk is de accu niet goed en nu gaan we weer proberen een andere accu binnen de garantietermijn te krijgen. Het is voor ons niet de beste koop geweest. En heel onwenselijk dat mijn moeder niet bereikbaar is, vooral voor ahar zoon die in Frankrijk woont!

Officiele reactie van Hesdo 02-12-2011

Beste Annieta, neem even contact op met ons Service center (073-6411355), dan regelen we dit snel en zonder gehannes. Onderdelen zijn gewoon leverbaar, geen probleem!